Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Mieli tekis kovasti vaihtaa kevääksi vähän isompaan pyörään. Z750 vaikuttais kaikin puolin hyvältä, mutta ongelmaksi taitaa jälleen muodostua mun lyhyenläntä olemus. Zetaa pitäis madaltaa varmaan reilu 5 senttiä, jotta ylettäis ajella. Vakoina ei yletä edes molemmat varpaankärjet maahan

    Onko kukaan siis madaltanut tai yrittänyt madaltaa zetaa? Millä tuloksin?

    edit: jaahas, otsikossa pieni virhe, mutta sitä en kai voi muuttaa?



    An eye for an eye makes the whole world blind.
    -Gandhi-
  2. #2
    En ole madaltanut, mutta olen korottanut Zeta on muuten vakionakin aika korkea istua vaikka kanttausvaroja ei paljoa ole. Vaihdoin omaani koiranluut, niin perä nousi n. 3cm. Olen 185cm pitkä ja nyt ei meinaa jalat riittää 'pakittamiseen'...

    Samanlailla onnistuu perän madaltaminen. Keulaa voinee laskea jonkinverran ihan siirtämällä putkia, mutta tuskin ihan 5cm verran.
  3. #3
    Hmmm... Busassani pudotin etupäätä 40mm ja takapäätä 35mm ja yllätys, yllätys * satula korkeus muuttui peräti 70mm alemmas
    Älkää kysykö mistä tää johtuu, en osaa vastata.
    Mutta muutos oli sitä luokkaa että 157 cm tytyllä ei ollut enää mitään vaikeuksia mopoo.
    En pitäs ongelmana 50mm satula korkeuden madallusta.

    Ja Zetastakin tulis varmaan aika päheen näkönen

    Kato vaikka tosta

    http://galleria.busanistit.org/ksthb...ikuva_2005_001

    http://galleria.busanistit.org/ksthbdrag/IMG_3181



    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  4.  
  5. #4
    Mutta nuo Busathan onkin ihan suoraanajovehkeitä? Niissähän ei kallistusvaroille olekaan mitään tarvetta
    Mutta vähän eri homma on tuo keulan laskeminen: eikös Busassa ole upside-down etuhaarukka?
    Zetassa ei nimittäin ole:
    Kuva
    Jos katsoo tota kuvaa, niin hirveästi ei jää varaa laskea keulaa (huomioi, että etupään pitää mahtua joustamaan sisäänpäin...)