1000
Nyt on voittaja olo. CBF 1000 mallin hinta veikattu eurolleen oikein. Luulisi tuolla hinnalla kelpaavan.
kannattaa vähennellä hinnoista -2000ekeä, niin tietää millä ne lähtee.
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
..jostain pitäisi pari kymppää taikoa.. ei ole customien hinnat pudonneet juurikaan.
****************
VT750C2 -2000
onko hellevin olkapää kunnossa? eks sää kaatunut sen?
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Melko kallista...melko älytöntä...
Sitäpä minäkin tässä kauhistelen.. Taitaa jäädä haaveeksi kun tuo autoveropeikkokin kummittelee. Voi sitä elämän kevättä jos tuollasen menis ostaan ja sitten parin viikon perästä sanotaan että nyt niitä saa puolta halvemmalla tjsnp..(arde @ Joulu. 03 2005,13:39) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Niinno, nuo kaikki hinnat näyttää olevan melko kohdillaan.
Mitenkäs se olikaan, ei se ole hullu joka pyyttää, vaan...
Oikeestaan ainoa suht koht järkevän hintainen oli toi uus cbf 1000. Mut en mä semmostakaan koskaan ostais. Kivasti siitä on saatu ainakin tehoja laskettua.
TL1000R
Jaa laskettu tehoja. Onkos siitä ollut joku tehokkaampi versiokin olemassa? Vai tarkoitetaanko sitä, että kone on ollut jossakin toisessa mallissa tehokkaampana versiona kuten muistelen. Eiköhän tuo kaikki näykin sitten hintalapussa, joka on vähintäänkin kohtuullinen.(ZR-7herwood @ Joulu. 03 2005,15:42) kirjoitti
En noista tehoista (=huipputehoista) tosin mitään ymmärräkään kun tehokkain omistamani pyörä on kehittänyt max. vain 100 hv.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Taisipa olla bladen koneen tapainen siinä.(r1150r @ Joulu. 03 2005,16:51) kirjoitti
"Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
Jep, Hondan sivuilta: "CBR 1000RR:n voimanlähteeseen perustuva moottori ja erinomainen käsiteltävyys luovat puitteet, jotka eivät jätä ketään kylmäksi."(RRRami @ Joulu. 03 2005,16:57) kirjoitti
TL1000R
Mitkä on käytännön erot noilla VTR 1000 SP-2 vs. CBR 1000 RR Fireblade. Tiedän että VTR on V2 koneella ja 99kW vastaan Bladen 126,4 kW. N.15kg painavampi ja pari tonnia kalliimpi. Miksi joku sen haluaa ostaa? Onkohan taas sellanen kysymys mihin ei ole vastausta olemassa...
Periaatteessa aivan sama ei rahaa kuitenkaan kumpaankaan uutena![]()
CBR 600 -00
"Mitkä on käytännön erot noilla VTR 1000 SP-2 vs. CBR 1000 RR Fireblade. Tiedän että VTR on V2 koneella ja 99kW vastaan Bladen 126,4 kW. N.15kg painavampi ja pari tonnia kalliimpi. Miksi joku sen haluaa ostaa? Onkohan taas sellanen kysymys mihin ei ole vastausta olemassa...
Periaatteessa aivan sama ei rahaa kuitenkaan kumpaankaan uutena "
ero on siinä, että sp:lle on oma threadi, joka pysyy tässä ensimmäisellä sivulla vuodesta toiseen, kun taas muille cebareille ei semmoisiä näy.
twineissä on sitä jotain.
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Veitpä Jarkko sanat suustani(jaket @ Joulu. 12 2005,13:32) kirjoitti
- JuhaV & SP-1
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
Kauhea hinku saada tollanen FMX 650 fun mopo firebladen kaveriks,ee-speedillä n. 6000€,mutta mistä rahat?![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Olen itsekin ihmetellyt maahantuojan ilkeyttä VFRä kohtaan hinnoittelussa. Muissa maissa VFR on järjestään tonnin pari halvempi kuin esim XX (myös alkup. maassa jeneistä euroiksi käännettynä). Suomessa on käytetty VFRn kohdalla jotain merkillistä kaavaa jota ei mielestäni ole käytetty muiden Hondien kohdalla. Harmaa-tuojat tietenkin naureskelevat partaansa kun kauppa käy. Itse juuri möin edellisen VFRn ja seuraava pitäisi hommata, mutta taitaa joutua ottamaan välivuoden jollain käytetyllä uutta mallia odotellessa ja autoveron mahdollisten muutosten olemattomia vaikutuksia ihmetellessä. Ainakaan Brandille en suostu lahjoittamaan 4k€ siitä ilosta että saa 4-vuoden takuun vs. 2 vuotta valmistajalta. Vai onko VFRiin jätetty 5000 tinkivara?(Miqa @ Joulu. 03 2005,14:29) kirjoitti
Ottamatta kantaa sen kummemmin noihin uusien hintoihin, niin en ole harrastuksessa vielä sillä tasolla, että uusi, tulevaa vuosimallia oleva pyörä tarttis saaha...autopuolellaki minulla on ollu yksi uusi auto (1989 vuonna) eikä toista ole ollut. Eikä tule.
En usko, että oma ajonautintoni on kiini siitä, että onko matkasportti vuosimalli 1992 vai 2006. Varsinki kun ottaa huomiihon nämä ajomahollisuuet (5-6 kk näillä selekosilla) niin en kuitenkhan usko, että ajonautinto on 4-5 kertaa parempi 16.000 euron pyörällä kuin 3-5.000 euron "vastaavalla".
Tiiä sitten, mikä mieli jonku vuojen päästä...toishaalta ostakaa ihimeessä näitä uusi pyöriä. Net on sitten muutaman vuojen päästä minunki saatavilla![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
(toimeve @ Joulu. 13 2005,13:28) kirjoitti
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Jotain sellaista on kuulunut, että VFR ei olisi käynyt kaupaksi täkäläisillä hinnoilla, mikä ei järin suuri yllätys ole kun hinnassa on 3000 euron selittämätön könttä. Brandtilta kerrottiin syksyllä, että "VFR:n hinnassa ei ole nousupaineita". No ei tosiaan, mutta saahan noita tuotua muualta. Tukholma ei ole kaukana ja kruunu on halpa, samoin laivakyyti.
1000
Totta joka sana.(toimeve @ Joulu. 13 2005,13:28) kirjoitti
Tuli vaihdossa tuollainen BMW K 75 S -89 kun hävitin ´01 R 1150 R:n tarkoituksena ostaa ihan uusi. Ajelin 75:llä lokakuun ja totesin sen olevan aivan loistolaite ja että onko minun mitään järkeä maksaa 20-25t€ jostakin uudesta...
Lopputulos oli jotta ei ole järkeä mutta ostan sen kuitenkin.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Mitä uutta tossa uudessa bladessa on, en ainkaan äkkisältään huommannut mitään muuta kun että siinä lukee uutuus 2006 ?
"Mitä uutta tossa uudessa bladessa on, en ainkaan äkkisältään huommannut mitään muuta kun että siinä lukee uutuus 2006 ?"
heppa enemmän ja kilon kevyempi. Eli suomeksi tarkoittaa, että vanha malli ei liiku edes eteenpäin.![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Jep, 2006 mallia edeltävät CBR1000RR Bladet ovat niin s*atanan tehottomia eivätkä liiku mihinkään. Kokoputkiston ja PC:n hankkimisella saa kytkimeltä vain 179,5 hv ja takaselta siitä -15 %. Aussikundi Vermeulenkin jäi WSBK:ssa kaudella 2005 Suizalle kakkoseksi yhteispisteissä eikä voittanut kuin kaikki Ducatit ja Yamahat. Miten tuollaisia Blade- kikottimia kehdataankin valmistaa? Jotain häpyä sentään.(jaket @ Joulu. 13 2005,18:40) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
kaipa mun olkapää kuntoutuu kevääseen mennessä.. jos ei enää ylös asti nousekaan niin eiköhän silti ajoon taivu.(jaket @ Joulu. 01 2005,22:09) kirjoitti
kevättä kohti siis.![]()
****************
VT750C2 -2000
No siinäpä sitä onkin jo "uutuutta".
Miten tuollaista voi mainsotaa uutuus 2006 ?
+ 1 hv = 1 kpl pieni softamuutos moottorinohjauspoksiin, mutta mistä on otettu 1 kg pois ? (pienempi tankki?)
Tosin meinasin itse laihduttaa ainakin 2 kg ensi kesäksi, joten eipä tarvi vielä mopoa päivittää.
Tuo on kyllä hyvä pointti siitä, ettei noita painoja kannata kovin kriittisesti tuijottaa. Tietenkin kilojen pudotus pyörästä vaikuttaa varmasti sen ajettavuuteen, mutta muutamien kilojen vuosipäivitys vuoksi en kyllä alkaisi pyörää vaihtamaan.(bujahasa @ Joulu. 16 2005,15:08) kirjoitti
![]()
Uudessa bike:ssa (luettelo) oli juttua tuosta uudesta bladesta. Akseliväli on 10 mm lyhyempi, jarrulevyt isommat, pakoputkisto uusi, kampiakseli ja venttiilikoneisto uusittu.(bujahasa @ Joulu. 13 2005,15:49) kirjoitti
Kuvan perusteella sivukate ainakin on paremman näköinen kuin "vanhassa".
Silti uus SP-2 olis kiva.![]()
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
Näinpä *(JPA @ Joulu. 18 2005,18:32) kirjoitti
![]()
![]()
edit: ja vieläpä ilman suurempia päivityksiä muutamaan vuoteen
ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1