Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kävin juuri koeajamassa kyseisen pyörän ja kaupan lukkoonlyönti on kiinni enää muutamasta kysymyksestä.

    Eli vuosimalli oli -96 ja pyörä tuntui hyvältä ajaa. MUTTA 2000-4500rpm tuntui olevan tehot kadoksissa. Pyörässä tehoputki ja suutinsarja. Mistähän tuo alakierrosten tehottomuus johtuu? Auttaisiko syttysarja juuri tuohon ja paljonko sellainen maksaa? Millainen operaatio sen asentaminen on?

    Onko kellään yleensäkkään kokemuksia pyörästä?

    Etujarrulevyissä oli hiukan klappia, kuuluuko asiaan?

    Toivon pikaisia vastauksia!
    "Always on the run"
  2. #2
    Suosittelen koeajamaan useampaa samanlaista pyörää. Olisi sitten jotain vertailukohtaa. Eihän noissa alakierroksilla hirveästi tehoa ole muutenkaan. Enempi kierroskoneita.
    - Engine MC -
  3. #3
    Juu kyllähän se aika nuhanen noilla kierroksilla on.. '98 600F täälä.
  4. #4
    Mitenkäs sitten tuo syttypyörä? Auttaako asiaa vai olenko käsittänyt aivan väärin?
    "Always on the run"
  5. #5
    Lainaa (snocross @ Loka. 30 2005,21:10) kirjoitti
    Mitenkäs sitten tuo syttypyörä? Auttaako asiaa vai olenko käsittänyt aivan väärin?
    Niinhän sitä väitetään, että se antaisi lisää tehoa alakierroksille. Minulla ei ole kokemusta asiasta.
    - Engine MC -
  6. #6
    Jos pyörässä on "tehoputki" ja suuttimia vaihdeltu, niin yleensä alakierroksilla tehotkin voivat hyvin olla kateissa. Noilla viritysmuutoksilla moni hakee lisää huipputehoa - tuosta taas seuraa helposti kuoppainen tehokäyrä.

    Tehtaan suunnittelijat yleensä (yllätys, yllätys,...) tietävät jotain kohteena olevan koneen ominaisuuksista. Tuossa GSX600:n koneessa ei kamalasti ole tehoa, mutta se on pyritty ottamaan irti kohtuullisen laajalla alueella. Mitään kohteena olevasta pyörästä tietämättä epäilisin ensimmäiseksi viritysosia ja niiden myötä tehtyjä säätöjä syylliseksi tehokuoppaan.
  7.  
  8. #7
    Jees eli ei sitten muuta kuin jossakin vaiheessa pyörä penkitykseen ja säädöt kohdilleen.
    "Always on the run"