Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 125:sta
  1. #1
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella, onko joku muu täällä kyseistä operaatiota tehnyt, lähinnä kiinnostaa toi ruiskutuksen tuomat säätö ongelmat, olenko hakusessa jos kuvittelen että riittää voimakomentajan hankkiminen ruiskun säätöä ajatellen, kaiken muun aattelin väkertää itse. Ilmeisesti ilman komentajaa säätöjä ei saa kohilleen olen itselleni antanut ymmärtää.
    Kovasti noita busseja on turbotettu, mutta vähempi löytyy netistä XX:n turbottamisesta.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  2. #2
    Osta tatech niin ei tarvi miettiä muuta ku että lyöt kylkeen ahtimen ja rupeet itte säätään läppärillä.

    tatech
  3. #3
    vai xx turbottaa, ox aikasempaa kokemusta turbo hommeleista?

    jos ei ole niin kannattaa lueskella pari kirjaa ja selatta nettiä joskos sieltä löytys vinkkiä ahtamis hommista

    suosittelen kyllä valmiin paketin ostoa jos vaan sellasen jostain löydät
    hinnat voi kuulostaa aikas kovilta mutta jos ei omaa aikasempaa kokemusta ahtamisesta niin aikaa palaa ja oppirahoja myös

    eiku tsemppiä projektiin kertoile sit miten edistyy
    elä ja anna muiden roudata
  4. #4
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella,
    Jaahas...sulla on sitten tavoitteena saada Olarinkadulla 250km/h rikki..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  5. #5
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 09 2005,15:49) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella,
    Jaahas...sulla on sitten tavoitteena saada Olarinkadulla 250km/h rikki..
    Se olis päälimmäisenä mieles.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  6. #6
    Lainaa (ande @ Marras. 09 2005,15:33) kirjoitti
    vai xx turbottaa, ox aikasempaa kokemusta turbo hommeleista?

    jos ei ole niin kannattaa lueskella pari kirjaa ja selatta nettiä joskos sieltä löytys vinkkiä ahtamis hommista

    suosittelen kyllä valmiin paketin ostoa jos vaan sellasen jostain löydät
    hinnat voi kuulostaa aikas kovilta mutta jos ei omaa aikasempaa kokemusta ahtamisesta niin aikaa palaa ja oppirahoja myös

    eiku tsemppiä projektiin kertoile sit miten edistyy
    No aikaisemmat kokemukset on yli 10 vuoden takaa ja auto puolelta, lähinnä tässä olis talveks tekemistä ja sehän on pitkä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  7. #7
    Kysyppäs bomber foorumilta. Paljon enemmän asiantuntioita turbotukseen liittyen kuin täällä näyttäis olevan.
  8. #8
    Lainaa (kuulapää @ Marras. 09 2005,17:36) kirjoitti
    Kysyppäs bomber foorumilta. Paljon enemmän asiantuntioita turbotukseen liittyen kuin täällä näyttäis olevan.
    Juu sieltä on tullu jo katseltua, täytyy vielä ihmetellä, talvikin on pitkä ja ahdinkin taitaa tulla ens viikolla vasta.
    Jouluna kerkee vasta aloitteleen muutoinkin mopon laittamista.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  9. #9
    jos aikoo tatechin hommata ni kannattaa soitella tatulle itselleen ja kysellä sopivaa pakettia..
    asiallinen kaveri muutenkin..
    muutaman oluen otettuaan tulee bläkkäriinkin suunniteltua sellanen paketti että oksat pois..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  10. #10
    Lainaa (mazak @ Marras. 09 2005,20:06) kirjoitti
    jos aikoo tatechin hommata ni kannattaa soitella tatulle itselleen ja kysellä sopivaa pakettia..
    asiallinen kaveri muutenkin..
    muutaman oluen otettuaan tulee bläkkäriinkin suunniteltua sellanen paketti että oksat pois..
    Jaa, tunnetko tatun ihan henk koht? Oon meinaan ite tehny tohon tatech:n winkkarisoftaa suurelta osin. Asiallinen sälli kyllä
  11. #11
    onhan tota iltaa tullut tampereella istuskeltua jokusen kerran..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  12. #12
    Mielenkiinnolla odottelen raportteja kokemuksista, alkaa vanha sohva jo tuntua liian pehmeeltä. Ei vaan, vavistuksella ajattelen miltä mahtaisi moinen versio tuntua,nykyinen lievästi avarrettu ja tiuhemmin välitettykin on jo melko eläväinen, mutta en Hondaa luotettavampaa turboprojekitia äkkiseltään keksi, paitsi tietenkin Suzukin wanhat, legendaariset ilma/öljy-jäähdytteiset.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  13. #13
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,17:28) kirjoitti
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 09 2005,15:49) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella,
    Jaahas...sulla on sitten tavoitteena saada Olarinkadulla 250km/h rikki..
    Se olis päälimmäisenä mieles. * *
    Jaahas. Ilmoitin aikeistasi jo poliisille. Tulevat varmaan kohta pidättämään Sinut.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  14. #14
    Lainaa (Make80 @ Marras. 10 2005,00:30) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,17:28) kirjoitti
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 09 2005,15:49) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 09 2005,15:08) kirjoitti
    Juu olen talven aikana suunnittelemassa Hontan piristämistä ahtimella,
    Jaahas...sulla on sitten tavoitteena saada Olarinkadulla 250km/h rikki..
    Se olis päälimmäisenä mieles. * *
    Jaahas. Ilmoitin aikeistasi jo poliisille. Tulevat varmaan kohta pidättämään Sinut.
    Oonkin ihmetelly noita virka-asuisia immeisiä tuolla pihalla, pasi ja muutama rynnäkkökkin vilahti. Itse aattelin että ovat naapuria hakemassa.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  15. #15
    Alkaa vaan näyttää todennäköisemmältä projekti talveksi, ahdin taitaa tulla jo tällä viikolla ja sopiva paikka osien valmistamiseen on löydetty.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  16. #16
    eikös se tärkein ole saada ahdin rittävän korkealle, niin öljyn onnistuu palata sieltä takaisin moottoriin.

    Kyllä kai sen komentajan tarvii, kuin ei vapariakaan saa säätöihin ilman.

    se on sitten eriasia minkämerkkisen ruiskuboxin tai ruiskuboxin huijaimen ostaa.

    matalapuristemännät, tai nostolevy kannen alle. Ajotuksen menee nokasta nostolevyllä. jne jne.

    se turbo on se halvin osa siinä projektissa.

    bomber lehdessä oli juttusarja cbr900rr:n turbottamisesta ja toinen juttu gsx-r1100 projektista johon tuli turbo. Ne on ihan hyvää luettavaa.

    JakeT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  17. #17
    Lainaa (jaket @ Marras. 10 2005,13:18) kirjoitti
    eikös se tärkein ole saada ahdin rittävän korkealle, niin öljyn onnistuu palata sieltä takaisin moottoriin.

    Kyllä kai sen komentajan tarvii, kuin ei vapariakaan saa säätöihin ilman.

    se on sitten eriasia minkämerkkisen ruiskuboxin tai ruiskuboxin huijaimen ostaa.

    matalapuristemännät, tai nostolevy kannen alle. Ajotuksen menee nokasta nostolevyllä. jne jne.

    se turbo on se halvin osa siinä projektissa.

    bomber lehdessä oli juttusarja cbr900rr:n turbottamisesta ja toinen juttu gsx-r1100 projektista johon tuli turbo. Ne on ihan hyvää luettavaa.

    JakeT
    Osaatko heittää missä bomber lehdessä nuo turbo aiheet oli, josko koettas etsiä käsiin.
    Onko pahvin laitto pakollinen alle 1barin paineille, kun tarkoitus ei kumminkaan mitään rakettia tehdä, lähinnä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi, tuota asiaa olen pohtinut kun olen lueskellut, osa ehdottomasti että tarvii osa taas ettei välttis kaipaa pienillä paineilla. Kansipahvin osto sisänsä ei tietty ole ongelma niitähän saa hyllytavarana, tai itse tekemällä, mutta lähinnä tarviiko oikesti, koska jos paineita meinaa kovasti nostaa niin pitäs varmaan miettiä laakeroinnit ja venttiilien kesto.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  18. #18
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 11 2005,01:55) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Marras. 10 2005,13:18) kirjoitti
    eikös se tärkein ole saada ahdin rittävän korkealle, niin öljyn onnistuu palata sieltä takaisin moottoriin.

    Kyllä kai sen komentajan tarvii, kuin ei vapariakaan saa säätöihin ilman.

    se on sitten eriasia minkämerkkisen ruiskuboxin tai ruiskuboxin huijaimen ostaa.

    matalapuristemännät, tai nostolevy kannen alle. Ajotuksen menee nokasta nostolevyllä. jne jne.

    se turbo on se halvin osa siinä projektissa.

    bomber lehdessä oli juttusarja cbr900rr:n turbottamisesta ja toinen juttu gsx-r1100 projektista johon tuli turbo. Ne on ihan hyvää luettavaa.

    JakeT
    Osaatko heittää missä bomber lehdessä nuo turbo aiheet oli, josko koettas etsiä käsiin.
    Onko pahvin laitto pakollinen alle 1barin paineille, kun tarkoitus ei kumminkaan mitään rakettia tehdä, lähinnä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi, tuota asiaa olen pohtinut kun olen lueskellut, osa ehdottomasti että tarvii osa taas ettei välttis kaipaa pienillä paineilla. Kansipahvin osto sisänsä ei tietty ole ongelma niitähän saa hyllytavarana, tai itse tekemällä, mutta lähinnä tarviiko oikesti, koska jos paineita meinaa kovasti nostaa niin pitäs varmaan miettiä laakeroinnit ja venttiilien kesto.
    "Pienillä" paineilla? On aika suhteellista mikä on pieni paine!! Kyllä sitä puristussuhdetta täytyy alkaa laskemaan jos mennään yli 0,2-0,3 bar...! Muuten rupeaa esiintymään ilmiötä nimeltään "lämpödetonaatio", joka todennäköisesti rikkoo männät hämmästyttävän nopeasti!! Nimimerkillä:Kokemusta on...!!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  19. #19
    Lainaa (VOGON @ Marras. 11 2005,02:14) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 11 2005,01:55) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Marras. 10 2005,13:18) kirjoitti
    eikös se tärkein ole saada ahdin rittävän korkealle, niin öljyn onnistuu palata sieltä takaisin moottoriin.

    Kyllä kai sen komentajan tarvii, kuin ei vapariakaan saa säätöihin ilman.

    se on sitten eriasia minkämerkkisen ruiskuboxin tai ruiskuboxin huijaimen ostaa.

    matalapuristemännät, tai nostolevy kannen alle. Ajotuksen menee nokasta nostolevyllä. jne jne.

    se turbo on se halvin osa siinä projektissa.

    bomber lehdessä oli juttusarja cbr900rr:n turbottamisesta ja toinen juttu gsx-r1100 projektista johon tuli turbo. Ne on ihan hyvää luettavaa.

    JakeT
    Osaatko heittää missä bomber lehdessä nuo turbo aiheet oli, josko koettas etsiä käsiin. *
    Onko pahvin laitto pakollinen alle 1barin paineille, kun tarkoitus ei kumminkaan mitään rakettia tehdä, lähinnä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi, tuota asiaa olen pohtinut kun olen lueskellut, osa ehdottomasti että tarvii osa taas ettei välttis kaipaa pienillä paineilla. Kansipahvin osto sisänsä ei tietty ole ongelma niitähän saa hyllytavarana, tai itse tekemällä, mutta lähinnä tarviiko oikesti, koska jos paineita meinaa kovasti nostaa niin pitäs varmaan miettiä laakeroinnit ja venttiilien kesto.
    "Pienillä" paineilla? On aika suhteellista mikä on pieni paine!! Kyllä sitä puristussuhdetta täytyy alkaa laskemaan jos mennään yli 0,2-0,3 bar...! Muuten rupeaa esiintymään ilmiötä nimeltään "lämpödetonaatio", joka todennäköisesti rikkoo männät hämmästyttävän nopeasti!! *Nimimerkillä:Kokemusta on...!!!
    Tämä selvensi asiaa paljon, kiitos, eli paksumpi pahvi on välttämättömyys. Katselleut noita niin näyttäisi tuo 1.7mm kupari olevan yleinen paksuus pahvina.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  20. #20
    moottoripyörän puristussuhde on melko korkea vakiona, vedetty juuri siihen mikä menee mukavasti ilman nakutusta, joten siitä jos paine nousee, niin raja on todella lähellä ja nopeasti.

    Puristussuhteen laskusta on taas paljon positiivista, koska männänpäällä on enemmän tilaa, nin sinne mahtuu turbo työntämään enemmän soppaa.

    tuo välilevyn tekeminen on raakapeli raksalla veto, koska squish ratiot(paljealueet palotilan reunoilla menevät pilalle). Jos puristussuhteen saisi pudotettua ja silti säilytettyä paljealueet, niin tulee paras puristuskestävyys ja paras teho pienimmillä paineilla. Turbossakin on se hauska, että jos esim 1.5 barilla saa jonkun tehon, niin systeemiä parantamalla voidaan päästä samaan tehoon jo 0.7 barilla, jolloin kestävyys on tietysti parempi.

    Katupyörän nokka-akselit on myös tehty korkeille kierroksille, turbopyörä taas siirtää tehoa matalille kierroksille, jolloin edullisempaa olisi löysemmät nokat tai nokka-akselien ajoituksen muuttaminen rauhallisemmaksi. Muutenkin on suositeltavaa pudottaa kierrosnopeusmaksimi huomattavasti alemmas kun ajaa turbolla.

    tämmöisiä olen lukenut.

    ne lehtien numerot jakaantuvat useiden numeroiden ylitse, pitää katsella, jos jotain infoa löytyisi.

    bomber forumilla on pitkiä keskusteluja näistä.

    suurin ongelma on noin uudessa pyörässä pakokaasumittaus,pyörä on lähes mahdoton saada kilpiin turbon kanssa. Siksi turboaihioksi kannattaa ostaa gsx-r1100 jostain 89-90 akselilta.

    mitä sitä hyvää birdiä rikkomaan.

    JakeT.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  21. #21
    Ei tuollaiseen Hondan matkalehmään kannata mitään turboja laittaa. Kulku ei parane käytännössä ja moottori voi levitä, mutta jokainen voi minun puolestani vapaasti kokeilla, paljonko moottorin vaihto maksaa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  22. #22
    Hitto into alkaa laantua turbottamiseen XX:n suhteen.
    No täytyy vielä asiaa puntaroida, kun menee jouluun ennen kuin kerkeen mopoa edes katteleen. Kerkeää mieli muuttua moneen kertaan.
    Voishan toi mahdollisuus ostaa joku suzukin raato, rakennalle siihen sitä turboa.


    Kyllä menee vaikeaksi, haen nyt kumminkin ahtimen kun kerran semonen tuli ostettua, vaikkei se todellakaan ole se suurin rahan menoerä mitä jo onkin tullut esille.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  23. #23
    Lainaa (jaket @ Marras. 11 2005,10:04) kirjoitti
    moottoripyörän puristussuhde on melko korkea vakiona, vedetty juuri siihen mikä menee mukavasti ilman nakutusta, joten siitä jos paine nousee, niin raja on todella lähellä ja nopeasti.
    Tuo vakiomopon nakutusraja on lähellä jos käyttää jotain 92-oktaanista bensaa. 98-oktaanista käytettäessä kestää ahtaa jo jonkin verran mutta tuskin kuitenkaan 1 barin paineella?
  24. #24
    tuosta puristusten laskemisesta tuli mieleen, että eikö ennemmin kannattaisi käyttää paksumpaa alatiivari kuin kansipahvia?
  25. #25
    Lainaa (Rubberduck @ Marras. 11 2005,10:45) kirjoitti
    tuosta puristusten laskemisesta tuli mieleen, että eikö ennemmin kannattaisi käyttää paksumpaa alatiivari kuin kansipahvia?
    njoo, paitsi jos koneen rakenne on sellainen, että ei ole irroitettavaa ryhmää.

    mutta siltikin squish band kusee, eli männistä pois kamaa tai vaihtoon olisi "oikea" tyyli.

    itse pudotan puristukset noin 8-9:1, pelottaa vaan ottaa kamaa pois tosta takomännästä, orggis mäntä on sen verran heikon näköinen, että siitä en edes harkitsi ottaa kamaa pois.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  26. #26
    Lainaa (mopokuume @ Marras. 11 2005,10:30) kirjoitti
    Hitto into alkaa laantua turbottamiseen XX:n suhteen.
    No täytyy vielä asiaa puntaroida, kun menee jouluun ennen kuin kerkeen mopoa edes katteleen. Kerkeää mieli muuttua moneen kertaan.
    Voishan toi mahdollisuus ostaa joku suzukin raato, rakennalle siihen sitä turboa.


    Kyllä menee vaikeaksi, haen nyt kumminkin ahtimen kun kerran semonen tuli ostettua, vaikkei se todellakaan ole se suurin rahan menoerä mitä jo onkin tullut esille.
    Niin, ensin täytyy päättää mitä haluaa? Haluatko ahdetun pyörän, vai jonkun tietyn pyörän ahdettuna...???

    Lainaa (micco @ Marras. 11 2005,10:39) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Marras. 11 2005,10:04) kirjoitti
    moottoripyörän puristussuhde on melko korkea vakiona, vedetty juuri siihen mikä menee mukavasti ilman nakutusta, joten siitä jos paine nousee, niin raja on todella lähellä ja nopeasti.
    Tuo vakiomopon nakutusraja on lähellä jos käyttää jotain 92-oktaanista bensaa. 98-oktaanista käytettäessä kestää ahtaa jo jonkin verran mutta tuskin kuitenkaan 1 barin paineella?
    Nakutus (lämpödetonaatio) on paljon monimutkaisempi ilmiönä, siihen vaikuttaa muutkin asiat kun puristussuhde tai polttoaineen oktaaniluku.. Palotilan muoto, kierrosluku, ahdetun seoksen lämpötila, seoksen "rikkaus", sytytyksen ajoitus. Näin muutamia mainitakseni...!

    Lainaa (Rubberduck @ Marras. 11 2005 @ 10:45) kirjoitti
    tuosta puristusten laskemisesta tuli mieleen, että eikö ennemmin kannattaisi käyttää paksumpaa alatiivari kuin kansipahvia?
    Tässäpä onkin oikein hyvä idea...!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  27. #27
    Joku tuossa mainitsi koneen vaihdon hintaa, itse asiassa se on halpa. Koneita saa 1500ekeen.


    http://www.bomber.fi/forum/viewtopic.php?t=20125

    tuolla puhetta saastemittauksen hinnasta, se siis maksaa enemmän kuin vaihtokone.

    ruuveja löytyy 300ekellä.Kaikenmaailman paineboxit, pakosarjat, ruiskunsäätöboxi yms kerryttävät hintaa.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  28. #28
    Juu nyt olis ahdin kotosalla, täytyy vain tutkailla missä kunnossa, kun käytetystä on kyse, päällisin puolin ok, mutta täytyy kattoo välykset ja muut, sitten rupean miettimään jatkoa, männät sais noin 600€ tako semmoiset.
    Pakosarjan kuin myös painelootan myös saa itte rakennettua ja muut mekaaniset tykötarpeet, mutta vielä joutuu tietysti ohajusyksikön hommaa, sekä tietty kaikka muuta pientä.
    Onneks ei ole kiire.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  29. #29
    takomännistä on kai se etu,että ne johtaa lämpöäkin paremmin, joten männän laki pysyy sata-astetta kylmempänä kuin normimännässä. nakutusriski vähentyy.

    JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  30.  
  31. #30
    Lainaa (jaket @ Marras. 11 2005,21:26) kirjoitti
    takomännistä on kai se etu,että ne johtaa lämpöäkin paremmin, joten männän laki pysyy sata-astetta kylmempänä kuin normimännässä. nakutusriski vähentyy.

    JT
    Jaa?? Mihin se lämpö siitä männästä paremmin johtuis??

    Kannattaa huolehtia siitä, että seos on alussa mielummin rikkaalla, kun laihalla...!! joutuu pahimmassa tapauksessa menemään uudestaan mäntäkauppaan...!!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen