Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Noniin, pitäisi säätää ja synkata kaasarit sotaratsuuni (Kawa GPZ500S), mutta omat taidot eivät riitä eikä välttämättä ole oikeita työkalujakaan siihen. Ilmeisesti pitää mitata jostain paineita jne?

Olisiko pk seudulla tai lähimaastossa (<100km mielellään) kaveria jolla on osaamista ja välineet sekä halua auttaa pienellä palkkiolla?

Itse en ole niin rikas että olisi varaa teettää tuo missään huollossa... samalla voisin itse katsoa ja auttaa sekä opetella mukana tekemään tuon, jottei jatkossa tarvitse turvautua toisen apuun.

palkkioksi voin tarjota hyvän mielen ja normaalin paskanjauhannan lisäksi jonkun sopusuhtaisen hinnan mistä voidaan neuvoitella.

Kuka auttaisi toista kesää ajavaa motoristin alkua?
    minkälaiset nipat siellä imukanavissa on synkkaamista varten ?
    Lainaa (gs650gt @ Kesä. 08 2005,14:21) kirjoitti
    minkälaiset nipat siellä imukanavissa on synkkaamista varten ?
    Kysyt sen verran hepreaa etten näin äkkiseltään osaa sanoa. huoltomanuska kyllä löytyy joten voisin vilkaista jos se sanoo jotain. Menee tosin iltaan asti ennen kuin saan vastauksen, ellei joku GPZ:n omistaja osaa valottaa tilannetta ennen sitä.
    siinä kaasareiden ja moottorin välissä pitäisi joka putkessa olla jonkinlainen ruuvi tai nippa tms, joka avataan synkan liitintä varten.

tutki uloimmista kaasareista, millainen ruuvi siinä on ja ota se auki. ratkaisevaa on, onko siinä kierteet ja jos niin minkälaiset. pitäisi sitten synkkamittarista löytyä samankokoiset adapterit...

eli jos se on ruuvi niin tarttisi tietää kierreosan poikkihalkaisija (4mm vai 5mm vai 6mm)
    Nipat ovat ihan hyvin näkyvissä. Oikeanpuoleisen peittää kumitulppa ja vasemmanpuoleisesta lähtee letku bensahanaan. Noihin voi tökätä alipainemittarin letkut suoraan eikä mitään adaptereita pakosta tarvitse. Ruuvi josta kaasuttimet synkataan sijaitsee kaasuttimien välissä ja siihen on aika hankala päästä käsiksi jollei irrota bensatankkia.
    Kiitos

Katselin itse juuri tuota huoltomanuskaa ja pari nippaa siinä näyttää tosiaan olevan.
    Moro!

Mulla on iltaisin ja muuten vapaa-aikana toimiva MP-huolto. Kaasuttimien synkronointi onnistuu, ja GPZ:n synkkaus hinta on 30€. Ota yhteyttä, jos on vielä tarvetta ja kiinnostaa.

Yhteystiedot
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    Lainaa (leeman @ Kesä. 08 2005,21:40) kirjoitti
    Moro!

Mulla on iltaisin ja muuten vapaa-aikana toimiva MP-huolto. Kaasuttimien synkronointi onnistuu, ja GPZ:n synkkaus hinta on 30€. Ota yhteyttä, jos on vielä tarvetta ja kiinnostaa.

Yhteystiedot
    Enpä löytänyt mitään yhteystietoja tuolta, vain e-mail osoitteen. Eli missä sijaitsee ja miten noin suunnilleen on auki?

ER-5:n kaasarien synkkays lienee samoissa hinnoissa kuin gpz:n?
    yhteystiedot oli alhaalla omassa framessaan kokoajan.. Järvenpäässä näyttää olevan ja sieltä löytyy myös puh.nro.
    Lainaa (laapotti @ Kesä. 08 2005,23:51) kirjoitti
    Lainaa (leeman @ Kesä. 08 2005,21:40) kirjoitti
    Moro!

Yhteystiedot
    Enpä löytänyt mitään yhteystietoja tuolta, vain e-mail osoitteen. Eli missä sijaitsee ja miten noin suunnilleen on auki?

ER-5:n kaasarien synkkays lienee samoissa hinnoissa kuin gpz:n?
    Joo samoissa hinnoissa on noi 2-sylinteriset. Huolto on avoinna sopimuksen mukaan, yleensä olen paikalla iltaisin klo 5 jälkeen.

Kannattaa soittaa ja sopia aika. puhelin 0400-852581
    Enpäs kerinnyt tänä vuonna sitten tulemaan, onkohan tarjous vielä ensi keväänä voimassa? Mitä ilmeisemmin tulossa olisi yksi ER-5 ja yksi GPZ-500S. Entäpä mitähän mahtaa maksaa venttiilivälysten tarkistus ja säätö ko. pyörille. Tätä varten koneen tulisi olla ilmeisesti kylmä.
  12.  
    Lainaa (laapotti @ Loka. 31 2005,13:31) kirjoitti
    Enpäs kerinnyt tänä vuonna sitten tulemaan, onkohan tarjous vielä ensi keväänä voimassa? Mitä ilmeisemmin tulossa olisi yksi ER-5 ja yksi GPZ-500S. Entäpä mitähän mahtaa maksaa venttiilivälysten tarkistus ja säätö ko. pyörille. Tätä varten koneen tulisi olla ilmeisesti kylmä.
    On toki voimassa keväälläkin, tosin silloin kannattaa sopia aika etukäteen jottei ole ruuhkaa. Venttiilien tarkistus/säätö on GPZ:aan tai ER:ään äkkiarviolta noin 50-60€.