Jeps, eli iso käsi Salon suuntaan. Suostuivat vaihtamaan etusen aukioloaikojen ulkopuolella. Hinta alta alle oli 30e eli suolainen siis, mutta sainpahan uuden etunakin ennen saaristoreissua.
Varaosapuolesta ei muuten ole ihan yhtä ruusuista sanottavaa. Ainakaan oman kokemuksen mukaan sähköpostivarmistukset eivät ole mikään tae siitä, että tavaraa olisi hyllyssä asti...
Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
Kiva kuulla että siellä jokin pelaa, vaihtopyörät nimittäin kauheassa kunnossa. Kävin viikko sitten paria jammua katsomassa, tuli semmoinen tunne että ei oikein haluttu tehdä kauppaa. Toinen pyörä likainen ja nuhruinen ja toisesta puuttui osia. Ei antanut oikein vakuuttavaa kuvaa joten ostinkin Moto Italiasta ja sinne ojennan ison käteni. Kiitos.
Alta alle 30€, suolainen hinta ?
No entäs Ykkös-Mp Järvenpäässä, irtovanteelle oman renkaan asennus 26€. Se vasta suolainen on.
Keväällä Takatalolla veloittivat 15€ oman renkaan laittamisesta irtovanteelle.
Juha & V-Strom650 / CBR1000F
Kun olin ostamassa gixeriäni, niin ajattelin pyytää Takataloltakin tarjouksen ja ajelin Turusta Saloon tarjousta hakemaan...
About tunnin odottelun jälkeen poistuin paikalta ilman tarjousta, kun ei ollut palvelusta tietoakaan... No sijoitin sitten rahani "lähi"paikkakuntani liikkeeseen, josta sain loistavaa palvelua !
Myivät ajotakin joka ei hengittävä vaikka kysyessä vakuuttivat olevan,aina hikisenä tulivat takatalon pojat mieleen,että semmoista.![]()
Ko paikassa olen minäkin parikertaa pyörähtänyt, mökillä käydessä, mp:t on tosi perseestä ja rauhassa saa olla.
Mut huolto taitaa olla toista maata, nimittäin ostin aikoinaan ZR-7:n joka oli Salosta peräisin ja takatalolla huollatettu.
Pyörästä ei pahaa sanaa, tosin oli vasta 10000km ajettu ja edellinen omistaja tunnollinen.
Don´t tread on me!
toi takatalon varaosamyynti on kyllä lähinnä vitsi. Pöydällä on vain all rightin jne luettelot ja hyllyt tyhjinä.... Ja nopeammin ne osat saa kun tilaa vaikka saksasta.
Paras/pahin oli kun vanhaan öljy/ilma gixerin sytytystulpat oli kuulemma tilaustavaraa. Onhan se niin harvinainen moottori ettei siihen nyt osia kannata varastossa pitää![]()
www.trackpunkracing.com
Pyöräni edellinen omistaja oli alkuvaiheessa huollattanut tota kisua takatalolla kunnes kyllästyi siihen että huollot tehtiin miten sattuu ja koskaan ei oltu koko huoltolistaa käyty läpi. Sen jälkeen vaihteli öljyt ja muut perusrensselit itse ja käytti pyörän sitten vaikeimmissa huolloissa muualla.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Takatalolla olen saanut plvelua aina, lauantai päivisin olen käynyt ja muutama muukin on ollut paikalla. Aina on tultu kysymään onko palveltu jo.
Pyörää kävin keväällä kattelemassa ja ajelinkin paria, ei mitään ongelmia. Kauppoja hierotiin ja sanoin ostavani pyörän mikäli pankista rahaa saan. En tietenkään uskaltanut maksaa käsirahaa kun loppurahoituksesta ei ollut tietoa. No niinhän siinä kävi että nopeat syö hitaat ja ko pyörä oli myyty muutamia tunteja? ennen kuin soitin ostavani. Tuntui tuo myyjä olevan aidosti pahoillaan tilanteesta ja taisi vielä peräänkin soitella, josko tämä tai tuo olisi hyvä vaihtoehto, hintalapustakin tiputti melkoisesti.
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
Tämä kuulostaa nyt ihan siltä, että henkilöillä on merkityksensä.
Olen ostanut sieltä mm. kolme mp:tä, mutta huoltoon en pyöriäni vie.
Mullekin on siellä kehittynyt myyjä-asiakas suhde joka toimii vallan hienosti. Ostan kuitenkin aina kaikki hankintani myös hintojen perusteella, koska mulle ei ole merkitystä haenko tavarani jostain muualta vai lähikaupasta. Hyvän asian ja mielenkiinnon vuoksi voin ajaa vaikka minne. Huoltoon ja sen laatuun saisivat kuitenkin hieman panostaa.
Hmm... Pari käytettyä pyörää *ja kaksi Busaa Takatalon *pojilta olen ostanu ja palvelu ja hyvitykset ovat oleet Eteläsuomen parhaat. Hmm.. tosiostajat näyttää saavan ainakin hyvää jollei erinomaista palveluu. Renkaan potkijoista ja koe ajon ruikuttajista en tiedä.
Ja muuten käytetyn pyörän takuukin toimi ihan kohtalaisesti kun osasi puolensa pitää, vaihteiston korjaus onnistu huollossa täydellisesti.
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
tietääkseni ei tuo huolto ole takatalon vaan aivan "erillinen"
oli miten oli on sellainen liike ettei kovin helposti huoli vaihdokkia
jos huolii ei maksa, eli tällä moni liike eliminoi ettei tarvii otta
mitään vaihdossa, käteisellä ovat kyllä tehneet ko: liikkeessä
"hyviä" kauppoja (ei vaihdokkia) mitä tuleen niihin siellä olevia
vaihdokkeja "myyjät" ja varmaan kaveritkin käyttävät huoletta
sama tyyli kuin BW-raisio eli ei paljon paina firman vehje ja
joku onneton sen joskus ostaa, sen verran myyjillä omatunto vissiin
kolkuttaa että ostajalle tarjotaan "huolto" kaupan päälle.
nämä liikkeiden "parhaat" vaihdokit saavat niin paljon kovaa "kättä"
ja ostaja siinnä on loppupäässä se joka ne maksaa, onhan noit
tapauksia ollut jonkun verran että "myyjä" on ajanut tuhannen
päreiksi pyörän ja hiukan vähemmin tuhotut myydään tietysti
"asiakkaalle" ja kehutaan että ole sitä "hiukan" testannut että
kunnossa on (oli).
mitä tulee takatalon vaihdoikkeihin ei ne ole ollenkaan "pahoja"
käyppä vaikka CW:ssä ja sano vasta sitten kumpi ompi
"pahempi" elleivät ole tuon SUUREN parannuksen myötä tehneet
jo asialle jotain.
printannut paperille ja näyttänyt mielipidettäni kavereilleni???
Ihmeellistä touhua takatalon jätkillä... *
Parhaat kaupat olen tehnyt Takatalolla. Kaikkiaan olen 4 pyörää ostanut Salosta ja aina vaihtohyvitykset ovat olleet parhaat ainakin verrattuna Turun liikkeisiin, joista Cycleworldin tarjoukset ovat olleet lähinnä törkeitä loukkauksia. Palvelu on pelannut aina. Viimeksi eilen vaihdatin Busaan takarenkaan ja huollon kaverit tekivät kaupan päälle pienen modauksen seisontatukeen, joka jää Busassa mielestäni liian taakse (olen onnistunut kerran kaatamaan pyörän, kun seisontatuki lähti liukumaan kiinni). Muualla huolloissa on tullut lähinnä sellainen olo, että saan olla tyytyväinen, että ehtivät huoltamaan pyörääni. Takatalolla pienet lisäpyynnöt tehtiin hymy huulilla ilman murinoita. Kun soitin ennen renkaanvaihtoa ja kysyin eri rengasvaihtoehtoja, sovimme tietystä rengasmallista tarvikemyyjän kanssa. Myyjä soitti myöhemmin vielä perään, että heille olisi tulossa erikoiserä Bridgestone Battlax-renkaita, joilla minulle tulisi säästöä n.40 euroa. Tämä on mielestäni palvelua.
Takatalosta mulla vain positiivisia kokemuksia. Huolto laskutti synkkauksesta ja tulppien vaihdosta puhelimessa arvioidun hinnan vaikka työhön meni arvioon verrattuna lähes kolminkertaisesti aikaa. Pyörää en ole sieltä ostanut mutta Shoei XR1000:n olen, hintaan VÄHÄN €. Myös tarvike- ja varaosapuoli on mun kohdalla pelannut moitteettomasti.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uusi konsti on parempi kuin vanha Bussi.
No kaikki riippuu siitä tykkääkö äidistä vai tyttärestä?
Minun täytyy kyllä kehua Takatalon poikia myynnissä ja myös huollossa.
Huollossa käytin edellistä mopoani siellä, mielestäni siellä oli osaava sälli, valitettavasti hän vaihtoi johonkin muualle. Uuden moponi kanssa olen vain käynyt tonnin huollossa siellä. Uuden remppareiskan biliteetti ei riittänyt, joten vaihdoin paikkaa.
Myynnin puolelta täytyy antaa täydet 10 pistettä.
Niin palvelun kuin hinnan suhteen.
Vaihdoin mopoa juhannuksena 04. Kilpailevat liikkeet oli
kaksi paikkaa BW-Turku ja Takatalo-Salo.
Voittaja oli molemmissa suveneeristi Takatalo.
Takatalo hoiti myös asiallisen nopeasti myös pyörään liittyvät, kuuluvat ongelmat. Ei mitään vaikeuksia.
En myöskään rupea haukkumaan BW-Turkua, hintapolitiikka ei vain sopinut minulle, palvelu oli kyllä P Roxxn puolesta hyvää. P Roxx (myyjä) oli aika lähellä, mutta silti niin kaukana että mopo oli haettava Salosta Turkuun.
Toisesta BW:n myyjästä sanoisin että VAIHDA AMMATTIA!!
T: R-Ukko
Tänään tehtiin (veljen kanssa) Takatalossa kaupat Kawan uudesta Z750:stä ja palvelu oli todella hyvää! Varusteet saatiin mukaan hyvällä hinnalla eikä pyöräkään todellakaan ollut ylihintainen. Väriksi oltaisiin haluttu musta, mutta tyydyttiin sitten harmaaseen kun ei muuta ollut tarjolla pikaisesti. Torstaina 18. päivä haetaan kotio eka pyörä, arvatkaa syhyääkö kämmenen pohjat jo?!?!
Takatalon myyjälle siis isot plussat ja ja BW:n myyjille voisin näyttää!!! Heillä palvelu oli leuhkaa ja hidasta, ei millään pahalla!
![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Oli kevari joskus vuosia sitten takuu huollossa takatalolla, kotiin päästyäni rasvasin ketjut, olivat kuin VIULUN KIELI. Semmosta "huoltoa"...
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!