Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Olisi tuossa edullisesti tyrkyllä Micronin Beta sliparit tuplaäxään, mutta mietityttää niiden suoma melutaso... Pöntöt ovat irrallaan eikä näin ollen oo "koekuuntelumahdollisuutta"...
    Liekö kellään käytössä tahi kokemuksia kyseisistä pöntöistä ? Jossain artikkelissa oli juttua Beta vaimentajista ja dB:t nousi aika korkeaksi, mutta onkohan nuo jo ylivoimaisen äänekkäät tieliikennekäyttöön ? Eihän niissä mitään E-hyväksyntää, mutta...
    Saisihan sitä mörinää ja pörinää olla, mutta ilman korvatulppia kiitos...
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
    Pienillä kierrosluvuilla ääni on matala ja voimakas, isoilla kierroksilla saatanallinen

Jokainen miettii itse omalla kohdallaan mikä on liikaa, mutta jos ääni pelottaa niin Micron Beta ei ole oikea vaihtoehto. Muuten erittäin hyvä putki, todella laadukasta työtä.
    Itselläni oli moinen vaimennin cbr600f:ssä
    Piti tuskallisen kovaa meteliä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    No, vaikka moottoripyörä olisi täysin äänetön niin ellet ajele
    aina vain alle 80km/h nopeuksia niin korvatulppien käyttö on lähes välttämätöntä useimmille jotta kypärämelu ei olisi liian kova.

Joten osta Beta tai mikä tahansa mutta laita ne tulpat korviin niin ei harmita 20v päästä.

Lainaa (villen @ Marras. 21 2005,12:24) kirjoitti
    No, vaikka moottoripyörä olisi täysin äänetön niin ellet ajele
    aina vain alle 80km/h nopeuksia niin korvatulppien käyttö on lähes välttämätöntä useimmille jotta kypärämelu ei olisi liian kova.

Joten osta Beta tai mikä tahansa mutta laita ne tulpat korviin niin ei harmita 20v päästä.

Mitä iloa hommaa kauhiat huutajat et pitää pitää tulppia päässä, no kukin tavallaan, itse sen jo kokeilleena voisin sanoa et naurettavaa, ääntä saa toki olla ja kuuluu olla, mutta beta vinkuu varsin korkealla kovilla kierroksilla matalat äänet hiljasessa vauhdissa ok.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Osta mielummin joku muu putki/putket,noissa microneissa on MINUN MIELESTÄ aika peltinen ja infernaalinen soundi, parhaimpia putkia mitä olen kuullu on leovince,yoshimura ja acropovic näistä laatumerkeistä. toki on myös hyviä halpiksiakin kuten minun firebladessa oleva ixil,matala murina ja yläkierroksillakin sivistynyt soundi. putki on muuten myynnissä!

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Kiitosta kommenteista !

Tuo hinta kyllä houkuttelee sen verran pahasti, että taidanpa sortua vaikka kannut vähän pärisisivätkin...

...myyn sitten vaikka jollekin huonokuuloiselle, jos alkaa äänet potuttamaan...
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 21 2005,12:39) kirjoitti
    Mitä iloa hommaa kauhiat huutajat et pitää pitää tulppia päässä, no kukin tavallaan, itse sen jo kokeilleena voisin sanoa et naurettavaa, ääntä saa toki olla ja kuuluu olla, mutta beta vinkuu varsin korkealla kovilla kierroksilla matalat äänet hiljasessa vauhdissa ok.
    Jos osaisit lukea niin olisit huomannut että kirjoitin että motoristi tarvitsee korvatulppia riippumatta siitä minkälaista ääntä moottoripyörä pitää.

Lainaa (villen @ Marras. 21 2005,14:09) kirjoitti
    Mitä iloa hommaa kauhiat huutajat et pitää pitää tulppia päässä, no kukin tavallaan, itse sen jo kokeilleena voisin sanoa et naurettavaa, ääntä saa toki olla ja kuuluu olla, mutta beta vinkuu varsin korkealla kovilla kierroksilla matalat äänet hiljasessa *vauhdissa ok.
    Jos osaisit lukea niin olisit huomannut että kirjoitin että motoristi tarvitsee korvatulppia riippumatta siitä minkälaista ääntä moottoripyörä pitää.

Olisin eri mieltä jos viitsii panostaa kunnon pottaan, XX:ssä ei ainakaan itselläni ole metelistä ongelmia, sekä jos itse osaisit lukea, niin itse kirjoitan vain ja ainuustaa kyseistä pöntöstä en slipareista yleensä, muista ei kokemusta kuin betasta.
    http://www.sportrider.com/tech/146_0...ips/index.html <-- tuolta micron kuulostaa mun mielestä ihan teräskuoriselta betalta.
    Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää, kiellän sen olevan viimeinen. Kaikki me kuolemme pian. *"Jarkko Martikainen"
    Tuolta sivultahan löyty surinaa ja pörinää kerrakseen.

Ny on sitten Betat tilauksessa, vielä en kuitenkaan tilannu Peltoreita samaan pakettiin..

Sattu vielä löytymään hel....tin edullisesti uudet kannut tuolta Busters Accessories:lta, 220 puntaa = ~320€ !! Täällä kotosuomessa Stormilla 796€ -30% syysalennuksessa ja ne käytetytkin pöntöt oli kalliimmat ku tuolta Busterssilta!!

Rahti pelkille kannuille 20 puntaa -> 29€. Paketissa on kyllä tulossa paaaaaljon muutakin. Hinnat näytti olevan aika kohillaan tuossa kioskissa....
  12.  
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 21 2005,18:42) kirjoitti
    Lainaa (villen @ Marras. 21 2005,14:09) kirjoitti
    Mitä iloa hommaa kauhiat huutajat et pitää pitää tulppia päässä, no kukin tavallaan, itse sen jo kokeilleena voisin sanoa et naurettavaa, ääntä saa toki olla ja kuuluu olla, mutta beta vinkuu varsin korkealla kovilla kierroksilla matalat äänet hiljasessa *vauhdissa ok.

Olisin eri mieltä jos viitsii panostaa kunnon pottaan, XX:ssä ei ainakaan itselläni ole metelistä ongelmia, sekä jos itse osaisit lukea, niin itse kirjoitan vain ja ainuustaa kyseistä pöntöstä en slipareista yleensä, muista ei kokemusta kuin betasta.
    toisaalta eiks motskarissa pitäs ääntä ollakki hieman? koska sehän kielii mahollisista tehovaroista. ja eihän sitä millään ompelukoneella ajella vaan moottoripyörällä. :burnis :