Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 125:sta
  1. #31
    männän helmaan se johtuu ja siitä öljyyn ja sylinteriin.
    vakiomännässä ero männän helman ja kannen välissä on suurempi.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  2. #32
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    1835
  3. #33
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #34
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    Vaparit on velliperseille.
    Itsekkin semmoinen
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  5. #35
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    Sä ihan oikeesti väität että sun vaparis syöttää paremmin kuin mikään ahdettu? No, mikäpä siinä sitten. Kerrotko vielä lääkäris nimen niin lähden hakemaan siltä samoja nappeja. Meinaan 300rwhp mopo kuitenkin sysää pikkasen eri tyyliin kuin 150rwhp jakkara. Itse en ole tosin päässyt kuin 250rwhp kikottimen puikkoihin. Kylläpä oma vapari tuntui sen jälkeen todelliselta voimakoneelta.

    ps. olempa kuullut isoilta pojilta että Ahvenisto on kierretty 1.28 aikaan ahdetulla mopolla.
    1835
  6. #36
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 13 2005,18:07) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    Sä ihan oikeesti väität että sun vaparis syöttää paremmin kuin mikään ahdettu? No, mikäpä siinä sitten. Kerrotko vielä lääkäris nimen niin lähden hakemaan siltä samoja nappeja. Meinaan 300rwhp mopo kuitenkin sysää pikkasen eri tyyliin kuin 150rwhp jakkara. Itse en ole tosin päässyt kuin 250rwhp kikottimen puikkoihin. Kylläpä oma vapari tuntui sen jälkeen todelliselta voimakoneelta.
    mahtoiko kyseessä oleva 250 rwhp vekotin olemaan sellainen mustan värinen yksilö? joka tällähetkellä parkissa järvenpäässä eräällä teollisuusalueella.
  7. #37
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    mikä asiantuntija,et oo turbopyörää ajanut/omistanut niin mihin kommenttisi perustuu että kulku ei parane/koneet voi levitä en väitä et oot vääräs mut voisitko perustella



    elä ja anna muiden roudata
  8. #38
    Lainaa (ande @ Marras. 13 2005,18:49) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    mikä asiantuntija,et oo turbopyörää ajanut/omistanut niin mihin kommenttisi perustuu että kulku ei parane/koneet voi levitä en väitä et oot vääräs mut voisitko perustella
    ei bomber hukassa ole mielipiteessään, varsinkin kun on kyse radalla ajamisesta. meistä tavallisista mopoilijoista varmaankin 99% on nopeampi vapaasti hengittävällä kuin tehokkaalla ahdetulla pyörällä. suoralla sitten saakin olla ihmemies jos nykyaikaisella vakio/vapari sporttipyörällä meinaa vastaavan ahdetun lyödä.

    kaikentietävä mielipiteeni perustuu omakohtaisiin kokemuksiin 4 päivän turboR1 -01:n lainasta. ja oli 'vain' noin 220 rwhp tehoilla. jätti silti pysyvät jäljet herkän runoilijapojan mieleen.
  9. #39
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 13 2005,21:02) kirjoitti
    Lainaa (ande @ Marras. 13 2005,18:49) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    mikä asiantuntija,et oo turbopyörää ajanut/omistanut niin mihin kommenttisi perustuu että kulku ei parane/koneet voi levitä en väitä et oot vääräs mut voisitko perustella
    ei bomber hukassa ole mielipiteessään, varsinkin kun on kyse radalla ajamisesta. meistä tavallisista mopoilijoista varmaankin 99% on nopeampi vapaasti hengittävällä kuin tehokkaalla ahdetulla pyörällä. suoralla sitten saakin olla ihmemies jos nykyaikaisella vakio/vapari sporttipyörällä meinaa vastaavan ahdetun lyödä.

    kaikentietävä mielipiteeni perustuu omakohtaisiin kokemuksiin 4 päivän turboR1 -01:n lainasta. ja oli 'vain' noin 220 rwhp tehoilla. jätti silti pysyvät jäljet herkän runoilijapojan mieleen.
    Jep. Kyllä radalla vapaasti hengittävällä pärjää turbolle, ja suoraanhan osaa ajaa vellihousukin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  10. #40
    Taitaa Bomberilla vain olla traumaattisia kokemuksia Tuplaäksistä (tai muuten vaan asennevamma), ku joka jumalan ketjuun pitää kommentoida jotain matkalehmistä.......ihme mies

    Ei millään pahalla.....

    Ja onhan noita Blackbirdejä turbotettu ennenkin (en minä). Ilmeisesti enemmän noita kaasariversioita. MC EXPRESS :iltä vois varmaan kysellä neuvoja. Auttavat kuulemma mielellään.

    Itse en ole ajanut turbolla kuin n. 100km ja se oli HELVETIN hauskaa, vaikka heppoja ei aivan kolmeasataa ollutkaan.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  11. #41
    Käväsin itse eilen isänpäivän kunniaksi kokeilemassa omaa -97 100tkm ajettua tuunaamatonta matkalehmää kuin se kulkee...
    Nelosella se meni vielä rajoittimelle, vitosella se kelas 280 mittariin, kutosella siihen vielä vähän lisää...
    Mutta, mutta... Ei se mene kolmea sataa (mittarin mukaan).

    Tää haluu kans matkalehmäänsä turbon.
    Tuo kitti mitä mc express myy, onko kukaan kyselly tarkemmin onko siinä KAIKKI tarvittava,
    vai pitääkö sitä vielä uhrata rahaa/aikaa lisäosien hankintaan...

    Laitanpa Tukholmaan kuitenkin mailia, josko ne sieltä vastais...

    Ps. kukkahatuille tiedoks, että ihan laillisesti kokeilin...
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  12. #42
    pitkällä suoralla ei turbopyörälle pärjää, mutta varttimaililla on erittäin vaikea kiihdyttää turbopyörällä. Kova vapari voi helposti pärjätä paremmalla kuskilla turbopyörälle vartilla.

    turbopyörä ei saa pitoa tai sitten keulii.

    JakeT.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #43
    Lainaa (teme77 @ Marras. 14 2005,11:11) kirjoitti
    Taitaa Bomberilla vain olla traumaattisia kokemuksia Tuplaäksistä (tai muuten vaan asennevamma), ku joka jumalan ketjuun pitää kommentoida jotain matkalehmistä.......ihme mies
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat. Vaikka ihmeen hitaita ne XX:t ovat radalla kokemusteni mukaan, eikä turbo paranna yhtään tilannetta, päinvastoin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  14. #44
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Vaikka ihmeen hitaita ne XX:t ovat radalla kokemusteni mukaan, eikä turbo paranna yhtään tilannetta, päinvastoin.
    Kukapa niitä XX:iä edes radalla ajais tosissaan... Sitä varten on omat pelinsä, vaikka gsx-r750
    Pain is just weakness leaving the body
  15. #45
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (teme77 @ Marras. 14 2005,11:11) kirjoitti
    Taitaa Bomberilla vain olla traumaattisia kokemuksia Tuplaäksistä (tai muuten vaan asennevamma), ku joka jumalan ketjuun pitää kommentoida jotain matkalehmistä.......ihme mies
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat. Vaikka ihmeen hitaita ne XX:t ovat radalla kokemusteni mukaan, eikä turbo paranna yhtään tilannetta, päinvastoin.
    No eipä toi XX kyllä ikinä mihinkään radalle ole tehty, sehän on matkalehmä pitkille suorille ja nopeisiin maiseman vaihdoksiin, jopa mun tasoinen radanjarru saa siitä katteen kantattu maihin niin se, kyllä kertoo ettei radalle ole suositeltukkaan.
    Ihmettelen vain että aloitin keskustelun Turboista ja taas tää on kääntynyt mikä on nopein radalla.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  16. #46
    Lainaa (asakki @ Marras. 14 2005,11:52) kirjoitti
    Tää haluu kans matkalehmäänsä turbon.
    Tuo kitti mitä mc express myy, onko kukaan kyselly tarkemmin onko siinä KAIKKI tarvittava,
    vai pitääkö sitä vielä uhrata rahaa/aikaa lisäosien hankintaan...

    Laitanpa Tukholmaan kuitenkin mailia, josko ne sieltä vastais...
    älä ihmessä tukholmaan yhteyttä ota, vaan mieluummin alterbrukkiin. siellä se mc-xpressin paja sijaitsee.

    ja noissa sarjoissa on kaikki tarvittavat osat mukana, ja kirjalliset ohjeetkin. itsellesi jää vain asennus. periaatteessa ihan pulttaa paikoilleen sarja, mitä nyt muutaman pikku reijän joudut poraamaan bensiinitankkiin ja öljypohjaan. niihin hitsaamalla kiinni paluulinjat.

    ja sitten tietysti päälle säätö, dynotys, pakokaasutestaus ja muutoskatsastus.
  17. #47
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 13 2005,18:24) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 13 2005,18:07) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Ghostrider @ Marras. 12 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 11 2005,10:15) kirjoitti
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Ootko sä ikinä ajanut turbopyörää? Nimittäin kyllä se kulku paranee ihan varmasti. Sekä teoriassa että käytännössä. Ja kone voi levitä myös vaparina. Ja taivaskin voi pudota niskaan.

    Niin, ja kehottaisin tutustumaan aperaceparts.comiin , mikäli haluaa palikkaa konepuolelle
    En ole ajanut turbopyörää, sillä olen ostan aina sellaisia vapaasti hengittäviä prätkiä, jotka kiihtyvät ja kulkevat - myös radalla - paremmin kuin turbovehkeet ja joiden moottorit kestävät. Vain tehottomiin lehmiin täytyy yrittää asennella kaikenlaisia turboja. Jos haluaisin lisää kulkua, hommaisin NOS-kitin.
    Sä ihan oikeesti väität että sun vaparis syöttää paremmin kuin mikään ahdettu? No, mikäpä siinä sitten. Kerrotko vielä lääkäris nimen niin lähden hakemaan siltä samoja nappeja. Meinaan 300rwhp mopo kuitenkin sysää pikkasen eri tyyliin kuin 150rwhp jakkara. Itse en ole tosin päässyt kuin 250rwhp kikottimen puikkoihin. Kylläpä oma vapari tuntui sen jälkeen todelliselta voimakoneelta.
    mahtoiko kyseessä oleva 250 rwhp vekotin olemaan sellainen mustan värinen yksilö? joka tällähetkellä parkissa järvenpäässä eräällä teollisuusalueella.
    Eipä ollut musta, vaan viimeisimmän B-magazinen kannessa komeileva kuparinvärinen kikotin. Ja tätä nykyä mopo taitaa majailla itä-suomen suunnalla.
    1835
  18. #48
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (teme77 @ Marras. 14 2005,11:11) kirjoitti
    Taitaa Bomberilla vain olla traumaattisia kokemuksia Tuplaäksistä (tai muuten vaan asennevamma), ku joka jumalan ketjuun pitää kommentoida jotain matkalehmistä.......ihme mies
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat. Vaikka ihmeen hitaita ne XX:t ovat radalla kokemusteni mukaan, eikä turbo paranna yhtään tilannetta, päinvastoin.
    Huoh. Off topic: aika monimutkainen käsite an sich, näemmä.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  19. #49
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,23:41) kirjoitti
    Jaa?? Mihin se lämpö siitä männästä paremmin johtuis??
    !
    osa johtuu öljyyn, osa sylinteriin ja sieltä jäähdytin nesteen ja syylärin suosiollisella avustuksella ulkoilmaan.
    Sinne se lämpö johtuu.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  20. #50
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 14 2005,16:27) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Lainaa (teme77 @ Marras. 14 2005,11:11) kirjoitti
    Taitaa Bomberilla vain olla traumaattisia kokemuksia Tuplaäksistä (tai muuten vaan asennevamma), ku joka jumalan ketjuun pitää kommentoida jotain matkalehmistä.......ihme mies
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat. Vaikka ihmeen hitaita ne XX:t ovat radalla kokemusteni mukaan, eikä turbo paranna yhtään tilannetta, päinvastoin.
    No eipä toi XX kyllä ikinä mihinkään radalle ole tehty, sehän on matkalehmä pitkille suorille ja nopeisiin maiseman vaihdoksiin, jopa mun tasoinen radanjarru saa siitä katteen kantattu maihin niin se, kyllä kertoo ettei radalle ole suositeltukkaan.
    Ihmettelen vain että aloitin keskustelun Turboista ja taas tää on kääntynyt mikä on nopein radalla.
    No eipä toi XX kyllä ikinä mihinkään radalle ole tehty, sehän on matkalehmä pitkille suorille ja nopeisiin maiseman vaihdoksiin, jopa mun tasoinen radanjarru saa siitä katteen kantattu maihin niin se, kyllä kertoo ettei radalle ole suositeltukkaan.
    Ihmettelen vain että aloitin keskustelun Turboista ja taas tää on kääntynyt mikä on nopein radalla.



    Jep! sanopa muuta, hyvän aiheen avasit. Noita Mustarastaita on melkein joka ukolla ja joillain voi se ahtaminenkin käydä mielessä (ettei sitä ainaista munahaukka&12z miesten kuittailua tarttis kuunnella )
    Tehokasta turboahdettua moottoripyörää hauskempaa joulahjaa ei rajoittunut ukkomies osaa edes kuvitella, mikäs vielä sen mukavampaa jos se on luja&luotettava honda
    matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
  21. #51
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 14 2005,16:44) kirjoitti
    älä ihmessä tukholmaan yhteyttä ota, vaan mieluummin alterbrukkiin. siellä se mc-xpressin paja sijaitsee.
    No jopas.

    Eikös se oo samaa "##¤% Tukholmaa koko Ruotsi?



    *odottelee vastausta Ruotsista*

    Taitaa tuokin olla jenkkipaja alunperin?
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  22. #52
    Lainaa (asakki @ Marras. 14 2005,19:28) kirjoitti
    Lainaa (jalkamaassa @ Marras. 14 2005,16:44) kirjoitti
    älä ihmessä tukholmaan yhteyttä ota, vaan mieluummin alterbrukkiin. siellä se mc-xpressin paja sijaitsee.
    No jopas.

    Eikös se oo samaa "##¤% Tukholmaa koko Ruotsi?



    *odottelee vastausta Ruotsista*

    Taitaa tuokin olla jenkkipaja alunperin?
    Voipi olla että itse tilaan juuri tuolta Ruotsin pajalta ainakin kannentiivisteen.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  23. #53
    Vastasivat MC expressistä, että itse turbokittiin ei tarvi mitään lisävarusteita.
    Asentavatkin sen mielellään 6250 sek hintaan.

    Ei kuitenkaan selvittänyt yhtään sen tarkemmin, mitä kittiin kuuluu, mutta tuskin
    vakiokytkin tai muut -voimansiirtovehkeet kestää turbotettua konetta.

    Asiakkaat ovat kuulemma kitin asennuksen jälkeen yleensä vaihtaneet isompaa eturatasta
    Näinköhän etutassu on irtoaa turhankin herkästi asfaltista.

    Hmm, kitti ~3965€, asennus ~650€...

    Täytyypä kysellä kitistä ja asennuksesta lisää(säätääkö ne koneen kans tuohon hintaan), kunhan keksii ensin mistä löytää 5000 egee ylimääräistä...

    ...ja sitten ei muuta kuin tuon XXllä tehdyn enkan kimppuun

    Lainaa (mc-xpress @ tänään,4:17) kirjoitti
    May the 1st 1999, at Malby military airfield, on a Honda CBR 1100 XX Turbo Intercooler, Patrick Fürstenhoff "drove" himself into the book of records!

    With 323, 89 km/ h doing a wheelie!
    Edit: virheitä



    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  24. #54
    Täältä löytyy kuvia tuosta MC.Xpressin turbo-hässäkästä sekä sen asennuksesta jne...
    Valitettavasti (tanskan) kieli noilla sivuilla on ainakin allekirjoittaneelle täyttä hepreaa, mutta eikös yksi kuva kerro enempi kuin tonni sanoja...

    http://www.honda-blackbird.dk/Teknik/Turbo.htm
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
  25. #55
    Meinaat siis tehdä Håndasta Hondan...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #56
    Lainaa (GhostSpider @ Marras. 15 2005,14:51) kirjoitti
    Täältä löytyy kuvia tuosta MC.Xpressin turbo-hässäkästä sekä sen asennuksesta jne...
    Valitettavasti (tanskan) kieli noilla sivuilla on ainakin allekirjoittaneelle täyttä hepreaa, mutta eikös yksi kuva kerro enempi kuin tonni sanoja...

    http://www.honda-blackbird.dk/Teknik/Turbo.htm
    Aivan loistava linkki. Kiitos
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  27. #57
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat.
    loistavaa repeilyä
    älkää ny xxmiehet suuttuko
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  28. #58
    Lainaa (Salmon @ Marras. 15 2005,15:53) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 14 2005,16:00) kirjoitti
    Seppo Rädyn tyyliin v*ttuillakseni vain heittelen noita XX-kommentteja. On kiva seurata kun nämä mustissa gore-uniformuissa ratsujaan ohjastavat XX-kuskit kuvainnollisesti ilmaisten ottavat kunnon vapinat.
    loistavaa * repeilyä
    älkää ny xxmiehet suuttuko
    XX kuski ei suutu, ne on rentoja ja hyvän huumorin omaavia henkilöitä, sekä ne tietää ajavansa parhaalla mallilla ja merkillä, joten muiden avautumiset ei järkytä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  29. #59
    Lainaa (asakki @ Marras. 15 2005,05:24) kirjoitti
    Vastasivat MC expressistä, että itse turbokittiin ei tarvi mitään lisävarusteita.
    Asentavatkin sen mielellään 6250 sek hintaan.

    Ei kuitenkaan selvittänyt yhtään sen tarkemmin, mitä kittiin kuuluu, mutta tuskin
    vakiokytkin tai muut -voimansiirtovehkeet kestää turbotettua konetta.

    Asiakkaat ovat kuulemma kitin asennuksen jälkeen yleensä vaihtaneet isompaa eturatasta
    Näinköhän etutassu on irtoaa turhankin herkästi asfaltista.

    Hmm, kitti ~3965€, asennus ~650€...

    Täytyypä kysellä kitistä ja asennuksesta lisää(säätääkö ne koneen kans tuohon hintaan), kunhan keksii ensin mistä löytää 5000 egee ylimääräistä...

    ...ja sitten ei muuta kuin tuon XXllä tehdyn enkan kimppuun

    Lainaa (mc-xpress @ tänään,4:17) kirjoitti
    May the 1st 1999, at Malby military airfield, on a Honda CBR 1100 XX Turbo Intercooler, Patrick Fürstenhoff "drove" himself into the book of records!

    With 323, 89 km/ h doing a wheelie!
    Edit: virheitä
    En nyt halua lannistaa, mutta ton lisäksi tarvitaan myös päästömittaus. Niitä ei tällä hetkelle tehdä Suomessa ja kuulemma tuolla ruotsinmaalla tehdyt mittaukset ovat aika hinnoissaan. Halvin tarjous mistä olen intternetistä lukenut, oli 1600€+ todistus 350€. Ja toinen tarjous oli 3400€.
    1835
  30.  
  31. #60
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 15 2005,16:11) kirjoitti
    XX kuski ei suutu, ne on rentoja ja hyvän huumorin omaavia henkilöitä,***
    Noniin, kai mun nyt sit viimenään täytyy vaihtaa pyörää...
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen