Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa (Jyri @ Marras. 24 2005,11:28) kirjoitti
    Lainaa (sakuc @ Marras. 24 2005,09:02) kirjoitti
    Iha villinä veikkauksena tuossa pyöreessä lampussa ei ole häivääkään italialaista designia, se on valaisin joka on pultattu kiinni ko. häksättimeen.

Pyöreitä lamppujahan tässä maailmassa ei kovin kauaa olekkaan ollut, varsinkin ajoneuvoissa.

Ja todennäköisesti joku japonialainen/kiinalainen firma ne kuitenkin tekee.

Monsteri kyllä tarvii faceliftiä, se oli radikaali naku vuonna miekkakypärä... joku sanoo että vanhassa vara parempi, oon samaa mieltä esmes 998 vrt 999, Monsterit vois vetää kyllä kokonaan uusiks.
    Ihan villinä tietona argntiinalainen Miguel Angel Galluzzi halusi ehdottomasti pyörän linjoihin tuollaisen pyöreän valaisimen, koska se ehdottomasti tukee pyörän muotoilua ja on todella simppelin yksinkertainen ja aistikas ratkaisu.

Japsit päivittäköön joka toinen vuosi.
    Oh noes. Niin vissiin.

Eiköhän se ole isketty siihen ihan kustannussyistä, pyöreän lampun 'linjakkuus' itsessään on ristiriita. Linjakkuutta löytää esmes rukatin katemopoista jossa on jopa itse muodoillut valaisimet.. paitsi 999 jossa on suoraan isketty vaan projektorit päällekkäin ja vedetty katteet ympärille, vähän niinkuin Duke 2'ssa.

Ei siinä mitään, samaa mieltä mä olen kyllä kaikista kalansilmälampuista.. helvetin rumia, kaikki tyynni.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Näyttääpä olevan hinnoiteltu nuo ensi vuoden uudet monsterit.

S4Rs Testasretta on 22.9k€. Eli siinä on 3k euroa lisää Öhlinsistä, ja permmista jarruista ja 999:n koneesta vs S4R malli joka maksaa 19.9k€.

Jotenkin itse odotin jopa kovempaa hintaa...

/Markku
    Järkyttävä hinta. Kyllä toi on niin ruma, että se pitäis irrota halvemmalla kuin uus S2R 1000.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  4.  
    Kyyllähän tolla sienimettällä kävis, mut kylälle asti ei taida kehdata mennä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12