Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Terve,

    Alkoi tuossa kuulumaan jalkojen välistä möykkää eli kun lähtee ykkösellä (tietenkin), samoin kun on raskaampi veto päällä 2-4 -vaihteilla, kuuluu metallista ulinaa tai kitinää, miten sen nyt luonnehtisi. Ei yhtäjaksoista, hetken aikaa kuuluu, kunnes saa vähän vauhtia=väännön tarve pienenee. Kytkimen käyttöön liittyy eli onkohan levyt finaalissa? Ei kuulu kytkin pohjassa eli ei ehkäpä painelaakerista tule. En ole auton kytkimen loputtua tuollaista ääntä kuullut kyllä. Onkohan vastaavaa kokemusta + mahdollista ratkaisua tai ainakin mielipidettä. Kiitos!

    Jussi
    Frankenstein Junior XX:llä
  2. #2
    Pakko heittää OT:tä..
    Kun autossa painat kytkintä - nimenomaan painelaakeri alkaa pyöriä, ja vaihdelaatikossa 'pyöriminen' lakkaa.
    AaJii
  3. #3
    Juu, tuota itse asiassa juuri tarkoitin eli kytkin pohjassa painelaakerilla on painetta. Kuten kirjoitin (tai yritin, sorry huono suomi) tässä tilanteessa ei kytkin pohjassa kuulu mitään -> painelaakeri pois suljettu. Ainoastaan veto päällä kirskuu, lähinnä ykkösellä ja kakkosella tarkemman kaupunki- ja haiweianalyysin jälkeen. Voi olla jousetkin löysät, siis asetelman, ei pyörien .
    Frankenstein Junior XX:llä
  4. #4
    Kyllä tuossa omassakin kuluu vaimeana ykkösellä/kakkosella samantapainen ääni kuin autolla pakittaessa. En ole pitänyt vaarallisena. Korvatulppien kanssa voi keskittyä täysin siemauksin kurvailuun, kun jää turhat hälyäänet pois. *
    AaJii
  5. #5
    Ok, näin mennään. Tosin tää kitinäkin lakkasi n. kahden päivän ajon jälkeen taas, mikä lie oli. Juu, ja sama, tarttee pitää tulppia, hommasin KBC:n kypärän kokeeksi, muuten pää sopii sisään, mutta äänekäs on. Potta siis. Meni off-topic, joten tämä tästä tällä erää.
    Frankenstein Junior XX:llä
  6.  
  7. #6
    Väittäisin että vaihdelaatikon laakerissa on liikaa välystä
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601