No niin itsekin tavailin tuolta palstoilta...(Ghostrider @ Marras. 15 2005,16:20) kirjoitti
Mutta niinhän ne sliparitkin pitäisi muutoskatsastaa... Ja vilkut... Ja kilpiteline... ja...
"Nimimerkillä virkavalta ei oo pysäyttäny kertaakaan vielä XXllä ajaessa"
Reality will kill your dreams...
With only one exception...
-1000RR-
---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
Tämä ajatus on itsellänikin.(asakki @ Marras. 15 2005,16:27) kirjoitti
![]()
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Toissa suvena jututin erästä turbo XX:än omistajaa. Sillä oli kaasari versio ja aivan ensimmäiseksi sano, että ei kannata alkaa kaasarien kanssa tuohon leikkiin ollenkaan. Oli ollu melko hermoja rassaavaa saada sitä kunnon säätöihin. Vakiomännät siitä oli sulanu kun oli juoksuttanu sitä vähän pitemmästi... ja vakio kytkin ei kuulemma ala toimiin vaikka levyjä ja jousia kokeilee kaikkia mitä löytää. Kytkin loppuu kun kolmosella nousee keula niin hetken menee hyvin mutta sitten keula tippuu tiehen ja se on sitämyöten selvä. Sillä oli joku "kisakytkin" suunnitelmissa laittaa siihen, mutta en oo nähny tyyppiä jälkeenpäin. *Sadekelistä tuo pyörä ei pitäny yhtään, kuulemma kone saa vettä turhan paljon turbon vuoksi. No kaveri tuumasi mulle lopuksi, että älä mee hyvää pyörääs pilaamaan turbolla. kyllä olis kuitenki aika mielenkiintonen laite...
Anna mennä turboa vaan itellä oli bläkkäri turbolla
tosin kaasari versio,omat männät ei kestäny ja visekoiden jälkeen ei sitten muita ongelmia ollutkaan,kunnes vak yhtiö lunasti sen mutta se ei ollu pyörän vika vaan omistajan taitamattomuutta.Ai ei tbo vehkeet kestä eikä voi ajaa radalla
paska puhetta ainakin eräs herra bomber tyrkkää kaasari rykkösellä aivan vitun kovaa radalla ja kuulemma useita tuhansia ongelmattomia kilsoja takana eli ei muuta kun solmua mottiin.
Siat on ystäviä
kiva että ketju elää.
kovasti kiinostaa että kuinka tupla äksän ahtaminen edistyy.
terveellä ja asiapohjallahan tässä ollaan likkeellä, eikä millään poskenlouskutusmeiningillä?
Itselläni vielä pyörä ajossa, menossa talviteloille tuossa joulun alla.(jalkamaassa @ Marras. 20 2005,00:40) kirjoitti
Sitä seuraavat kolme-neljä kuukautta välimatka itseni ja pyörän välillä tuottaa ongelmia.
Eli jonkun muun pitäisi rakennella se valmiiksi --> liian kallis.
Ja sittenhä onkin jo taas kevät
Tuo krooninen pelimerkkien, ajan ja rakentelupaikan puute luultavasti siirtää ainakin mun mopon turbottamista hamaan tulevaisuuteen
edit asiavirheet
Reality will kill your dreams...
With only one exception...
-1000RR-
---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
Omalla kohdalla mitään ei tapahdu ennen joulua, harkintaan on pantu ruottailais pajan kitti, mutta jos siihen päädyn siirtyy projekti kesän alkuun. Muutoin alan väkertää talvilomalla.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.[/QUOTE]
Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
Onnistunee VTT:llä ja Stadiassa?[/QUOTE](pikkupeka @ Marras. 20 2005,11:03) kirjoitti
Ei onnistu.
1835
Ei onnistu.[/QUOTE](Ghostrider @ Marras. 20 2005,13:11) kirjoitti
No miksei? Autopuolella ainakin kelpaa?![]()
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
Niillä ei kuulemma ole moottoripyöriin tarkoitettua vehjettä. Mikä kyllä kuulostaa aika oudolta.
täällä asiaa..
Varhainen lintu madon nappaa, mutta hiiri numero kaksi saa juuston
No miksei? Autopuolella ainakin kelpaa?(pikkupeka @ Marras. 21 2005,11:33) kirjoitti
[/QUOTE]
Joo, kelpaahan se lappu kyllä. Mutta niillä on kuulemma liian painavat rullat mopoille, sen takia ne ei mopoja mittaa.
1835
Tuommoinen myynti ilmoitus pisti silmään toiselta foorumilta, nettimoto 1100XX TURBO IC ja 1100XX turbo b-forum
-97 taitaa olla kaasareilla? Oishan tuommonen turbo matkalehmä ihan kiva. Ei muuta kuin onnea projektiin -ja muuten eikös noita mc-expressin turbo settejä saa suomestakin viaberilta...
Tässä video ahdetusta vairbleidistä jossa on xx:n motti.
Oho.. sehän kelasi vauhtia pikaseen![]()
Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
[QUOTE](mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
No niin XX:n piristäminen alkaa tulevana viikonloppuna, ahdin tuli myytyä pois ja tilalle on hommattu iloisetkaasut, kaikki tarvikkeet hankittu ja suunnitelmat on tehty. Nyt voi iloisinmielin ruveta matkalehmää piristämään.![]()
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
[QUOTE= (mopokuume @ Helmi. 20 2006,19:03)]mopokuume,Marras. 09 2005,15:08 kirjoitti
Hmm.. kaasut on kivat mutta oma täyttö pullo kannattaa hommaa. Ohjeita, apuja ja muuta asiaan liittyvää tietoo saat vaikka multa. Hmm.. pullotkin voin täyttää tarvittaessa.kirjoitti
Harmi että luovuit turbotuksesta mutta kyllähän kaasutkin on kivat.
Hmm.. toivottavasti käännät vielä takin ahtamisen suuntaan.
Siitä apuja
http://www.raaseri.fi/
Klikkaa varaosat ja rullaa sivu alas.
Näyttäs XX olevan turbotettujen joukossa
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
[QUOTE= (kst @ Helmi. 20 2006,20:16)][QUOTE](mopokuume @ Helmi. 20 2006,19:03) kirjoitti
Täyttöpullo tulee varmasti hommattua, kysymyksiä varmasti vieläkin herää, joten jelppi ei ole ikinä pahaksi.
Ahtaminen tulee varmasti kuvioihin kenties jo ensi talvena, kunhan (tahdon sanan) aiheuttama talousvaje saadaan täytettyä.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Kysymys, kovin yksinkertainen mutta kumminkin niin vaikea.
Kaasun vienti putsarikoteloon, ennen vai jälkeen suodattimen?
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
No niin tänään pääs aloitteleen mopon virittelyä ja ehostusta.
Tässä tämän päivän saavutus.
Remppa
Tässä kuvaa kilkkeistä
25,2,06 tehty: lasikuidusta muokattu ex tavaratilan tilalle paikka pullolle.
Kuva muotoilusta
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Ja nyt voit lisätä XX:n perään vielä yhden, vähän pienemmän X:n![]()
XXx...?![]()
"Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"
"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
Ei siihen ainaskaan isoa äksää sovi laittaa *kukkahattutätihymiö*(SuperBBXX @ Helmi. 26 2006,12:05) kirjoitti
Ja lisätään vielä tämä.. Eli EI kolmatta äksää sittenkään!!
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Vieläkin kiusaan vähän(mopokuume @ Helmi. 24 2006,21:19) kirjoitti
Erästä ässää lainaten, ahtaminen kannattaa aina !
tosta mun Busan käppyrät 0,9 bar/takikselta
http://galleria.busanistit.org/RT%3A...vat/RT_Dynossa
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Hieno käppyrä.(kst @ Helmi. 27 2006,01:59) kirjoitti
![]()
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Tän viikonlopun saldo
Ketjut rattaat vaihdettu, takahaarukka laitettu paikoilleen.
Johdotuksia vedelty, ohjausyksikön huijasloota asennettu.
Tulevalla viikolla katteita maalaamoon, kaasujen letkujen teetättäminen.
Vielä jos aika ja rahaa riittää putkiston laitto, ja sit tämän kuun lopussa penkkiin.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Mites tuo koneen kestävyys noilla kaasusysteemeillä? Eikö riski ole aika suuri, jos kone käy hetkenkin laihalla, eikö koneeseen tarvii tehä mitään muutoksia(männät jne..) Miten pitkään riittää kaasu tollasessa pikkupullossa?
bird
Ei tarvitse muutella mäntiä paineethan ei kasva sylinterissä, täytyy vaan varmistaa bensan määrän kasvatus, jolloin laihalle menosta ei huolta.(bird @ Maalis. 06 2006,18:19) kirjoitti
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
pistä kuvia miten projekti etenee(mopokuume @ Maalis. 06 2006,20:36) kirjoitti
![]()
ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laitetaan viel tänään iltasemmalla muutama lisäkuva.(hälge xx @ Maalis. 07 2006,16:15) kirjoitti
Tuolta voipi seurata, kunhan uudet kuvat saan siirrettyä.
Tänään kävin teettää letkut ja tarvittavat liittimet. Joten tulevana viikonloppuna olis kaasut paikoillaan.
Vieläkö sulais tiet, ni vois varata Viaberilta aikaa rullille.
Samalla kysymys Varsinkin Tylyttäjälle ja kst:lle, mulla kun on 2 kpl suuttimia, kumpi kannattaa laittaa, vai onko liian isot.
Ilmeisesti jos oiken tulkitsen
28NOS
34NOS
Ovat varmasti kokoja.??
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Helkkari!! toi sun XX näyttää prkleellisesti paremmalta tollai nakuna ku katettuna!!...jotenki se lehmämäisyys vähentynyt..
..tossa olis jo asennetta ku tekisit faitterin...
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...