Kyseisestä renkaasta kuulisin mielellään kokemuksia pidon sekä ajettavuuden osalta! kulutuskestävyys ei kiinnosta pätkääkään, niitä saa uusia!
ja vielä parempi jos ne on ollut alla GSX-R1000 K5:ssa
Kiitos jo etukäteen vastauksista!![]()
eikös kellään oo mitään kokemuksia![]()
eipä tuommosesta rinkulasta oo kokemusta, tosin muistelen että joku michelini on haukuttu pystyyn, muistas vaan minkä...
Kylmänä aikas luiru , hyvä pito lämpimänä , sc pro:n kanssa aikkas vastaava kumi. Juttujen mukaan kestää paremmin tosi matalalla paineella(1,6?), ite ajelin1,9:llä
Hienostihan nuo pitävät, muttei mulla "vanhoilla" bt-014 tai pilot powereillakaan ongelmia ollut. Ehkä suurin voitto omalla kohdallani oli Power Race -renkaisiin siirryttyäni se, ettei tarvinnut ajatella pidon riittävyyttä - luotin noiden rinkuloiden tarjoavan ylenpalttisesti pitoa. Sitten pystyin keskittymään ajamiseen enemmän.
Pilot Roadkestää ja pitää ollu mulla alla jo 5 tkm ja viel on pintaa
![]()
power racella ajeli moni kilpaakin viime kaudella. itse ajoin kaverin ss600 r6sella sitä enduracea ja tuntuma oli ihan mukava, hyvin hyvin samanlainen kuin omilla supercorsilla/rennsporteilla. jos saat sopivaan hintaan niin voipi suositella varauksetta. medium/soft oli ko. pyörässä alla joten kovempiin en ota kantaa.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Mäkädäm?(Rubberduck @ Marras. 23 2005,19:07) kirjoitti
Powerit ja Power Racet ovat ollet lähes joka testissä 1 tai 2, joten ne eivät voi olla mitään ihan paskoja.
Itselläni hyviä kokemuksia Powereista. Vanhassa 600 CBR:ssä ollut kierros ja nykyisessä -04 9R:ssä menossa toinen kierros alle.![]()
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94