Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 140:een 140:sta
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 14 2005,10:08) kirjoitti
    Ekaksi mulle tuli mieleen ne karvat kypärän peitoksi, mut sekin on niin halpaa lystiä, ettei turhakkeeksi kelpaa...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...
    Nojaa, onkohan toi sittenkään niin turhake? Samaan syssyyn vois sanoa esimerkiksi selkäpanssarin olevan turhake. Mutta kyllä ne nahat suojaa vaan enemmän ku goret ja tietty 1-osanen on turvallisempi ku 2-osanen. Jos haluaa turvallisuuteen panostaa nii ei se mun mielestä ihan turhaan mee.
    Bujakaa!
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Hautsi @ Touko. 18 2007,20:48) kirjoitti
    Ekaksi mulle tuli mieleen ne karvat kypärän peitoksi, mut sekin on niin halpaa lystiä, ettei turhakkeeksi kelpaa...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...
    Nojaa, onkohan toi sittenkään niin turhake? Samaan syssyyn vois sanoa esimerkiksi selkäpanssarin olevan turhake. Mutta kyllä ne nahat suojaa vaan enemmän ku goret ja tietty 1-osanen on turvallisempi ku 2-osanen. Jos haluaa turvallisuuteen panostaa nii ei se mun mielestä ihan turhaan mee.
    Samaa mieltä, itsellänikin on 1 osainen kyttyräpuku vaikka en rataa ajele tai kilpaile - kyllä kunnon ajovermeet on hyvä olla ihan tuolla liikenteessäkin.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Hapsut kahvoissa ja vivuissa.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
    Kestopäällyste!
    ooo
    Mites tää?

Onhan tossa ehkä jotain järkeä jos kauheilla pakkasilla ajelisi, mutta mikä lie jarru/kytkinnesteen jäätymispiste?
    Ei kai tuo lämpöjen takia tuossa ole? Siis oikeasti, vaan nesteen tirskumista/ulos hikoilua varten.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Katteet.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Lainaa (TunturiTT @ Touko. 19 2011,13:11) kirjoitti
    Ei kai tuo lämpöjen takia tuossa ole? Siis oikeasti, vaan nesteen tirskumista/ulos hikoilua varten.
    No en mä tiedä, ihan turhakkeelta tuntui omaan järjenjuoksuun

"It simply fits straight over your Brake or Clutch resevoir keeping it well protected and cosy warm too!"

Lainaa (Taajuus @ Touko. 19 2011,13:20) kirjoitti

"It simply fits straight over your Brake or Clutch resevoir keeping it well protected and cosy warm too!"
    Niin juuri, tarkoitin ihan tuota samaa, eli myynti-ilmoitusta. Jokuhan noita kuitenkin sitten ostaa jarrunestettä lämmittämään.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Lainaa (Jassu @ Touko. 18 2007,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Hautsi @ Touko. 18 2007,20:48) kirjoitti

Nojaa, onkohan toi sittenkään niin turhake? Samaan syssyyn vois sanoa esimerkiksi selkäpanssarin olevan turhake. Mutta kyllä ne nahat suojaa vaan enemmän ku goret ja tietty 1-osanen on turvallisempi ku 2-osanen. Jos haluaa turvallisuuteen panostaa nii ei se mun mielestä ihan turhaan mee. *
    Samaa mieltä, itsellänikin on 1 osainen kyttyräpuku vaikka en rataa ajele tai kilpaile - kyllä kunnon ajovermeet on hyvä olla ihan tuolla liikenteessäkin.
    Naurettavalta näyttäminen kunnollisissa ajovarusteissa? 1-osaisessa nahkapuvussa? Snägärillä/mutterilla?

Tuo on vähän samankaltainen syndrooma kuin pukukauhu yleensäkin. Jotkut ei kerta kaikkiaan pysty laittamaan esim juhlapukua päälle vaikka kaikilla muilla olisi. Joku (?) voi nähdä ja mitä se sitten ajattelee. Hohhoijaa.
    ^^Ulkonäön takiahan noita laitetaan, mullakin on hallilta löytynyt hikinauha omassa mopossa
    Tosin jotkut sanoo sen suojaavan jarrunestettä auringonvalolta lämpö/säteily...

Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5

Heh, lämpeneekö joku esine, kun sille pistää villapaidan päälle? No kai ne nesteet lämpiää kun oikein pirusti jarruttelee..
    siunaa varjele
    E10
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Ei hemmetti, täähän olis helmi
    Esittely- Video -

Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Lainaa (-JuhaK- @ Touko. 20 2011,23:40) kirjoitti
    Esittely- Video -

Tuo kyllä nyt näyttää ennemmin joltain naisen "harraste" lelulta
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
    Lainaa (Jake82 @ Joulu. 13 2005,16:32) kirjoitti
    Lainaa (RRRami @ Joulu. 13 2005,15:57) kirjoitti
    Jalan alle laitettava läpyskä (siis kaupasta ostettuna)
    No tuo on ihan turha kapine, ei ole vaikea tehdä tuon tapaista ite!
    Tuolla ajattelulla esim.kypäräpuhelimet ovat turhia kun ne voi tehdä itse,kahdesta jugurtti kupista ja pätkä narua.
    Lainaa (kuusysi @ Touko. 19 2011,18:04) kirjoitti

Heh, lämpeneekö joku esine, kun sille pistää villapaidan päälle? *No kai ne nesteet lämpiää kun oikein pirusti jarruttelee..
    Helkkari tosiaan. Kiehumistahan se edistää! Pitääpä ottaa pois moinen turhake

(ja maanantaina on varmaan nesteet silmillä)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Joskus aikoinaan törmäsin sivustolle, missä myytiin motoristeille spändäreitä mistä lähti letku. Tää letku sit ois pitäny pujotella lahkeesta ulos. Ei tarvi erikseen pysähtyä kuselle.
    Lainaa (karkka @ Touko. 21 2011,08:58) kirjoitti
    Joskus aikoinaan törmäsin sivustolle, missä myytiin motoristeille spändäreitä mistä lähti letku. Tää letku sit ois pitäny pujotella lahkeesta ulos. Ei tarvi erikseen pysähtyä kuselle.
    Kayttaahan taistelulentajatkin vastaavia niin miksei sitten bomberit...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  20.  
    Lainaa (-JuhaK- @ Touko. 20 2011,23:40) kirjoitti
    Esittely- Video -

Tää oli kyl ihan hirvee, ei helvetti sentään.. Ja toi esittely video oli tehty vielä Rykkösellä
    Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
    Yamaha XT 660 X -04
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345