Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    No...joko sitä kauppaan pitää marssia uutta seiskapätkää hakemaan?
    *nimimerkki...-STYR04-*
    Voi helevatta kun kallista, no elämä on.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Lainaa (suzufani @ Marras. 28 2005,09:33) kirjoitti
    Voi helevatta kun kallista, no elämä on.
    mikäs noista ny kallis oli?
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    Lainaa (-STYR_BB- @ Marras. 26 2005,08:48) kirjoitti
    No...joko sitä kauppaan pitää marssia uutta seiskapätkää hakemaan? *
    Nooh, pitäs yrittää laittaa jäitä hattuun, mut kyllä mä tarjoukset kysyn eri paikoista ja voipihan se olla että oma Gixu menee myyntiin... Jos olisin fiksu, niin ajasin tuolla vanhalla ens kesän ja ostasin sit K6:sen vähän käytettynä/ylivuotisena. Eihän tästä ota mitään tolkkua, ku järki sanoo toista ja tunne toista... *
    - Bernard Shaw
    Lainaa (jennica @ Marras. 28 2005,10:18) kirjoitti
    Nooh, pitäs yrittää laittaa jäitä hattuun, mut kyllä mä tarjoukset kysyn eri paikoista ja voipihan se olla että oma Gixu menee myyntiin... Jos olisin fiksu, niin ajasin tuolla vanhalla ens kesän ja ostasin sit K6:sen vähän käytettynä/ylivuotisena. Eihän tästä ota mitään tolkkua, ku järki sanoo toista ja tunne toista... *
    Katoppa Jennica, kun nuo mopo jutut ei ole mitään järjen asioita... Tunteella ja kovaa niin hyvä tulee...
    Lainaa (jennica @ Marras. 26 2005,00:17) kirjoitti
    Sopivat hintaerot virallinen vs ee.
    Esim 750 gsxr ja sv1000s
    TL1000R
    ee-speedillä on tuo 750Gixxu sopivan hintainen,toivottavasti hinnat ei pompsahtaisi kevääseen mennessä
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Hinnat näyttä olevan samalla tasolla kuin 2005.

Näissä rätkä hommissa ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
    Tää on muuten vaan elämää suurempaa hommaa.

ja nautitaan
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
    Lainaa (JP_445 @ Marras. 28 2005,10:21) kirjoitti
    Katoppa Jennica, kun nuo mopo jutut ei ole mitään järjen asioita... Tunteella ja kovaa niin hyvä tulee... *
    Nii-in... Järki? Miten sitä käytetään? * *
    - Bernard Shaw
    Lainaa (jennica @ Joulu. 01 2005,12:03) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Marras. 28 2005,10:21) kirjoitti
    Katoppa Jennica, kun nuo mopo jutut ei ole mitään järjen asioita... Tunteella ja kovaa niin hyvä tulee... *
    Nii-in... Järki? Miten sitä käytetään? * *
    Järkeä käytetään ajovarustevalinoissa ei mopon valinnassa. Jos mulla olis järki mukana tässä niin mopo menisi myyntiin...
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Marras. 28 2005,17:58) kirjoitti
    ee-speedillä on tuo 750Gixxu sopivan hintainen,toivottavasti hinnat ei pompsahtaisi kevääseen mennessä
    Meinaatkos säkin liittyä leiriin?
    Pain is just weakness leaving the body
    Taitaa toi kawa mennä vaihtoon ja 750 giksu tilalle
    Burn rubber, not your soul!
    No...joko sitä kauppaan pitää marssia uutta seiskapätkää hakemaan?
    Nooh, pitäs yrittää laittaa jäitä hattuun, mut kyllä mä tarjoukset kysyn eri paikoista ja voipihan se olla että oma Gixu menee myyntiin... Jos olisin fiksu, niin ajasin tuolla vanhalla ens kesän ja ostasin sit K6:sen vähän käytettynä/ylivuotisena. Eihän tästä ota mitään tolkkua, ku järki sanoo toista ja tunne toista...
    Kyllähän uuden 2005 tonnisen gixun voi saada halvallakin ~15k Salon ja Loimaan väliltä..

Virheitä jo vuodesta -81
    Mikä paikka on salon ja Loimaan välillä? Ja mikä ihmeen kauppa voi niitä vielä omistaa, kun pelit on käytännössä olleet loppu kaikkialta jo huhtikuun jälkeen?

Ja GSXR 1000 K5, uusia ja 15000eur lähdetään porukalla ostoksille, tahtoo muutaman kanssa meillekin

Tällä hetkellä myydään 90% 2006 mallistosta ennakkotilauksella. Ennakkotilaukseen liittyy lähes aina parin prosentin ennakkotilaajan etu, joka meillä siirretään suoraan asiakkaalle. Kevään hinnoista ja saatavuudesta joidenkin mallien ja värien kanssa ei kukaan osaa sanoa mitään.

Ainakaan en varttoisi viininpunaista, tai hopea-mustaa GSXR 1000K6 keväälle...

EE-Speed tekee hyvin.
    Ee-speed, kärsiikö kysyä miten tuo RMZ450SM on saanut valkoisen kilven?
    KTM950SE
    Kärsii kysyä. Sen saa Suomen valtion kassan kautta Hyvinkään A-Katsastus oy:n toimipisteestä, kuten muihinkin tuomiimme rekisteröitäviin prätkiin.

Tosin, kuten ymmärrät se ei ole ihan jokapojan sikailupeli.
    -Lisähintaan saa myös SM raceversiona kilvillä, tai ilman.

Itselle otan työmatkapeliksi/kauppakassiksi sellaisen puoliracena.
    EE-Speed tekee hyvin.
    750 gixu olis mullakin haavena ens kesäks
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  20.  
    Lainaa (mekanik @ Joulu. 01 2005,12:25) kirjoitti
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Marras. 28 2005,17:58) kirjoitti
    Meinaatkos säkin liittyä leiriin?
    Ei tiedä vielä..Katsellaan
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."