Oisko jollain kokemusta tommosesta 03-04 mallista tämmösen http://www.devilbikes.com/images/exhaust/K-6-HC.jpg putken kanssa? Mitenköhän ton apukuskin jalkatapin sais mahtumaan kun omassa ei tunnu millään menevän. Kuvassa se on taas laitettu oikeen nätisti. Pitäskö tilata erilliset jalkatapit taakse vai saisko vanhan modattua jotenkin kuntoon.![]()
http://www.devilbikes.com/images/exhaust/K-6-HT.jpg Tolleen taas tulis mun pyörässä sen putki olemaan.
ainahan ne vähän osuu
Minä mitään mistään tiedä, mutta eikös tuossa nyt ole vaan jotkut putkenpätkät, joilla saadaan toi jalkatappi vähän leveämmälle? Kai siihen ihan myydäänkin "jalkatapin siirtosarjoja" tms.
Varhainen lintu madon nappaa, mutta hiiri numero kaksi saa juuston
Sopivat putkenpätkät vaan siihen alle niin johan alkaa sopiin![]()
Pain is just weakness leaving the body
Oisko teillä viellä hajua mistä niitä saa?![]()
ainahan ne vähän osuu
Vaikka paikallisesta K-RaudastaKatsot vaan että minkä kokoset palat pitää leikata ja ei muuta kun kauppaan sen jälkeen.
Pain is just weakness leaving the body
Mulla on omassa F4 CBR:ssä vastaava putki kiinni!(far @ Joulu. 03 2005,01:34) kirjoitti
Ostin käytettynä sen, ja mukana tuli Devilin joku oma takajalkatapin siirtosarja, mikä varmaan on kuulunut tuohon koko putkipakettiin alkuperäisenä! Mukana oli myös kokoamisohjeet jne. hyvä paketti. Ellei putken mukana tule tuota sarjaa, saa sen luultavammin ostettua siihen, ettei tarvitse mitään omia virityksiä alkaa tekemään!
Vilkut saat kyllä siirtää alkuperäisiltä paikoiltaan, koska tuon vaimentajan ja kilpitelineen jäi mulla ainakin vain muutama sentti tilaa!Sitten tapeltiinkin vilkkujen kanssa puoli kesää...
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
-Offtopic-
Aina välillä, kun näkee noita mopokuvia, joissa aurinko lämmittää pyörää...
Tulis äkkiä taas kesä!![]()
Testi
Pystyiskö joku näyttää millaset palat ois sopivat jos pystyisin tekee mittaukset tms?![]()
ainahan ne vähän osuu
Eipä niissä ole paljon näytettävää. Kaksi pulttia ja putkenpätkää..
Mittaat siitä omasta pyörästä kuinka paljon ulommaksi jalkatappia pitää siirtää. Sitten hankit kaksi sen mittaista putkenpätkää, joiden sisähalkaisija on isompi kuin niiden kiinnityspulttien. Ja muistat ostaa myös uudet riittävän pitkät pultit..
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Pienellä googletuksella löyty moista, hieman visuaalista apua hahmottamaan mistä on kyse. Jossain olen nähnyt tommosen 636 tolla putkella ja siinnä tais olla tommoset jatkotapit. Voithan yrittää kyseä noita osia myyjältä? Niin ja puolethan tuosta vois ottaa pois, olis paljon härskimmän näköinen.
R1-hipipe ja lisäkilkeet1
R1-hipipe ja lisäkilkeet2
Minulla on Devilin high-pipe systeemi omassa pyörässäni, ja paketissa oli mukana se "siirtosarja", eli putkenpalanen, pitempi pultti ja kiinnityslevy vaimentajalle. Toisinsanoen, kaikki tarpeellinen tuli mukana.(far @ Joulu. 03 2005,01:34) kirjoitti
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Samaahan minäkin tuossa sanoin jo, mutta vielä "far" kyselee että minkälaisia putkenpätkiä tarvisi tehdä?(GriZzLy @ Joulu. 04 2005,07:30) kirjoitti
Omaan sarjaani ei tarvinnut edes yhtä prikkaakaan laittaa lisää, kaikki oli samassa paketissa!
Eli jos ostat hi-pipe-paketin kaupasta, et tarvitse mitään lisää, mutta sitten ymmärrän jos jotain omaviritelmää väsäät...
Vilkkujen kanssa saat hiukan kyllä kikkailla...![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Kynpissä leovincen himountti ja siin tuli putket mukana.. kuitenkin teetin toisellekin puolelle väliputket jotta jalkatapit tulis samalle leveydelle/korkeudelle
Muistaakseni 18mm halkasijalla olevaa saumatonta hydrayliputkea 55mm pätkät hommasin kummallekin puolelle ja pidemmät pultit tietty![]()
Putkeahan ei ole ostettu kaupasta vaan yksityiseltä, eikä mukana tullut "siirtosarjaa" joten homma pitäisi hoitaa ite säätämällä.(ValeRossi @ Joulu. 04 2005,10:06) kirjoitti
ainahan ne vähän osuu