Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 125:sta
  1. #61
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 15 2005,16:20) kirjoitti
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    No niin itsekin tavailin tuolta palstoilta...

    Mutta niinhän ne sliparitkin pitäisi muutoskatsastaa... Ja vilkut... Ja kilpiteline... ja...

    "Nimimerkillä virkavalta ei oo pysäyttäny kertaakaan vielä XXllä ajaessa"
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  2. #62
    Lainaa (asakki @ Marras. 15 2005,16:27) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 15 2005,16:20) kirjoitti
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    No niin itsekin tavailin tuolta palstoilta...

    Mutta niinhän ne sliparitkin pitäisi muutoskatsastaa... Ja vilkut... Ja kilpiteline... ja...

    "Nimimerkillä virkavalta ei oo pysäyttäny kertaakaan vielä XXllä ajaessa"
    Tämä ajatus on itsellänikin.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  3. #63
    Toissa suvena jututin erästä turbo XX:än omistajaa. Sillä oli kaasari versio ja aivan ensimmäiseksi sano, että ei kannata alkaa kaasarien kanssa tuohon leikkiin ollenkaan. Oli ollu melko hermoja rassaavaa saada sitä kunnon säätöihin. Vakiomännät siitä oli sulanu kun oli juoksuttanu sitä vähän pitemmästi... ja vakio kytkin ei kuulemma ala toimiin vaikka levyjä ja jousia kokeilee kaikkia mitä löytää. Kytkin loppuu kun kolmosella nousee keula niin hetken menee hyvin mutta sitten keula tippuu tiehen ja se on sitämyöten selvä. Sillä oli joku "kisakytkin" suunnitelmissa laittaa siihen, mutta en oo nähny tyyppiä jälkeenpäin. *Sadekelistä tuo pyörä ei pitäny yhtään, kuulemma kone saa vettä turhan paljon turbon vuoksi. No kaveri tuumasi mulle lopuksi, että älä mee hyvää pyörääs pilaamaan turbolla. kyllä olis kuitenki aika mielenkiintonen laite...
  4. #64
    Anna mennä turboa vaan itellä oli bläkkäri turbolla
    tosin kaasari versio,omat männät ei kestäny ja visekoiden jälkeen ei sitten muita ongelmia ollutkaan,kunnes vak yhtiö lunasti sen mutta se ei ollu pyörän vika vaan omistajan taitamattomuutta.Ai ei tbo vehkeet kestä eikä voi ajaa radalla
    paska puhetta ainakin eräs herra bomber tyrkkää kaasari rykkösellä aivan vitun kovaa radalla ja kuulemma useita tuhansia ongelmattomia kilsoja takana eli ei muuta kun solmua mottiin.
    Siat on ystäviä
  5. #65
    kiva että ketju elää.

    kovasti kiinostaa että kuinka tupla äksän ahtaminen edistyy.

    terveellä ja asiapohjallahan tässä ollaan likkeellä, eikä millään poskenlouskutusmeiningillä?
  6. #66
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 20 2005,00:40) kirjoitti
    kiva että ketju elää.

    kovasti kiinostaa että kuinka tupla äksän ahtaminen edistyy.

    terveellä ja asiapohjallahan tässä ollaan likkeellä, eikä millään poskenlouskutusmeiningillä?
    Itselläni vielä pyörä ajossa, menossa talviteloille tuossa joulun alla.
    Sitä seuraavat kolme-neljä kuukautta välimatka itseni ja pyörän välillä tuottaa ongelmia.
    Eli jonkun muun pitäisi rakennella se valmiiksi --> liian kallis.

    Ja sittenhä onkin jo taas kevät

    Tuo krooninen pelimerkkien, ajan ja rakentelupaikan puute luultavasti siirtää ainakin mun mopon turbottamista hamaan tulevaisuuteen

    edit asiavirheet



    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  7. #67
    Omalla kohdalla mitään ei tapahdu ennen joulua, harkintaan on pantu ruottailais pajan kitti, mutta jos siihen päädyn siirtyy projekti kesän alkuun. Muutoin alan väkertää talvilomalla.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  8. #68
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.[/QUOTE]
    Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?



    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  9. #69
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 20 2005,11:03) kirjoitti
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?[/QUOTE]
    Ei onnistu.
    1835
  10. #70
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 20 2005,13:11) kirjoitti
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 20 2005,11:03) kirjoitti
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?
    Ei onnistu.[/QUOTE]
    No miksei? Autopuolella ainakin kelpaa?
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  11. #71
    Niillä ei kuulemma ole moottoripyöriin tarkoitettua vehjettä. Mikä kyllä kuulostaa aika oudolta.
    täällä asiaa..
    Varhainen lintu madon nappaa, mutta hiiri numero kaksi saa juuston
  12. #72
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 21 2005,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 20 2005,13:11) kirjoitti
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 20 2005,11:03) kirjoitti
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?
    Ei onnistu.
    No miksei? Autopuolella ainakin kelpaa? [/QUOTE]
    Joo, kelpaahan se lappu kyllä. Mutta niillä on kuulemma liian painavat rullat mopoille, sen takia ne ei mopoja mittaa.
    1835
  13. #73
    Tuommoinen myynti ilmoitus pisti silmään toiselta foorumilta, nettimoto 1100XX TURBO IC ja 1100XX turbo b-forum

    -97 taitaa olla kaasareilla? Oishan tuommonen turbo matkalehmä ihan kiva . Ei muuta kuin onnea projektiin -ja muuten eikös noita mc-expressin turbo settejä saa suomestakin viaberilta...
  14. #74
    Tässä video ahdetusta vairbleidistä jossa on xx:n motti.
  15. #75
    Oho.. sehän kelasi vauhtia pikaseen
    Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
  16. #76
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella, onko joku muu täällä kyseistä operaatiota tehnyt, lähinnä kiinnostaa toi ruiskutuksen tuomat säätö ongelmat, olenko hakusessa jos kuvittelen että riittää voimakomentajan hankkiminen ruiskun säätöä ajatellen, kaiken muun aattelin väkertää itse. Ilmeisesti ilman komentajaa säätöjä ei saa kohilleen olen itselleni antanut ymmärtää.
    Kovasti noita busseja on turbotettu, mutta vähempi löytyy netistä XX:n turbottamisesta.
    [QUOTE]

    No niin XX:n piristäminen alkaa tulevana viikonloppuna, ahdin tuli myytyä pois ja tilalle on hommattu iloisetkaasut, kaikki tarvikkeet hankittu ja suunnitelmat on tehty. Nyt voi iloisinmielin ruveta matkalehmää piristämään.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  17. #77
    [QUOTE= (mopokuume @ Helmi. 20 2006,19:03)]
    Lainaa mopokuume,Marras. 09 2005,15:08 kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella, onko joku muu täällä kyseistä operaatiota tehnyt, lähinnä kiinnostaa toi ruiskutuksen tuomat säätö ongelmat, olenko hakusessa jos kuvittelen että riittää voimakomentajan hankkiminen ruiskun säätöä ajatellen, kaiken muun aattelin väkertää itse. Ilmeisesti ilman komentajaa säätöjä ei saa kohilleen olen itselleni antanut ymmärtää.
    Kovasti noita busseja on turbotettu, mutta vähempi löytyy netistä XX:n turbottamisesta.
    Lainaa kirjoitti

    No niin XX:n piristäminen alkaa tulevana viikonloppuna, ahdin tuli myytyä pois ja tilalle on hommattu iloisetkaasut, kaikki tarvikkeet hankittu ja suunnitelmat on tehty. Nyt voi iloisinmielin ruveta matkalehmää piristämään. *
    Hmm.. kaasut on kivat mutta oma täyttö pullo kannattaa hommaa. Ohjeita, apuja ja muuta asiaan liittyvää tietoo saat vaikka multa. Hmm.. pullotkin voin täyttää tarvittaessa.

    Harmi että luovuit turbotuksesta mutta kyllähän kaasutkin on kivat.

    Hmm.. toivottavasti käännät vielä takin ahtamisen suuntaan.

    Siitä apuja

    http://www.raaseri.fi/

    Klikkaa varaosat ja rullaa sivu alas.

    Näyttäs XX olevan turbotettujen joukossa



    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  18. #78
    [QUOTE= (kst @ Helmi. 20 2006,20:16)]
    Lainaa (mopokuume @ Helmi. 20 2006,19:03) kirjoitti
    Lainaa mopokuume,Marras. 09 2005,15:08 kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella, onko joku muu täällä kyseistä operaatiota tehnyt, lähinnä kiinnostaa toi ruiskutuksen tuomat säätö ongelmat, olenko hakusessa jos kuvittelen että riittää voimakomentajan hankkiminen ruiskun säätöä ajatellen, kaiken muun aattelin väkertää itse. Ilmeisesti ilman komentajaa säätöjä ei saa kohilleen olen itselleni antanut ymmärtää.
    Kovasti noita busseja on turbotettu, mutta vähempi löytyy netistä XX:n turbottamisesta.
    Lainaa kirjoitti

    No niin XX:n piristäminen alkaa tulevana viikonloppuna, ahdin tuli myytyä pois ja tilalle on hommattu iloisetkaasut, kaikki tarvikkeet hankittu ja suunnitelmat on tehty. Nyt voi iloisinmielin ruveta matkalehmää piristämään. *
    Hmm.. kaasut on kivat mutta oma täyttö pullo kannattaa hommaa. Ohjeita, apuja ja muuta asiaan liittyvää tietoo saat vaikka multa. Hmm.. pullotkin voin täyttää tarvittaessa.

    Harmi että luovuit turbotuksesta mutta kyllähän kaasutkin on kivat.

    Hmm.. toivottavasti käännät vielä takin ahtamisen suuntaan.

    Siitä apuja

    http://www.raaseri.fi/

    Klikkaa varaosat ja rullaa sivu alas.

    Näyttäs XX olevan turbotettujen joukossa
    [QUOTE]
    Täyttöpullo tulee varmasti hommattua, kysymyksiä varmasti vieläkin herää, joten jelppi ei ole ikinä pahaksi.

    Ahtaminen tulee varmasti kuvioihin kenties jo ensi talvena, kunhan (tahdon sanan) aiheuttama talousvaje saadaan täytettyä.



    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  19. #79
    Kysymys, kovin yksinkertainen mutta kumminkin niin vaikea.
    Kaasun vienti putsarikoteloon, ennen vai jälkeen suodattimen?
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  20. #80
    No niin tänään pääs aloitteleen mopon virittelyä ja ehostusta.

    Tässä tämän päivän saavutus.

    Remppa

    Tässä kuvaa kilkkeistä

    25,2,06 tehty: lasikuidusta muokattu ex tavaratilan tilalle paikka pullolle.

    Kuva muotoilusta



    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  21. #81
    Ja nyt voit lisätä XX:n perään vielä yhden, vähän pienemmän X:n

    XXx...?
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

    "Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
  22. #82
    Lainaa (SuperBBXX @ Helmi. 26 2006,12:05) kirjoitti
    Ja nyt voit lisätä XX:n perään vielä yhden, vähän pienemmän X:n

    XXx...?
    Ei siihen ainaskaan isoa äksää sovi laittaa *kukkahattutätihymiö*
    Ja lisätään vielä tämä.. Eli EI kolmatta äksää sittenkään!!



    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
  23. #83
    Lainaa (mopokuume @ Helmi. 24 2006,21:19) kirjoitti
    No niin tänään pääs aloitteleen mopon virittelyä ja ehostusta.

    Tässä tämän päivän saavutus.

    Remppa

    Tässä kuvaa kilkkeistä

    25,2,06 tehty: lasikuidusta muokattu ex tavaratilan tilalle paikka pullolle.

    Kuva muotoilusta
    Vieläkin kiusaan vähän

    Erästä ässää lainaten, ahtaminen kannattaa aina !

    tosta mun Busan käppyrät 0,9 bar/takikselta


    http://galleria.busanistit.org/RT%3A...vat/RT_Dynossa
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  24. #84
    Lainaa (kst @ Helmi. 27 2006,01:59) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Helmi. 24 2006,21:19) kirjoitti
    No niin tänään pääs aloitteleen mopon virittelyä ja ehostusta.

    Tässä tämän päivän saavutus.

    Remppa

    Tässä kuvaa kilkkeistä

    25,2,06 tehty: lasikuidusta muokattu ex tavaratilan tilalle paikka pullolle.

    Kuva muotoilusta
    Vieläkin kiusaan vähän

    Erästä ässää lainaten, ahtaminen kannattaa aina !

    tosta mun Busan käppyrät 0,9 bar/takikselta


    http://galleria.busanistit.org/RT%3A...vat/RT_Dynossa
    Hieno käppyrä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  25. #85
    Tän viikonlopun saldo

    Ketjut rattaat vaihdettu, takahaarukka laitettu paikoilleen.
    Johdotuksia vedelty, ohjausyksikön huijasloota asennettu.

    Tulevalla viikolla katteita maalaamoon, kaasujen letkujen teetättäminen.

    Vielä jos aika ja rahaa riittää putkiston laitto, ja sit tämän kuun lopussa penkkiin.



    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  26. #86
    Mites tuo koneen kestävyys noilla kaasusysteemeillä? Eikö riski ole aika suuri, jos kone käy hetkenkin laihalla, eikö koneeseen tarvii tehä mitään muutoksia(männät jne..) Miten pitkään riittää kaasu tollasessa pikkupullossa?
    bird
  27. #87
    Lainaa (bird @ Maalis. 06 2006,18:19) kirjoitti
    Mites tuo koneen kestävyys noilla kaasusysteemeillä? Eikö riski ole aika suuri, jos kone käy hetkenkin laihalla, eikö koneeseen tarvii tehä mitään muutoksia(männät jne..) Miten pitkään riittää kaasu tollasessa pikkupullossa?
    Ei tarvitse muutella mäntiä paineethan ei kasva sylinterissä, täytyy vaan varmistaa bensan määrän kasvatus, jolloin laihalle menosta ei huolta.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  28. #88
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 06 2006,20:36) kirjoitti
    Lainaa (bird @ Maalis. 06 2006,18:19) kirjoitti
    Mites tuo koneen kestävyys noilla kaasusysteemeillä? Eikö riski ole aika suuri, jos kone käy hetkenkin laihalla, eikö koneeseen tarvii tehä mitään muutoksia(männät jne..) Miten pitkään riittää kaasu tollasessa pikkupullossa?
    Ei tarvitse muutella mäntiä paineethan ei kasva sylinterissä, täytyy vaan varmistaa bensan määrän kasvatus, jolloin laihalle menosta ei huolta.
    pistä kuvia miten projekti etenee
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  29. #89
    Lainaa (hälge xx @ Maalis. 07 2006,16:15) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Maalis. 06 2006,20:36) kirjoitti
    Lainaa (bird @ Maalis. 06 2006,18:19) kirjoitti
    Mites tuo koneen kestävyys noilla kaasusysteemeillä? Eikö riski ole aika suuri, jos kone käy hetkenkin laihalla, eikö koneeseen tarvii tehä mitään muutoksia(männät jne..) Miten pitkään riittää kaasu tollasessa pikkupullossa?
    Ei tarvitse muutella mäntiä paineethan ei kasva sylinterissä, täytyy vaan varmistaa bensan määrän kasvatus, jolloin laihalle menosta ei huolta.
    pistä kuvia miten projekti etenee
    Laitetaan viel tänään iltasemmalla muutama lisäkuva.
    Tuolta voipi seurata, kunhan uudet kuvat saan siirrettyä.

    Tänään kävin teettää letkut ja tarvittavat liittimet. Joten tulevana viikonloppuna olis kaasut paikoillaan.

    Vieläkö sulais tiet, ni vois varata Viaberilta aikaa rullille.

    Samalla kysymys Varsinkin Tylyttäjälle ja kst:lle, mulla kun on 2 kpl suuttimia, kumpi kannattaa laittaa, vai onko liian isot.
    Ilmeisesti jos oiken tulkitsen
    28NOS
    34NOS
    Ovat varmasti kokoja.??



    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  30.  
  31. #90
    Helkkari!! toi sun XX näyttää prkleellisesti paremmalta tollai nakuna ku katettuna!! ...jotenki se lehmämäisyys vähentynyt.. ..tossa olis jo asennetta ku tekisit faitterin...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen