kummeneeko gigsuun vaihtaa ohuempaa kannentiivistettä.
onko tuossa mahdollisuudet rikkoa jotain?
mitähän moinen operaatio maksaa?
muuta mopossa ei o kun slipari.
Jos vaihat sen Yoshin ohuemman pahvin, se tarkoittaa koko alueelle pikkasen lisää. n. 5hp tulee lisää paukkua.(winstrol @ Marras. 23 2005,00:30) kirjoitti
Jos vaihdat itte, niin ei maksa muuta kuin se kansipahvin hinnan. Tarkkana pitää vaan olla että ottaa kannen irti ja laittaa takaisin + kiristää momenttiin juuri oikeis ja oikeassa järjestyksessä. Muuten se kansi menee kieroksi..
Service manuaalissa siihen löytyy kyllä ohjeet.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
voi olla että pitää muuttaa nokkien ajoitusta.
kymmensormi, joo joo
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
Kyllä, samallahan ne kandee tuossa tarkistaa! Usein ne on tehtaalta pikkasen metsässä, siinäpä suurin suu yksilöiden väliseen eroon.(suzufani @ Marras. 23 2005,08:29) kirjoitti
Vaatii siis säädettävät nokkapyörät. Kai ne voi orkkis nokkapyöristäkin koneistaa, jos ei halua sellasia ostaa.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
taitaa olla prässätyt pyörät tuossa mallissa,onnistuu kyllä esim. orient express:in kitti mistä löyty prässättävä adapteri&säädettävä nokkapyörä.
http://www.orientexpress.com
orientilta saat varmaan myöskin sen yoshin tiivisteen järkevällä hinnalla, ja menisi samaan rahtiin.
omassani on ko tiippari, ja noin 5hv eroa muuten samanlaisiin virityksiin.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Eikös sit kannattais jo viedä koneistamoon, selviäis varmaan murto osalla tosta hinnasta?(jarrarit @ Marras. 24 2005,10:36) kirjoitti
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
no ei kannen koneistus nyt ainakaan kovasti halvemmaksi tule, plus sitä ei voi enää palauttaa alkuperäiseksi sen jälkeen. lisäksi ei jää enää varaa koneistaa siivua kannesta mikäli siihen joskus tulee oikea tarve.
omaani en voi tehdä superbiken sääntöjen vuoksi, mutten kyllä tekisi katupeliinkään ed syiden vuoksi.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Mites jos teettää kuparista ohuemman tiivisteen? ainaki autopuolella kuparinen on parempi?! *![]()
kyllä ne sudet sen sieltä syö
nyrkkisääntö nro 1 = ei sotketa auto-osia moottoripyöriin.(matrixz @ Joulu. 08 2005,13:49) kirjoitti
syy autoporukan kuparitiivisteisiin on joko sopivan valmiin tiivisteen puuttuminen, tai puristustenkeston lisäys. moottoripyörissä vaan ovat toleranssit niin pieniä, että on helpompaa käyttää valmiita tiivisteitä.
eri asia on sitten jos mennään ahtolaitteisiin, joissa kannentiivisteeltä voidaan vaatia joitain muita ominaisuuksia (esim paksumpaa) vaikkei puristuksia yläpäästä pitäisikään laskea.
veikkaan että yoshin ohut viritiiviste (~0,3mm) kestää enemän kuin samanpaksuinen kupari. joku joka tietää kestoista factaa saa kommentoida mikäli kokee tarpeelliseksi.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland