Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tuossa kun pyörää pesin talviteloille, niin katselin noita vakioänäreitä ja alkavat olemaan 13 vuoden käytön jälkeen suht naarmuilla ja parin pienen kellahduksen vuoksi hieman ruosteessakin lommojen kohdalta. Oon tuossa noita tee-se-itse äänenvaimennin ketjuja lueskellut ja eipä sellaisten tekeminen kai kovin paha homma olisi, jos vain olisi aikaa ja joitain vehkeitä.

Kysymys kuuluukin, että onko mitään järkeä? Voiko tuollaiset itsetehdyt änärit osoittautua aivan surkeiksi, teho tippua huomattavasti, äänet muuttua vieläkin kimakammaksi, jos vähän seuraa noita muita ohjeita. Hirveätä rahasummaa kun ei tekis mieli pistää noin vanhaan pyörään, mutta vähän uutta ilmettä ja vaikka äänen muokkausta paremmaksi olis ihan kiva toteuttaa.
    Tuohon peliin kun ei pahemmin slipareita tms. löydy käytettynä.
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

Honda Transalp XL 700V
    Miten olisi jonkun muun saman koko/teholuokan pyörän käytetty pienellä muokkauksella kiinnitys. yms.
    Ex-955i
  3.  
    tee ihmeessä! itsellä 600xj-94, ja tein itse siihen putket vuosi sitten, eli alkukäyrät on vakiot ja siitä kohtaa missä on äänenvaimentimien liitos kohta niin uutta putkea tilalle (keskiseisontatuen joutuu ottamaan pois), eli auton pakoputkea (en muista kuinka paksua), ja siitä hitsailin oikealle puolelle putken yhdellä vaimentimella, paino tippui hurjasti, omat putket painaa vähemmän kuin yksi alkuperäinen äänenvaimennin! ja keskiseisontatuki oli myös melko raskas, vääntöä tuli keski kierroksille hieman ja äänet hieman hiljenivät, helppo homma suosittelen, ei mennyt kuin puoli päivää kun rauhassa kyhäili, niin ja itse tein myös äänen vaimentimen, mutta siitä ei tullut kovin hyvä- äänet hiljenivät ja tehoa olisi varmasti saanut enemmän jollain tehdas tekoisella vaimentimella
    jeah!