No onhan täällä nyt vaikeampiakin kysymyksiä ollut
Ajovalo näyttää ihan ok, mutta pitkät ku räppää päälle niin se näyttää hivenen ylös. Laiska kun olen niin ei jaksaisi alkaa purkamaan koko keulaa, että säätö selviäisi.
Siinä sulle ohjeet... *
![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Öööö... Kumman puoleinen B säätää pitkiä?
Kokeilemalla selviäis mut tuntuvat niin pirun piukoilta säätää, niin ei viitseis turhaan veivailla?
Pitkissä näyttää olevan H4? Onko kukaan vetänyt polttimoon lyhyiden lisäjohtoa, et palais lyhyet molemmissa valoissa?
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
jep. ajttelin itsekkin kokeilla laittaa molemmat lähivalot käyttöön..
näkyis paremmin tuolla tien päällä.
en vaan tiedä miten tuon kaukovaloumpion optiikka pelaa lähivaloille.
kohtuu surkeat valot muuten laitteessa..
Kawassa oli vakiona tupla H4 huomattavasti paremmat valot.
jos asentaisi kaasupurkausvalot ja kytkimen jolla voi itse päättää että mitä palaa kun ovat päättäneet tehtaalla säästää ja poistaa valokatkaisimet..
no eipä unohdu valot päältä pois...
huono homma vain jos sattuu akku oleen finaalissa![]()
<p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
Onko siellä tollainen lisäjohto jo olemassa? Totahan vois kokeilla..(Anthony @ Marras. 12 2005,20:26) kirjoitti
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Eui kait siel valmista johtoa oo mut jos ottais rosvolla lyhyiden johdosta....?(tumeetti @ Marras. 17 2005,01:57) kirjoitti
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*