Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Terveeks!
    Elikkä sellasta tässä kyselisin, että olisiko aivan tuhoontuomittu ja järjetön idea hankkia tuollainen tehokustom heti kevarin jälkeen ja kuristaa se 25kW:ksi ja vieläpä pitää se sellaisena?
    Kuulostaako tyhmältä? Miksi?
    Ongelmana on omien rahavarojen niukkuus joten pitäisi ostaa yhteisomistukseen jotain kustomin tapaista. Isäpappa ei anna ainakaan näin aluksi ajaa yli 25kW. Sitä kutsutaan varmaan sellaiseksi jälkeläisen suojeluksi....
    Mutta eiköhän se siitä helly yhden kesän ajelulla 25KW:sella. *

    Mutta mites kuristus onnistuisi sellaisella tavalla, että se rasittaisi moottoria mahdollisimman vähän?
    Suzuki GSX750
  2. #2
    No ei tuo mikään hullu ajatus ole. Tehoa on nimittäin täysin riittävästi normaaliin ajeluun kuristuksen jälkeenkin eli jalkoihin ei jää liikenteessä.

    Tosin kannattaa soittaa johonkin mp-pajaan ja kysellä hieman miten homma onnistuu ja mitä kustantaa. Tuskin suurista summista on kyse ja palauttaminen täystehoiseksi ei ole iso operaatio.

    Ps. Kuristutin nyt syksyllä tyttären vanhan vikakasan (gpz500 -86) ja maksoi muistaakseni 170 €. Kuristuksen jälkeen huippunopeus on jotain 140-150 km/h. Tehoa jouduttiin pudottamaan jonnekin 20 kw:n tienoille jostain älyttömästä syystä, jotta mitattu teho/alkup. paperiteho. suhde oli "sopiva".
  3.  
  4. #3
    Tai sitte niinku oli ku kävin pärrähuollos kattelemas, niin kaveri tuumas et ihan sairasta hommaa ku kaverit tulee ja pyytää kuristaan moponsa 25 kW:ksi. Ja parin kk päästä ne tulee takas ja sanoo et poista äkkiä noi kuristukset Noh tää nyt oli hiukan asian vierestä tai no ei oikeestaan Anna mennä vaan ja käske isukin ostaa itelle oma. Niin ja eikait kuristus rasita konetta, vaan säästää
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai