Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Jos ajatellaan että 12r:n takakiekolta pitäisi saada >=200 konia tehoa, mitkä ovat tavan veronmaksajan ulottuvissa (ilman että koko kone menee uusiksi) ?

    (PC + fullRace-käyrästö näin pohjiksi..) Mutta mitä muuta tarttee?

    -turbo
    -ilokaasu
    -bigbore
    -nitrattu löpö
    +edellämainittujen ja mainitsettamomien kombinaatiot...

    *beertalkkia vähä pelissä* *
  2. #2
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  3. #3
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta?? *
    Miksi jotkut kiipeää Mount Everestille ;)
  4. #4
    Lainaa (drooler @ Marras. 11 2005,23:37) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??
    Miksi jotkut kiipeää Mount Everestille ;)
    Se on siinä... puhuttiinko me vuorikiipeilystä??
    Kai sulla joku syy on?? Edes huono...?? Joku, edes...??
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  5. #5
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:44) kirjoitti
    Lainaa (drooler @ Marras. 11 2005,23:37) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta?? *
    Miksi jotkut kiipeää Mount Everestille ;)
    Se on siinä... puhuttiinko me vuorikiipeilystä??
    Kai sulla joku syy on?? Edes huono...?? Joku, edes...??
    No huono on, joku puheli zx-12r.org foorumilla että ainoo mahis olis ilokaasu 'halavalla' * mAAR Kawabatatalla luulisin olevan ratkaasu *
  6. #6
    Muzzyn big bore setti on helpoin tapa jos halutaan pelkkä vaparimoottori. Hieno moottori ajaa, oikeasti.
    Kaasut on halvin tapa mikäli halutaan halvalla väliaikaista tehoa paljon.
    Ahdin on paras tapa, jos halutaan tehoa riittävästi ja jatkuvasti. Hinta/hv suhde kohdillaan.

    Been there, done that, eli kaikki kokeiltu.


    Lisänä vielä, että isolohkon tai turbon hinnalla saattaa saada vaihdettua uuteen ZX-14R:n josta saanee pikkutiristyksellä liki parisataa takapallolle.
    Houkuttaisi itseäkin matkapyöräksi.



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  7. #7
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  8. #8
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??
    off topic
    Do you have premonitions of déjà vu?
  9. #9
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??
    No siks ku se on niin helevetin kivaa! Miks kaikelle pitäs olla joku syy?

    Se vaan on hauskaa kun mopo kulkee lujaa... Ite ainakin tykkään siitä että voi tarvittaessa kiskasta vaikka 250kmh lasiin jos siltä tuntuu...
    Pain is just weakness leaving the body
  10. #10
    Lainaa (Mika 14R @ Marras. 11 2005,23:57) kirjoitti
    Muzzyn big bore setti on helpoin tapa jos halutaan pelkkä vaparimoottori. Hieno moottori ajaa, oikeasti.
    Kaasut on halvin tapa mikäli halutaan halvalla väliaikaista tehoa paljon.
    Ahdin on paras tapa, jos halutaan tehoa riittävästi ja jatkuvasti. Hinta/hv suhde kohdillaan.

    Been there, done that, eli kaikki kokeiltu.
    Ensi kesänä ehkä 500 ja risat....

    Lisänä vielä, että isolohkon tai turbon hinnalla saattaa saada vaihdettua uuteen ZX-14R:n josta saanee pikkutiristyksellä liki parisataa takapallolle.
    Houkuttaisi itseäkin matkapyöräksi.
    ite ainakin aattelisin että turbotetussa moottoripyörässä ei pysty koko "tehoresurssia" edes käyttämään, noin niinkuin maantie-ajossa, noinkin kovissa tehomäärissä takaselta. Mutta kai sitä kaikkeen oppii/tottuu.. Itseä ainakin kiehtoisi eniten tuo isolohko, 1400-1600cc. Tietysti nyt joku sanoo että ahdin määrää tahdin etc, eli että halvemmalla pääsis ahtimen kans, mutta tuo isonkoneen vääntö * ja tasanen vääntökäyrä ennen kaikkea.

    Senkinlisäksi että väärällä merkki-aluleella seikkalailen, niin oli vielä pakko sekaantua keskusteluunkin.. ja vielä kännissä, saanen anteeksi moukkamaisuuteni*



    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  11. #11
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:44) kirjoitti
    Lainaa (drooler @ Marras. 11 2005,23:37) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta?? *
    Miksi jotkut kiipeää Mount Everestille ;)
    Se on siinä... puhuttiinko me vuorikiipeilystä??
    Kai sulla joku syy on?? Edes huono...?? Joku, edes...??
    miksi ihmeessä elän? yleensä se vain on niin että kaikki kiva on jotenki hullua. muiden mielestä siis
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  12. #12
    250-260 hp takaselta olis ihan kiva, ja sen kun sais vielä ajettavana MOTOGP tyyppiseen runkoon ja alustaa samoilla ominaisuuksilla höystettynä niin sitte olis kivaa ratapäivillä...
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  13. #13
    Lainaa (drooler @ Marras. 11 2005,23:37) kirjoitti
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta?? *
    Miksi jotkut kiipeää Mount Everestille ;)
    Lisä vääntö ja kiihtyvyys ei ikinä ole pahasta.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  14. #14
    Lainaa (Kwaks @ Marras. 12 2005,10:59) kirjoitti
    Lisä vääntö ja kiihtyvyys ei ikinä ole pahasta.
    En panisi itsekään pahakseni tuota
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  15. #15
    "200hv takanakilta zx-12r"

    Mihin tai missä ajattelit käyttää sitä?
  16. #16
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:36) kirjoitti
    Miksi??!?? Miksi ihmeessä pitäisi saada 200hv, tai yli takarenkaalta??
    Mopossa pitää olla reservissä "riittävästi" potentiaalia, vaikkei sitä alituiseen tarvisikaan!
    Ai missä käytetään? Itselläni oli ainakin joka ainoo irtoova kaakki käytössä mm. kaksissa lentokenttä ajoissa menneenä kesänä... Oispa ollu vielä rusetti putkessa apuna...
    Ettei menis ihan off-topic niin eikös BW myynyt 12R:ää K&N/Viriputki/PC3 -viritteisenä SE- mallina, josta oli jo noilla palikoilla saatu 208 heppaa kytkimellä?



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  17. #17
    Lainaa (Holtsu @ Marras. 12 2005,13:09) kirjoitti
    Ettei menis ihan off-topic niin eikös BW myynyt 12R:ää K&N/Viriputki/PC3 -viritteisenä SE- mallina, josta oli jo noilla palikoilla saatu 208 heppaa kytkimellä?
    Jep.
    Itse taisin huomata tuon tarjouksen tänä keväänä ja kiehtoi kovasti tuo pyörä..

    Edit:Eikös Tuulilasissa ollut turbotetun mustan 12R:n koeajo+juttua,jossain viime vuoden numerossa?Tuli vaan mieleen liittyen tähän alkuperäiseen topicciin ja tuosta lehdestä ketjun aloittaja luultavasti saisi tarvitsemansa tiedon ko.mopon turbottamisesta..?



    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  18. #18
    Lainaa (Gartza @ Marras. 12 2005,11:17) kirjoitti
    "200hv takanakilta zx-12r"

    Mihin tai missä ajattelit käyttää sitä?
    Jos se vaikka ihan maantiellä ajamiseen?
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  19. #19
    Kun jossain vaiheessa juttelin duunissa kattelevani ihan ostomielessä turbokittejä Zetoriin, sain kuulla olevani hullu, koska eihän tuommosella teholla mitään Suomessa tee jne. jne. Noo, annas olla kun tuli ilmi että vaihdoin Kawa ZRX1200:sen Harrikkaan...Voi jumalauta mikä poru taas synty kun menin tommosen perkeleen vehkeen ostamaan mikä ei ees kulje mihinkään... Tuo em. ei kylläkään mua haittaa, koska itseäni varten mä tuon (ja muut pyörät)pyörän ostin, mutta...

    Mutta siis mikä helvetti siinä on, että aina löytyy joku jonka on ihan pakko päästä kertomaan, miten typerää/turhaa on virittää/rakentaa/modata pyörää. Daamin pyörässä on tehoa noin 40 heppaa. Oon ajanu sen kanssa 160:ä. Eli siinä on ihan turhan paljon tehoa Suomen rajoituksiin nähden. Niinkö?
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  20. #20
    Lainaa (drooler @ Marras. 11 2005,22:40) kirjoitti
    Jos ajatellaan että 12r:n takakiekolta pitäisi saada >=200 konia tehoa, mitkä ovat tavan veronmaksajan ulottuvissa (ilman että koko kone menee uusiksi) ?

    (PC + fullRace-käyrästö näin pohjiksi..) Mutta mitä muuta tarttee?

    -turbo
    -ilokaasu
    -bigbore
    -nitrattu löpö
    +edellämainittujen ja mainitsettamomien kombinaatiot...

    *beertalkkia vähä pelissä* *
    helpoimmalla saat +200 rwhp hankkimalla ahdinsarjan kawaasi. 5200 € sarja + työt + pakokaasutesti + muutoskatsastus. ei halvin mutta varmin tapa hoitaa homma kerralla kuntoon. mika14r voi varmaan kertoa enemmän rwhp/€ suhteesta.

    pelkällä raceputkistolla, power commanderilla ja säädöllä jäädään yli 15 hevosta tavoitteesta.
  21. #21
    Rusetti vaan heti alkuun koska se nälkä kasvaa kuitenkin.Niitä paketteja saa useasta paikasta ja eri tehoilla.Hinnoissakin on eroja ja kallein ei aina ole tehokkain.Tehoahan pitää olla just niin paljon että sen juuri ja juuri pystyy hallitsemaan.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  22. #22
    Tehoahan pitää olla just niin paljon että sen juuri ja juuri pystyy hallitsemaan.[/quote]



    Täysin väärä ajattelu malli. Tehoo täytyy olla nii paljon ett mopo sinkoilee minne sattuu kun on täys veto päällä.
    Niin ja Kawaa joutuu tekeen oikeesti hommii jos haluu päästä yli 200 hp takistehon. BW:N power shoot kisassa Ansavuoren jarrussa putki/Pc viritteiset 12 ärrien tehot oli alueella 166- 170 hp. Pelkkä Big Bore Kit ei riitä sellasenaan 200 hp:n ylitykseen. Ainaski stroukki akselin,nokat ja kansi täytyy laittaa kaveriks ja sittekin ollaan siin rajalla, kiikun kaakun. Ja oikeesti tää ei oo vittuiluu, vaan faktaa. Ja muuten omasta mopostani tuli tuol BW:n kisassa 206 takikselta ja sekään ei niin kummoiselta tunnu,sillä kesällä laitoin viel 50hp nossi setin ja sekään ei miltään älyttömältä tunnu.

    Lopuksi jos meinaat tavoitella noita tehoja niin laita kawaas turbo, pääset halvimmalla ja tehoo on niin paljo ettei eka kesänä tartte viritellä heti lisää



    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  23. #23
    Kokoputki+boxi viritteiset kawat pyörivät lähestulkoon kaikki välillä 177-185hv takikselta,penkeissä,viaber ja bikefox. Joten kyllä isolohkolla päästään 200hv aika helpolla. Erkka penkitti sillä vakiolla 175hv luokkaa joten siihen kamat niin pitkällä ollaan,yksilöissä(nokissa suuria eroja). Eli jos 200hv vaparista haluat rikki niin isolohko kamoilla niin se on siinä!
  24. #24
    Lainaa (kawa zx12 @ Marras. 13 2005,16:36) kirjoitti
    Kokoputki+boxi viritteiset kawat pyörivät lähestulkoon kaikki välillä 177-185hv takikselta,penkeissä,viaber ja bikefox. Joten kyllä isolohkolla päästään 200hv aika helpolla. Erkka penkitti sillä vakiolla 175hv luokkaa joten siihen kamat niin pitkällä ollaan,yksilöissä(nokissa suuria eroja). Eli jos 200hv vaparista haluat rikki niin isolohko kamoilla niin se on siinä!
    Näin on. Ex Kwakustani tuli Viaberilla 189 hp takikselta.
    Tosin teho erot on jotain muuta kun mennään din normitettuun penkkiin *esim . Tuning World *

    Ja selkeesti tervetuloa nöyryyttään busani ens kesänä Kiikalaan BW:hen.

    Jotain outoo jutussa on sillä Putkivireinen 12R sai joensuussa nopeutta 301 km/h Ja vain "kymmenen" heppaa tehokkaampi busani 313 km/h. Matemaattisesti outo yhtälö *

    tosta faktaa


    http://www.bigccracing.co.uk/picture....rge.jpg

    Motorcycle Dyno Graphs:
    This featured Motorcycle Dyno Graph is from a Kawasaki ZX12R 1270cc Big Bore Motor built by Big CC Racing. Complete with gas flowed and ported head, big valves and billet cams, this produces a respectable 206.5 bhp.



    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  25. #25
    Lainaa (kst @ Marras. 13 2005,11:07) kirjoitti
    Niin ja Kawaa joutuu tekeen oikeesti hommii jos haluu päästä yli 200 hp takistehon. BW:N power shoot kisassa Ansavuoren jarrussa putki/Pc viritteiset 12 ärrien tehot oli alueella 166- 170 hp. Pelkkä Big Bore Kit ei riitä sellasenaan 200 hp:n ylitykseen.
    Kuinka paljon Busat tyrkki samassa penkissä? Veikkaisin ettei paljoa yli 160hv?



    You're not so fast as I think I am!
  26. #26
    Onhan noita, myynnissäkin. meinaan 12r:ä misät on otettu koneesa yli 200 hepoa. Viimekevään MP messuillakin oli sellanen näytillä, en vain vahingossakaan enään muista, kuka sen oli tehnyt. Tehdasuus pyörä kuitenki, ja jonku viripajan tekemä. Jos oikein ymmärsin, niin takuutkin olis ollu voimassa... Jep, kuolasin ja haaveilin. hinta oli luokkaa 28000 €
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  27. #27
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 12 2005,21:23) kirjoitti
    helpoimmalla saat +200 rwhp hankkimalla ahdinsarjan kawaasi. 5200 € sarja + työt + pakokaasutesti + muutoskatsastus. ei halvin mutta varmin tapa hoitaa homma kerralla kuntoon. mika14r voi varmaan kertoa enemmän rwhp/€ suhteesta.

    pelkällä raceputkistolla, power commanderilla ja säädöllä jäädään yli 15 hevosta tavoitteesta.
    Onko sulla tietoa, miten muutoskatsastus onnistuu? Isojen poikien kanssa keskustellessani ongelmana on nyt se, ettei pakokaasuja voi Suomessa mittauttaa.
    - Rajatonta Voimaa! -
  28. #28
    Lainaa (Speedy @ Marras. 14 2005,11:17) kirjoitti
    Lainaa (kst @ Marras. 13 2005,11:07) kirjoitti
    Niin ja Kawaa joutuu tekeen oikeesti hommii jos haluu päästä yli 200 hp takistehon. BW:N power shoot kisassa Ansavuoren jarrussa putki/Pc viritteiset 12 ärrien tehot oli alueella 166- 170 hp. Pelkkä Big Bore Kit ei riitä sellasenaan 200 hp:n ylitykseen.
    Kuinka paljon Busat tyrkki samassa penkissä? Veikkaisin ettei paljoa yli 160hv?
    Hmm.. oma billet lohkonen (1464 cc) tuotti 206 hp takikselta ja porvoon miehen Busa (1507 cc) valtavat 226hp takikselta
    putkiviritteinen Devil HP + oma poksi säädetty 162 hp
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  29. #29
    Lainaa (Tommy @ Marras. 14 2005,11:32) kirjoitti
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 12 2005,21:23) kirjoitti
    helpoimmalla saat +200 rwhp hankkimalla ahdinsarjan kawaasi. 5200 € sarja + työt + pakokaasutesti + muutoskatsastus. ei halvin mutta varmin tapa hoitaa homma kerralla kuntoon. mika14r voi varmaan kertoa enemmän rwhp/€ suhteesta.

    pelkällä raceputkistolla, power commanderilla ja säädöllä jäädään yli 15 hevosta tavoitteesta.
    Onko sulla tietoa, miten muutoskatsastus onnistuu? Isojen poikien kanssa keskustellessani ongelmana on nyt se, ettei pakokaasuja voi Suomessa mittauttaa.
    Jaa,miksi ei voisi mittauttaa?Eroaako päästömittaus miten paljon sit seosten mittauksesta
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Bluesman @ Marras. 14 2005,11:31) kirjoitti
    Onhan noita, myynnissäkin, meinaan 12r:ä mistä on otettu koneesta yli 200 hepoa. Viime kevään MP messuillakin oli sellanen näytillä, en vain vahingossakaan enää muista, kuka sen oli tehnyt. Tehdasuus pyörä kuitenkin, ja jonkun viripajan tekemä. Jos oikein ymmärsin, niin takuutkin olis ollu voimassa...
    Ainakin Turun Bike Worldissä sellanen oli myynnissä.
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen