Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuli hankittua 98-mallinen 9R. Saattaisi olla tarjolla 00-mallin etukate valoineen. Toistaiseksi olen päässyt vain kuvista vertailemaan ja liki samanlaisilta vaikuttavat. Olennaisin on tuo etukatteen liittyminen sivukatteeseen - onko tietoa sopiiko suoraan ?
    Ne etukatteen sisään tulevat ajoviima "putket" eivät ole samallaiset 98/99 vs. 00/03. Ja mittari/valo -kiinnike on varmaan myös erilainen kyseisissä vuosimalleissa. Itse yritin samaa maski vaihdosta mutta homma tyssäsi juuri noihin yllä mainittuihin ilmaputkiin. Muutoin uudempi etukate näytti sopivan vanhempiin sivukatteisiin...
    Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)
    Putkien ja kiinnikkeiden kanssa pitäisi selvitä, mutta tuo etu- ja sivukatteen liitos jos ei sovi yhteen, niin silloin saa olla. Sovititko uudempaa etukatetta sivukatteiden kanssa, vai oliko arvio silmämääräinen ?
    Vanhemmat sivut ja uudempi etukate sopivan yhteen (katteet oli kasattuna irtaallaan pyörästä). Mulla loppui vaan innostus siihen kun ne vanhemmat ilmaputket ei sopineet sinne uuden mallisen katteen sisään.
    tervehdys. itse olen miettinyt samaa vaihdosta. en vain ole löytänyt mistään uuden mallin etukatteita. tietty uudet löytyy. vinkkejä kaivattais.
    Kun olen katellut bikepics.com:ista isojen poikien virityksiä niin aika moneen 98-99 on vaihdettu uudempi etukate. Joten lienee sopivan pienellä modauksella. Löytyispä vaan!
    Korvanto Oy, tuolta aikanaan tilasin etukatteen. On näköjään tälläkin hetkellä yksi -01 hyllyssä, mutta taitaa olla ilman valoa...
  8.  
    Tattis. kyselen korvannolta