Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Tälläinen mopo mulla tallissa oottaa kesää:

Harvinainen sini/musta väri. Varusteltu hieman: Yoshimura Tri-oval race only putkisto, dualtip:inä, Yoshimura stage 1 nokat, PC3 usb, modattu ilmansuodatin kotelo+BMC, ja pientä ulkomuodon modausta, esim minivilkut, ja valkeat mittarin pohjat.

http://i28.photobucket.com/albums/c2...i/kuvat092.jpg

Tehon/väännön muutos virityksen jälkeen, nähtävissä tässä: Mielestäni kohtuullinen muutos? Hintaa kaikkineen, penkityksineen, ja osineen tuli 2300,- Samalla pyörän paino tippui yli 11kg.

http://i28.photobucket.com/albums/c2...nkitys2005.jpg
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
    ompas äärijätkällä ääripyörä
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
    Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 02 2005,20:12) kirjoitti
    Tälläinen mopo mulla tallissa oottaa kesää:

Harvinainen sini/musta väri. Varusteltu hieman: Yoshimura Tri-oval race only putkisto, dualtip:inä, Yoshimura stage 1 nokat, PC3 usb, modattu ilmansuodatin kotelo+BMC, ja pientä ulkomuodon modausta, esim minivilkut, ja valkeat mittarin pohjat.

http://i28.photobucket.com/albums/c2...i/kuvat092.jpg

Tehon/väännön muutos virityksen jälkeen, nähtävissä tässä: Mielestäni kohtuullinen muutos? Hintaa kaikkineen, penkityksineen, ja osineen tuli 2300,- Samalla pyörän paino tippui yli 11kg.

http://i28.photobucket.com/albums/c2...nkitys2005.jpg
    Hinta/laatu suhde kohdillaan???
    -Heikki-
    FXDB -07
    Kommentteja, virityksen onnaamisesta kaipaa hän!!!!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Juu toi on mustan jälkeen hienoin väritys busalla...
    Hieno peli
    Pientä päivitystä pyörän ulkonäköön!! Kesää odotellessa! Vanneteipit ilman salamaa, ja salaman kaa! Ja tuplakupla tuli kaa laitettuu!!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 03 2005,23:32) kirjoitti
    No paljonko tarjoaa takaselle? (en saanut kuvia auki)
    Jos alle 170 niin kipinkapin kansi auki ja tavaraa kanavista mäkeen... mielestäni alle 200rwhp busat ovat tylsiä mutta tuon 200 jälkeen alkaa matkalehmäkin loikata.
    Eli suosittelen että tilaat pikimmiten kuutioita mopoosi
    Yhteistyökumppanillani ja kaverillani, on työn alla 1600cc vekotin... hieroskelen jo karvaisia käsiäni kesäisen koe-ajon toivossa!
    Viime kesänä sillä oli 1524:n mutta ilman puolipuristinta ei meinannut pyörähtää käyntiin, ja kun startille antoi 24V niin alkoi kampuran pää vääntymään... mutta 226rwhp... aaahhh!
    Hienoa nämä viriviri jutut!
    Itse ajelen laiskanpulskealla vakkari kilosella, ja kyllähän silläkin ehtii mutta ainoastaan typerää ympyrää...
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
    Lainaa (Zeta @ Huhti. 01 2006,10:38) kirjoitti
    Jos alle 170 niin kipinkapin kansi auki ja tavaraa kanavista mäkeen... mielestäni alle 200rwhp busat ovat tylsiä mutta tuon 200 jälkeen alkaa matkalehmäkin loikata.
    Eli suosittelen että tilaat pikimmiten kuutioita mopoosi
    Yhteistyökumppanillani ja kaverillani, on työn alla 1600cc vekotin... hieroskelen jo karvaisia käsiäni kesäisen koe-ajon toivossa!
    Viime kesänä sillä oli 1524:n mutta ilman puolipuristinta ei meinannut pyörähtää käyntiin, ja kun startille antoi 24V niin alkoi kampuran pää vääntymään... mutta 226rwhp... aaahhh!
    Itse ajelen laiskanpulskealla vakkari kilosella, ja kyllähän silläkin ehtii mutta ainoastaan typerää ympyrää...
    Kyllä pitäs kuvien aueta, mut tässä tietoo: Vakio 155hp/126,53Nm. Sittemmin piristettynä, 180hp/142,39Nm. Tehot rengastehoina, eli kyllä se 200 vielä jää haaveeksi! Mut, jos sitte ens talvena antas kannen jonkun "ammattilaisen" käsittelyyn, niin pitäs vissiin aika lähelle 200 päästä! Ainakin 190-195, ihan realistinen tavoite vakiopuristuksilla!? Lisäkuutiotkin olis hauskoja, mutta hintaa, saavutettuun tehoon nähden kohtuu paljon!? Kyllä lievä puristusten nostokin mielessä käynyt! Katotaan mihin rahkeet riittää, kunhan ekax kesän ajelee edes näollä tehoilla! Missähän päin tää 1600cc mahtaaa olla? Pari isolohkoo tiedänkin, onkohan joku uus viritelmä!?
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Lainaa (BussiJussi @ Huhti. 01 2006,11:40) kirjoitti
    Eli suosittelen että tilaat pikimmiten kuutioita mopoosi *
    Kyllä pitäs kuvien aueta, mut tässä tietoo: Vakio 155hp/126,53Nm. Sittemmin piristettynä, 180hp/142,39Nm. Tehot rengastehoina, eli kyllä se 200 vielä jää haaveeksi! Mut, jos sitte ens talvena antas kannen jonkun "ammattilaisen" käsittelyyn, niin pitäs vissiin aika lähelle 200 päästä! Ainakin 190-195, ihan realistinen tavoite vakiopuristuksilla!? Lisäkuutiotkin olis hauskoja, mutta hintaa, saavutettuun tehoon nähden kohtuu paljon!? *Kyllä lievä puristusten nostokin mielessä käynyt! Katotaan mihin rahkeet riittää, kunhan ekax kesän ajelee edes näollä tehoilla! Missähän päin tää 1600cc mahtaaa olla? Pari isolohkoo tiedänkin, onkohan joku uus viritelmä!?
    Porvoossa päin vaikuttaa tuo pöljä joka upottaa mopoonsa omat ja varastetut
    Niin ja kuvia en saanut auki kun olen duunikoneella...
    Juu, ja olen kyllä kuullut vakio kuutioisesta 195 heppasesta mutta mustaa valkoisella en siitä nähnyt... mahdolista on kyllä uskoisin.
    Tuo bussi on stroukattu ja siinä on billet ryhmä, siittä kuutiot.
    5mm stroukilla ja 86:lla männillä... eli, nojoo, vähän reilut 1580cc... Sanoipa tää sälli että kannattaa tällä hetkellä pistää 6mm stroukki samalla koska ei maksa extraa... stroukkaus oli kuulemma n.800€
    Voin pistää sulle sen numeron jos alkaa enempi kiinnostamaan, voit kysellä sitten ihan "naamatusten"
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
    Eli suosittelen että tilaat pikimmiten kuutioita mopoosi *
    Hmm.. liki samaa mieltä tästä. Itse asiassa 255 rwhp tuntuu vielä paremmalta (1464cc + nos). ja kun sekään ei riitä niin 1622cc kone lähtee meneen kasaan viikon alusta niin se vois olla jotain. Hmm.. ja jos sekään ei tunnu miltään niin voihan turvautua RT+:saan

http://galleria.busanistit.org/RT%3A...vat/RT_Dynossa
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Laitetaanpa päivitystä..... Elikkä kuutioitahan ei voita mikään!! Nyt ois sittten hankittu Muzzyn 1464cc Big Bore Block. Kantta käsitelty, ja + 1mm venttiilit.Yoshin TypeR nokat. Tekniikka peräisin Ksthb:n busasta, saa nähdä minkälaista penkitys tulosta tulee! Viikonpäästä tarkotus saada kone pyörintä kuntoon!! Sitten laittelen fiiliksiä, ja penkityksen jälkeen tuloksia....

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

JEP! Nyt on pyörä penkitetty: Tulos +200hp, takaselta! Ei hullumpi vaparilta... Ainoa huono juttu: Oli irronnut johto omatekele Tre:ltä, (6,8Kohm vastus) joten oli vapaan syttykäyrä käytössä! Esim kiertää n.1000rpm vähemmän! Tossa kuitenkin käyrä, verrattuna viimesyksyn 180hp käyrään....

http://galleria.busanistit.org/bussi...bussi/IMG_0184

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Kivat tehot lähtee bussista. Mistä hommasit nuo yoshimuran nokat ja mitä maksoivat?
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
    kiva tehonnousu..jos kuutiot on voimaa, ni turbo on ylivoimaa..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (Tctic @ Loka. 22 2006,10:39) kirjoitti
    Kivat tehot lähtee bussista. Mistä hommasit nuo yoshimuran nokat ja mitä maksoivat?
    Nokat ei enään ole Yosin stage1:set, vaan kansisetin stage1:set! Yoshin nokkia voi tiedustella esim. Duellilta. Kansisetiltä kannattaa kysellä kanss... Taitaa lähtöhintaa olla yoshin nokilla 1000,- Ja hintaan kuuluu säädettävät nokkapyörät.

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Lainaa (Jake82 @ Loka. 22 2006,11:08) kirjoitti
    kiva tehonnousu..jos kuutiot on voimaa, ni turbo on ylivoimaa..
    Liian helppo, ja tehokas ois ollut rakentaa (rakennuttaa) turbobussi! On se vaparissa oma viehätyksensä! (kuten ahdetussakin!) Kunhan oppis hallitsee edes noi tehot, ennen kuin tehokkaammasta haaveilee.......

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Lainaa (BussiJussi @ Loka. 22 2006,11:27) kirjoitti
    Kunhan oppis hallitsee edes noi tehot, ennen kuin tehokkaammasta haaveilee.......

Eipä mene kauaa,kun mopo tuntuu nuhaiselta ja kaipaa lisää paukkua On koettu....
    mopoton
    Lainaa (BussiJussi @ Loka. 20 2006,22:48) kirjoitti
    JEP! Nyt on pyörä penkitetty: Tulos +200hp, takaselta! Ei hullumpi vaparilta... Ainoa huono juttu: Oli irronnut johto omatekele Tre:ltä, (6,8Kohm vastus) joten oli vapaan syttykäyrä käytössä! Esim kiertää n.1000rpm vähemmän! Tossa kuitenkin käyrä, verrattuna viimesyksyn 180hp käyrään....

tehoa on tullut mukawasti lisää. vääntökäyrä on tosin laskenut näemmä jonkin verran yläpäästään etenkin. sen voi sitten korvata ccm:llä halutessaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (kawabata @ Loka. 22 2006,14:47) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Loka. 20 2006,22:48) kirjoitti

tehoa on tullut mukawasti lisää. vääntökäyrä on tosin laskenut näemmä jonkin verran yläpäästään etenkin. sen voi sitten korvata ccm:llä halutessaan.
    ?? Laskenut?? Luetko käyrää väärin? kierrosten rajoitin iskee peliin 1000rpm aikasemmin, kuin entisillä virityksillä, joka johtuu Tre: n (6,8Kohm vastus) irtoamisesta...... KOKO alueen on muuten vääntökäyräkin korkeammalla, kuin ennen!!

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Lainaa (Carlos13r @ Loka. 22 2006,14:27) kirjoitti
    Kunhan oppis hallitsee edes noi tehot, ennen kuin tehokkaammasta haaveilee.......

Eipä mene kauaa,kun mopo tuntuu nuhaiselta ja kaipaa lisää paukkua On koettu....
    Totta, ei tehoa/vääntöä koskaan liikaa, KAI? Mut jospa sillä taas kesän ajelis.

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Eipä mene kauaa,kun mopo tuntuu nuhaiselta ja kaipaa lisää paukkua * *On koettu....
    Hmm.. en oo ihan vakuuttunut noista Kawasi tehoista. Olis kiva, jos osuisit samaan dynoon yhtä aikaa BussiJussi busan kans, veikkaisin että monen hepan eroo noissa mopoissa ei oo.
    Missäs dynotit ton 12r:n tehon???
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Lainaa (kst @ Loka. 22 2006,17:18) kirjoitti

Hmm.. en oo ihan vakuuttunut noista Kawasi tehoista. Olis kiva, jos osuisit samaan dynoon yhtä aikaa BussiJussi busan kans, veikkaisin että monen hepan eroo noissa mopoissa ei oo.
    Missäs dynotit ton 12r:n tehon???
    Sehän on tiedetty fakta,että penkeissä on eroja ja en sillä noita vertaakkaan.Toi mun on mitattu Siukolan penkissä.
    mopoton
    Varmaan mukava peli ajella noilla tehoilla! Mistä hommasit Yoshin nokat ja mitä kustansi ?

Lainaa (nano @ Loka. 24 2006,03:00) kirjoitti
    Varmaan mukava peli ajella noilla tehoilla! Mistä hommasit Yoshin nokat ja mitä kustansi ?
    Yoshin nokkia saa esim Duelilta (ovh. n. 1000,-. Minä ostin vuosi sitten kaverilta käytettynä. Selvennykseksi, mulla ei oo tällä hetkellä yoshin stage1:set. Vaan Yoshin, tonnisen ärrän TypeR nokat!! Liian miedot noi stage1:set nykyiselle viritykselle. Mut kevyesti viritettyyn koneeseen on mielestäni ERINOMAISET noi stage1:set. Menee heittämällä paikoilleen, ja antaa kivasti lisä potkua...!! Jos kavereita jenkeissä, kannatta tuotattaa sieltä nokat, jää maksaa n.500.-!!

100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Enpäs oo tätä foorumia nähnykää ennen.

Kyl on todella kauniin sininen pyörä. Jos ei ois omaa busaa ni kahdehtisin kahta enemmän

Ite kans harkinnu tota samankaltaista tuunaussettiä minkä oot tohon lykänny. Tosin vasta ens kesänä ku takuut raukeaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26.  
    Vihdoinkin sain penkittäjältä tehokäyrät, jossa vakio käyrä verrattuna nyky virityksiin!

KLIX...
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä