Kattelin noita 06 malleja ja osui silmää tuo gsr. Yritin tossa googlettaa tietoja pyörästä mutta en löytänyt mitään. Suomen suzukilta saama sähköpostikin sisälsi vain linkin *KLIK*. Noi sivut on kyllä aika köyhät, tuskin lainkaa kuvia, moottorista puuttuu teholuvut ja hintaa ei ole mainittu lainkaan, mutta varmaa samanhintainen kun toi fz6.
On se vaan nii perkeleen hyvännäköinen pyörä![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Sivumennen sanoen on kyllä suitsalla valikoimaa nakupyörissä jos kerran bandiititkin pysyy vielä tuotannossa, sitten on vielä äsveet ja GSX1400 ja GS500. Bandiitteja ja äsvessoja neljä mallia molempia kun ottaa eri moottori ja katevaihtoehdot lukuun. Ja nyt sitten vielä toi.
Ihan kivan näkönen kyllä toi GSR, tykkään enemmän kun paljon futuristisemman näkösistä zetakawoista tai fasuista. Toisaalta onko liiankin tavanomainen? Ei tuo kauheesti uutta markkinoille, hukkuu ehkä massaan.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Miks mulla tulee tosta ihan Kawan ER6 mieleen...
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Varmaan siksi että se etupää on ihan samanlainen. Paitsi tossa susnassa on vähän pienempi möhkäle mittareille.(Sumppa @ Marras. 08 2005,22:10) kirjoitti
sopivaan rakoon tulee lisää vaihtoehtoja. hyvältä näytti -> täytyy tommonen jostain kevään mittan ettiä että pääsee tutustuun
nimim. 600 nakua etsimässä
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Ihan kivan näköinen peruspeli. Mahtaakohan tuosta tulla myös katettu versio![]()
Lueskelin tossa äsken muutamia juttuja gsr:rästä ja iski silmään kaksi artikkelia, toinen rankasta toinen italiasta, että hinta olisi noissa maissa 7000e paikkeilla, kuinkahan paljon tohon lyödään suomessa lisää hintaa?
JA vielä edit: Täältä löytyypi muutama video pätkä
Uudessa moto-1:ssä oli vähän juttua ko.pyörästä (ei koeajo).
Tosi mielenkiintoisen näkönen,täytyy käydä messuilla ottamassa kylmät tyypit.
Hinta alkaa aivan varmasti ykkösellä,täytyy keväällä käydä kinuamassa koeajoa ja kysyä välirahaa nykyiseen (sv650s -04) jos miellyttää,vahän se katteettomuus mietityttää...
Tosin ei sv:n kate kauheen hyvä ole,ohjaa viiman sopivasti kaulan seudulle,taitaa naku olla mukavampi ku ajoviima jakaantuu tasaisemmin kroppaan? (en oo ikinä nakulla ajanu)
Korjatkaa jos olen väärässä mutta en saksan susnan sivuilta
löytäny sv 1000 ollenkaan? ompa omituinen juttu!
ja linkki suzuki saksa
aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta
väittivätten Heinolla että ens viikolla olis enemmän tietoa GSR:stä. josko saatas yleisöllekin jotain kivaa!
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Ihan jees näköinen, painava (kuivapaino 183 kg), eikä missään mainita missä teholukemissa liikutaan.Jarrut vaikuttaa aika tehokkailta kyseiseen pakettiin. Hinta tulee luultavasti olemaan turhan korkea kilpailijoihinsa nähden, mutta sehän jää nähtäväksi. Itse en kyllä nakua ostaisi, mutta rumaksi en mene haukkumaan.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
GSR 600 musta, harmaa, sininen & punainen 10.990e
prkl, menee budjetin yliTäytyy odotella miten ee-speed on hinnoitelee ton laitteen, jos vaikka sitä kautta hankkis
![]()
joo-o! vähän on liikaa, mutta täytyy kattoo jos keksis jotain peliliikkeitä
onkos missään näkyny speksejä?
ei ainaskaan mitään virallista mutta huhun mukaan pitäs olla noin 100 hummanen kone(legi @ Marras. 26 2005,00:57) kirjoitti
Kyselin tota hintaa EE-Speediltä ja arvioivat että hinta olis heillä noin 9300-9500e.![]()
EE-speedin hinnan kyselin minäkin, antoivat luvuksi n. 9400 eli samaiseen haarukkaan (tietenkin)
sen verran on parempi että saattaa tilit tyhjentyä keväällä
Kävin tänään Frankilla hakemassa Suikkaan palikkaa ja bongasin sieltä samalla GSR:n ilmielävänä. Ei voi muuta sanoa kuin että se oli täyden kympin rakkautta ensisilmäyksellä. Toisella silmäyksellä ajattelin vain ensi kesän euroopanturneeta ja toivoin sen olevan jo ohi, jotta voisin vaihtaa nykyisen tourinkilehmäni GSR:ään.
Ulkonäössä on yllättävän paljon munaa ottaen huomioon, että se on vain kusiainen. Perheriitojen välttämiseksi en uskaltanut vielä istahtaa satulaan. Toivottavasti GSR-kuume ehtii laskea messuihin mennessä sen verran, että uskaltaisi ottaa edes kuivatyypit.![]()
Täältä löytyisi koeajo raportti.http://motoring.telegraph.co.uk/motoring/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/motoring/2005/12/24/mfsuzuki24.xml
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Klik(Motohtori @ Tammi. 15 2006,09:55) kirjoitti
Tulipa ihasteltua tuota GSR:ää messuilla ja aikaslailla selvää on että Kawasaki vaihtuu tuohon. Tuntuisi ihan hyvältä ajoasento näin pitkällekin(191cm)...
Kyselin myös mahdollisia lisävarusteita (lähinnä jotain pleksiä) mutta niistä ei ainakaan messuesittelijällä ollut mitään tietoa...
"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." - Nalle Puh
Jotain lisävarusteita siihen tulee saataville, kunhan malli tulee virallisesti myyntiin, ainakin tämän linkin perusteella tuolla saarivaltakunnassa.(MikaJ @ Helmi. 05 2006,18:53) kirjoitti
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia