Kokemuksianne ko.merkistä . Onko mitään eroavaisuuksia 90-94 välillä (tekniikassa tai ulkonäössä )
Ymmärtääkseni "Pannari" tarkoittaa Harrikan Pan head-mallia. Ei sitä tehty 90-luvulla. Pitäiskö keksiä uusi lempinimi jos puhuu Hondan Paneuropeasta? Sama koskee Suzukin Intruderin omistajia jotka luulevat ajavansa "Inkkarilla".
Kyseessä siis Honda st 1100 , olen vain kuullut joidenkin sanovan sitä pannariksi
Ymmärtääkseni Harrikkaihmiset puhuu "pannupäästä" ja yleisemminkin "pannusta" ei "pannarista".(TuuttiK1 @ Marras. 25 2005,23:17) kirjoitti
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
niin miustaqkkii kuin tuo willi tähti sano. mä taas sanon sitä panoeurooppalaiseksiseksi. kokemuksia sen verran, että olen monesti vieressä seissyt kun pano on käynyt. ja nähnyt sellaisia ajoissa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Pyörämallin historiaan en ole perehtynyt, mutta -97:lla olen reilu 30 tkm ajanut hymyssä suin. Ei ole ollut vielä ongelmia, abt. 55 000 km taisi olla mittarissa, kun talviunille pannarin pistin.(koivor @ Marras. 25 2005,16:06) kirjoitti
Ulkonäkö ei käsittääkseni ole muuttunut näissä vanhan mallisissa muuten, kuin että sivupaneeliin tuli -96 (kai) sellainen kaistale, joka vähän keventää ulkonäköä (ei kai sillä muuta virkaa ole?).
Norjalainen ST1100-sivusto, aika kattava
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Se on honda, eli se on kestävä![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)