Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Millainen on käytössä cb 900 f? Olis tarkoitus vaihtaa menopeliä ja yksi vaihtoehto olis tämä. Bensan kulutuskin kiinnostais ja miten on pyörä toiminut ja muutakin asiaa pyörästä olis kiva tietää. Jos vertaa vaikkapa Suzuki 1200 Bandittiin,Yamaha fzs 1000 tai Yamaha xjr 1300 niin......???
    Jep, juttua on jonkin verran jo ennestään. Matka-ajossa pienin kulutus 4,6l/100km, (pikku)kaupungissa tuo vajaa kuus litraa, slipareilla ja commanderilla
    Try again. Fail again. Fail better.
  3.  
    Lainaa (uppis @ Joulu. 11 2005,19:00) kirjoitti
    Millainen on käytössä cb 900 f? Olis tarkoitus vaihtaa menopeliä ja yksi vaihtoehto olis tämä. Bensan kulutuskin kiinnostais ja miten on pyörä toiminut ja muutakin asiaa pyörästä olis kiva tietää. Jos vertaa vaikkapa Suzuki 1200 Bandittiin,Yamaha fzs 1000 tai Yamaha xjr 1300 niin......???
    En ole kyllä itse ajanut yhtäkään niistä, mutta miksi itse ostin 900 Hornan, - see on oma luokkansa kevyin pyörä! Olen ajanut kaksi sesonkia (26tuh.km) ja en katuu yhtään. Bandit 1200 ja erityisesti XJR1300 on minusta myös vähän jo aikaansa jäänyt..
    Mutta Hornet on pyöerälla etuvalolla on ja tulee olemaan ihan retro.
    Koska kone on ruiskutuksellä, niin bensaan kulutuskin on ihan normaali, kävin viimme kesällä croatiassakin ja kulutus mootoritiellä oli noin 6litraa, -laukuujen ja matkustajan kanssa.

Anteeksi kirjoitusvirheet, en ole suomalaianen..