Tai kuullu... Tommonen Oyester takki himottais. Onko kukaan hankkinut? Suomesta ei taida jälleenmyyjiä löytyä, vai tietääkö kukaan?
Furygan Oyester
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Tampereella oli joku liike joka noita myi,mutta nimeä en muista. Messuilla -05 puhuin edustajan kanssa ja kertoi että myyvät siellä viimeisiä Furygan-tuotteitaan ja että edustus loppuu. Tämän jälkeen ei Suomessa taida yhtään liikettä olla. Todella upean näköisiä takkeja ja pukuja noilla eli harmin paikka. Itse olen ajellu viimeiset 3 kesää n. 25 vuotta vanhassa Furyganin nahkapuvussa....tyyli ei ehkä "ihan" tätä päivää,mutta ajoi asiansa..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Vöi kökkö. Olis niin makeen näkönen kyllä. Vähän tollanen yksinkertainen, retro rotsi, kuitenkin nykyaikainen "teknisesti" ois hakusessa. Daineset esim. on hienot, mutta jotenki niin tavanomaiset. Ei tarttis olla mikään "hieno" merkki. Ei tarttis itse asiassa mitään merkkiä ollenkaan.
No kai noita muitakin löytyy....
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Katos löytyykö retromeininkiä täältä, tosin ei taida heilläkään olla Suomessa myyntii...
Heinäpään Härkä, zx-10r
Toi on hieno merkki!(wekkuli @ Joulu. 08 2005,21:04) kirjoitti
..Ei ole vaan jostain syystä lyönyt itseään läpi Suomen markkinoilla..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...