Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kyseisestä renkaasta kuulisin mielellään kokemuksia pidon sekä ajettavuuden osalta! kulutuskestävyys ei kiinnosta pätkääkään, niitä saa uusia!
    ja vielä parempi jos ne on ollut alla GSX-R1000 K5:ssa
    Kiitos jo etukäteen vastauksista!
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    eikös kellään oo mitään kokemuksia
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    eipä tuommosesta rinkulasta oo kokemusta, tosin muistelen että joku michelini on haukuttu pystyyn, muistas vaan minkä...
    Kylmänä aikas luiru , hyvä pito lämpimänä , sc pro:n kanssa aikkas vastaava kumi. Juttujen mukaan kestää paremmin tosi matalalla paineella(1,6?), ite ajelin1,9:llä
    Hienostihan nuo pitävät, muttei mulla "vanhoilla" bt-014 tai pilot powereillakaan ongelmia ollut. Ehkä suurin voitto omalla kohdallani oli Power Race -renkaisiin siirryttyäni se, ettei tarvinnut ajatella pidon riittävyyttä - luotin noiden rinkuloiden tarjoavan ylenpalttisesti pitoa. Sitten pystyin keskittymään ajamiseen enemmän.
    Pilot Road kestää ja pitää ollu mulla alla jo 5 tkm ja viel on pintaa
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    power racella ajeli moni kilpaakin viime kaudella. itse ajoin kaverin ss600 r6sella sitä enduracea ja tuntuma oli ihan mukava, hyvin hyvin samanlainen kuin omilla supercorsilla/rennsporteilla. jos saat sopivaan hintaan niin voipi suositella varauksetta. medium/soft oli ko. pyörässä alla joten kovempiin en ota kantaa.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  8.  
    Lainaa (Rubberduck @ Marras. 23 2005,19:07) kirjoitti
    eipä tuommosesta rinkulasta oo kokemusta, tosin muistelen että joku michelini on haukuttu pystyyn, muistas vaan minkä...
    Mäkädäm?

Powerit ja Power Racet ovat ollet lähes joka testissä 1 tai 2, joten ne eivät voi olla mitään ihan paskoja.
    Itselläni hyviä kokemuksia Powereista. Vanhassa 600 CBR:ssä ollut kierros ja nykyisessä -04 9R:ssä menossa toinen kierros alle.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94