Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    juuh, kasailimpa pyörää ja totesin että jarrusatulasta on jarruletkun kolosta kierteet menny paskaksi, elikkäs, mitäs mieltä orgilaiset on... pistääkö
    A. helicoil?
    B. Kemiskillä jarruletkun nippa kiinni satulaan?

    toki jos parempia ideoita olisi niin ihan vapaasti saa ehdottaa...
  2. #2
    Jos uus satula on pois laskuista,niin ehdottomasti helicoil.Älä ajattelekaan mitään Kemiskiä!! Jarrut on kuitenkin aika tärkeet eikä niiden kanssa kannata lähteä leikkimään.
    Don`t argue with idiots,they drag you down to their level and beat you with experience.
  3. #3
    Lainaa (blade918 @ Marras. 27 2005,13:52) kirjoitti
    Jos uus satula on pois laskuista,niin ehdottomasti helicoil.Älä ajattelekaan mitään Kemiskiä!! Jarrut on kuitenkin aika tärkeet eikä niiden kanssa kannata lähteä leikkimään.
    Oikein, ei varmaan montaa egee maksa jossain konepajassa/autokorjaamossa
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  4. #4
    Kyllä minäkin kallistuisin uuden satulan kannalle vaikka nuuka olenkin. On noi jarrut sen verran tärkeät kapistukset.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  5. #5
    Älä edes unissasi vahingossa ajattele pistäväsi jarruja nippuun jollain kuttaperkalla. Helicoil pitää kyllä saman kuin alkuperäinenkin jenka.
  6. #6
    Lainaa (kaasunalle @ Marras. 28 2005,13:10) kirjoitti
    Älä edes unissasi vahingossa ajattele pistäväsi jarruja nippuun jollain kuttaperkalla. Helicoil pitää kyllä saman kuin alkuperäinenkin jenka.
    Pitää paremmin, kun alkuperäinen... Onpi terästä...!!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  7. #7
    heittäkääpäs villi veikkaus sitten notta palhon helicoilin laitto maksaapi tuohon.... kierrehän tuossa on 10mm tai 8mm vielä vakionousulla muistaakseni....
  8. #8
    pura satula ja hitsauta ammattimiehellä reikään tavaraa ja sit uudet jengat sinne.sen helicoilin laitto on kyllä edullisin vartin homma jos satulassa ei ole mäntiä paikoilaan saa sirut pois sieltä.kun vedät letkun kiinni niin varoen jos jousi kierteeseen päädyt,tahtoo se helicoili mennä uusiksi jos joudut käytään letkua irti.ompa työn puolesta tullut niitä kierteitä laitettua
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. #9
    noh, tuon saa olla vaikka seuraavat sata vuotta siinä satulassa kiinni, kun satulaan tulee nippa, johon tulee letku (lucasin letkut) niin sillä nipan aukeavuudella ei ole väliä, kunhan se pysyy kiinni ja pitää... mutta tuota hinta-arviota kaipaisin, kun kuitenkin 100e pintaan saa uuden satulan....
  10. #10
    No ei nyt sitten ole tullut mieleen hommata siihen seuraavaa kokoa oleva "nippa", vääntää ihan omin jaloin uudet kierteet ja olla tyytyväinen? Tämä ei tietenkään käy jos "nippa" on banjopultti.

    Yleisimmät kierteet motskarien jarruliittimissä ovat 10*1 ja 10*1.25, mutta siis suurempiakin löytyy. Esim. täältä löydät liittimen kuin liittimen jarruihisi ja todennäköisesti hintakin on huomattavasti järkevämpi kuin motskarikaupassa.
  11.  
  12. #11
    Lainaa (veeäm @ Marras. 29 2005,07:25) kirjoitti
    No ei nyt sitten ole tullut mieleen hommata siihen seuraavaa kokoa oleva "nippa", vääntää ihan omin jaloin uudet kierteet ja olla tyytyväinen? Tämä ei tietenkään käy jos "nippa" on banjopultti.

    Yleisimmät kierteet motskarien jarruliittimissä ovat 10*1 ja 10*1.25, mutta siis suurempiakin löytyy. Esim. täältä löydät liittimen kuin liittimen jarruihisi ja todennäköisesti hintakin on huomattavasti järkevämpi kuin motskarikaupassa.
    jaa, ei muuten yhtään hassumpi idea, mietityttää vaan että riittääkö tuossa satulassa ainevahvuus enää seuraavan koon nipalle...