Mulla on Honda CBR 600F4 -99
Mitä mahdollisuuksia on modata pyörää sopivammaksi kun olen itse 196cm pitkä ja painoa reilut sata...? Öhlinsin säädettävä takaiskari mulla jo on että ei painon suhteen tarvi enää mitään kummallista mut olis kiva jos penkkiä tai tappeja sais säädettyä jotenkin mukavammaksi... Mistä löytyis modaus osia jos niitä on ylipäätään...
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
Kaipa säädettävillä rearseteillä saa jonkinnäköisiä muutoksia aikaan.
Ja noilla koiranluillahan yleensä madalletaan pyörää, miksei siis voisi hiukan korottaakin, voi tietysti vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin.
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Öhlärissä on itsessään korkeuden säätö(ValeRossi @ Marras. 02 2005,09:55) kirjoitti
..ja tuohon mopoon pieni perän nosto tekee vaan hyvää. Keulajouset kannattaa ehkä mätsätä takajousen kanssa, sikälimikäli se takajousi on kuskin mukaan valittu..
Rearsetit pääsääntöisesti säätää tappeja vain taaksepäin ja ylöspäin.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Ostin pyörän tosiaan 5 pvää sitten... Perehtyminen on ollut hieman vaiheessa vielä. Onko öhlinsissä erikseen korkeudensäätö kun ainakin luulen(Earthend @ Marras. 02 2005,09:58) kirjoitti
että se säätöruuvi siinä takapyörän kyljessä on vain kovuuden säätö... Nostaahan se perää sen tietyn verran mutta eikös itse moposta tule hieman katujyrämäinen...
![]()
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
Tuotanoin...(mlhiltun @ Marras. 02 2005,10:18) kirjoitti
Jos homma on noin hakusessa sen iskarin suhteen, suosittelen aluksi menemään nettiosoitteeseen www.ohlins.com. Sieltä sitten lataamaan jousitusopasta ja lueskelemaan miten sitä iskaria oikein säädellään. Cebarin Öhlinsissä kun on hiukan enemmän säätöjä kuin "se yksi ruuvi".
Hyvä iskari kyllä sellainen, mutta voi olla liian löysällä jousella... mutta tuskinpa sitä sen kummemmin huomaat ainakaan aluksi. Esijännäri vaan tappiin niin kyllä se massan kantaa.
Mulla olis PP-Tuning-merkkinen rearset myytävänä... Tapille 9 erikohtaa, jne... Pistä privaa jos kiinnostaa(mlhiltun @ Marras. 02 2005,09:50) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body