Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Törmäsin tuolla isojenpoikien foorumilla mielenkiintoiseen ketjuun:
    KLICK!

Täytyypä kysyä kauppiaalta noita tarvittavien osien hintoja, vois modata tuota omaa K4

Minkäsmoinen toi K5 kytkin lie, onko kytkinkahva jäykempi, pysyykö säädöt miten pitkään ja eritoten miten hyvin kytkin luistaa alaspäin vaihdeltaessa?
    --
    jiji
    Lainaa (jiji @ Marras. 30 2005,12:45) kirjoitti
    Törmäsin tuolla isojenpoikien foorumilla mielenkiintoiseen ketjuun:
    KLICK!

Täytyypä kysyä kauppiaalta noita tarvittavien osien hintoja, vois modata tuota omaa K4 *

Minkäsmoinen toi K5 kytkin lie, onko kytkinkahva jäykempi, pysyykö säädöt miten pitkään ja eritoten miten hyvin kytkin luistaa alaspäin vaihdeltaessa?
    Hyvä kytkin on!

Tuntuma on parempi; kytkimen vivusto on parempi. Kovin on kevyt käyttää. Hienosti luistaa kun vaihtelee alaspäin, en ole saanut vielä ainakaan takanakkia lukkoon vaikka olen yrittänyt! Säädöt on ainakin tuon 4tkm pysynyt samana.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    kysäiseppä K5sen koko kytkimen hintaa kauppiaalta ja laita esiin. kiinnostava modi, mutta epäilen hinnan olevan kokolailla lähellä "viri-viri slippereiden hintoja" ~700€
    slipperi saattaa vaihtua omaankin skootteriin ensi kesän kahinoihin.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    Itse olin hieman pettynyt siihen. Kawan slipper on parempi. Luistaa tasaisemmin, eli ei nypytä ollenkaan. Suitsassa tuon nypytyksen huomaa. Saisi myös irrottaa hieman aikaisemmin. Kovassa jarrussa täytyy auttaa hieman kytkimellä, että perä pysyisi aisoissa.

Enpä usko että hintaero kunnon kytkimeen olisi niin suuri, että kannattaisi ostaa tällainen vs. esim STM. STM:ää saa TWC:stä (edit: Two Wheel Centeristä) huomattavan edukkaasti.

Ja Cterror1. Kytkimen vaihtaminen on SB-säännöissä kielletty... Tosin aika monen CBR-1kRR:n perä on yllättävän rauhallinen pahoissakin jarruissa.

- JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 02 2005,11:50) kirjoitti
    Ja Cterror1. Kytkimen vaihtaminen on SB-säännöissä kielletty... Tosin aika monen CBR-1kRR:n perä on yllättävän rauhallinen pahoissakin jarruissa.
    hei eikö siihen tullut muutos kun vakioissa (zx10r/gix1) on slipperi? eikö sääntöpykälissä lue niin että saa vaihtaa korvaavan tämän perusteella?

ja olet oikeassa siinä että kovin on rauhalliset perät ja kierrokset vinkuu hassusti jarruissa jos tuota ei saa vaihtaa
    PowerBike Finland
    Käsittääkseni kytkinosia ei saa muuttaa. Vain levyt yms. saa vaihtaa. Se on voinut tietenkin muuttua sen jälkeen. Kannattaa kysyä liitosta. Mulla ei ole virallisia sääntöjä tässä, mutta postaan ne jos muistan.

Kyselin tätä viime vuonna, sillä olisin halunnut laittaa oikean luistokytkimen kavaan. Silloin vastaus oli, että kytkimen täytyy olla alkuperäinen. Esim silloin STM:ää ei sallittu. Kytkinsäännöstö on hieman harhaanjohtaasti suomennettu. Kuka sitä tarkistaa, on tietenkin toinen juttu, mutta itse olen vielä niin hidas, ettei sääntöjen venytyskään paljoa auttaisi.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 03 2005,23:36) kirjoitti
    mutta itse olen vielä niin hidas, ettei sääntöjen venytyskään paljoa auttaisi.
    kjäh kjäh. nopeus on toisiarvoista, sillä tärkeintä ei ole voitto vaan merkkivarusteet
    PowerBike Finland
    Sopii se K5 kytkin sinne. Justiinsa kokeillut samaa modia asiakkaan K4:een, joka kiukuttelee kytkinvian takia. (Suunnittelu/toteutusvirhe).

Tosin markkinoilta (myös ee-speed markkinoilta) saa halvemmalla ultraihania billetti-luistokytkimiä.
    EE-Speed tekee hyvin.
    Kukaan koittanut niitä muiden valmistajien slippereitä, onko niistä mihinkään?
    --
    jiji
  10.  
    Tiimimme on käyttänyt 600:ssa STM:ää jo usean vuoden ajan. Toimii kuin junan vessa. Säädettävä ja sata kertaa tunnokkaampi kuin orggis. Uskon että muutkin ovat hyviä, mutta tuota voin ainakin suositella.
    - JAM Racing Team -