Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Mistä vois löytää jonkun sliparin -92 750 ZXR:ään? Nykyinen on niin äänekäs, että ahvenistolta tuli häätö . Ei tarttis olla mikään timanttikirjailtu hiilikuitu-titaani malli vaan joku edullinen. Jos jollain on käytettyä tarjota tai tietoa mistä sais uuden edullisesti niin tietoa kaivataan.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Kun kerran halpaa tiedustelit, tässä ensimmäinen joka osui eteen: Motovelhojen mainos. Ei sitten pienintäkään hajua millanen toi Hurricin slipari on.
    Kerran joku tilasi sellaisen ja seuraavana vuonna lopetti harrastuksen ... noh, ehkei kuitenkaan putken takia
    Lainaa (ULoop @ Joulu. 12 2005,20:21) kirjoitti
    Kun kerran halpaa tiedustelit, tässä ensimmäinen joka osui eteen: Motovelhojen mainos. Ei sitten pienintäkään hajua millanen toi Hurricin slipari on.
    Kerran joku tilasi sellaisen ja seuraavana vuonna lopetti harrastuksen ... noh, ehkei kuitenkaan putken takia
    No eipä oo hinnalla pilattu! Jos itellä ei ois Yoshia niin tilaisin heti tommosen.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Mites kun tuo näyttää olevan ilman katuhyväksyntää, niin onko se siis käytännössä helvetin äänekäs? Toki mökää saa olla, mutta joku roti. Vai onko kaikki vähänkin vakiota avarammat pöntöt lain silmissä "racing" osia joita ei kadulla sovi käyttää?
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Lainaa (kuuppa @ Joulu. 13 2005,01:43) kirjoitti
    Mites kun tuo näyttää olevan ilman katuhyväksyntää, niin onko se siis käytännössä helvetin äänekäs? Toki mökää saa olla, mutta joku roti. Vai onko kaikki vähänkin vakiota avarammat pöntöt lain silmissä "racing" osia joita ei kadulla sovi käyttää?
    Tuskimpa tuo erityisen äänekäs on, ei mullakaan ole putkessa e hyväksyntää (eli on ns. race versio) mut ei oo ollu mitään ongelmia virkavallan kans...
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Mulla oli 600 Ceepra vuodelta -89 ja siinä oli Hurricin racing slipari. Kyllä sitä aika äänekääksi voisi sanoa jos vaikka vertaa yoshiin tai ackraan. Suurin ero on tyhjäkäynnillä tuo Hurric pitää jos silloin ihan sopivaa meteliä. Mutta sieltä mistä äänin niin voima eikös se niin mennyt?
    Hieman taukoa
    Joo... Mulla on joku (?) villatuunattu Laserin pönttö tosiaan nyt paikallaan ja moposta mitattiin 110dB/4500rpm ja kielto radalle. Efekti oli kuulemma melkoinen kun pääsuoralla löysin rajoittajan 13500rpm:ssä. Että vähän hiljasempi sais olla, turhan terävä tuo ääni nykyisellään. Ne ei varmaan anna tollasta hurricin pönttöä koeajoon .
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Lainaa (kuuppa @ Joulu. 14 2005,01:42) kirjoitti
    Joo... Mulla on joku (?) villatuunattu Laserin pönttö tosiaan nyt paikallaan ja moposta mitattiin 110dB/4500rpm ja kielto radalle. Efekti oli kuulemma melkoinen kun pääsuoralla löysin rajoittajan 13500rpm:ssä. Että vähän hiljasempi sais olla, turhan terävä tuo ääni nykyisellään. Ne ei varmaan anna tollasta hurricin pönttöä koeajoon .
    Ok ei se Hurric nyt ihan noihin desibeli määriin varmaan nouse . Eikös mieheltä oo kuulo lähtenyt kun olet tommosella ajanaut?
    Hieman taukoa
    Lainaa (Linkki @ Joulu. 14 2005,17:28) kirjoitti
    Lainaa (kuuppa @ Joulu. 14 2005,01:42) kirjoitti
    Ok ei se Hurric nyt ihan noihin desibeli määriin varmaan nouse . Eikös mieheltä oo kuulo lähtenyt kun olet tommosella ajanaut?
    Mitä minä kuulolla? Mopoa ajetaan ja ORGia selataan silmillä. No ei vaan oon kerinny tolla ajamaan tähän mennessä vasta n. 1,5kk, ei oo kerinny kuuroutua. Mutta kyllä vähän päässä humisee pidemmän matkan jälkeen. Muutosta kaivataan.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Voi vaan kuvitella mikä on ollut meteli kun oot pistänny menemään motaria oikein vauhdilla .
    Hieman taukoa
    Lainaa (kuuppa @ Joulu. 14 2005,22:00) kirjoitti
    Mitä minä kuulolla? Mopoa ajetaan ja ORGia selataan silmillä. * No ei vaan oon kerinny tolla ajamaan tähän mennessä vasta n. 1,5kk, ei oo kerinny kuuroutua. Mutta kyllä vähän päässä humisee pidemmän matkan jälkeen. Muutosta kaivataan.
    Ei oo mullakaan e-hyväksyntää pöntössä ja kyllä vähän hävettää kun kaupungilla ajelee; kerran eräs äiti suojasi muksunsa korvia jo korttelia ennen kuin satuin kohdalle pakkohan sitä sit oli kytkin vetää. ZXR:ssä on kyllä todella miehekäs murina.

Mutta kuuloa kannattaa suojata. Tulpat ei oo huono idea, vaikkei oliskaan tehoputkea pyörässä...Joulupukki tuokin sopivasti tänä vuonna lahjaksi tollaset oman korvan mukaan valetut tulpat.
  12.  
    Kaverilla 900cbr on toi hurricci ihan hyvät äänet ehkä jonkun mielestä äänekäs mutta suosittelen.