Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    On ollut jo harkinnassa pitkään. Ylitin itseni ja tilasin tuon vaihdenäytön.-klik-
    Samaan nippuun otin tuon johtosarjan. Muuten olisi joutunut katkomaan ja juottelemaan johtoja. Helpommalla pääsee nyt, mut maksaa enemmän...Hintaa tuli n. 96puntaa~n.145€.
    Toinen paikka mistä meinasin jo tilata saman tuotteen oli tämä -klik-
    Molemmat firmat sijaitsee Englannissa ja tän BikeHPS:n kautta jos olisin tilannut, olisi hinta ollut n. 190€ Lähetyskulut olis ollut jotain 30puntaa. Tuolta mistä tilasin, oli lähetyskulut 5puntaa. Aika hyvä ero...

Kyllä tuo sen paikan täyttää mitä haenkin. Niin usein tulee haeskeltua 7. vaihdetta, että kohta varmaan se sieltä laatikosta löytyisikin Ja muutenkin, yleishyödyllinen kapistus. Kesällä kun ajoin BMW:n uutta 1200 ja siinä kun oli vaihdenäyttö niin eipä tullut kertaakaan kokeiltua lisävaihteita. Sama juttu oli uudessa 1000 GSX-R:ssä

Kohta joku varmaan vastaa, että opettele vaihde kierrosluvun mukaan. Opeteltu on, mutta ei auta
    Hieno laite...!! Mistä se saa viestin??? Saispa vanhaan kawaan tommoisen kanssa...!!

Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
    Tarvitaan vain sähköllä toimiva nopeusmittari tai kierroslukumittari. Mun käsityksen mukaan laite kalibroidaan tietyllä kierrosluvulla ja kaikki vaihteet käyttäen läpi. Signaalin se ottaa ennen nopeus/kiekka mittaria. Näytti tuolla sivuilla olevan myös laite, millä toi saadaan pelaamaan myös "vanhoissa" vaijeri käyttöisissä mittaristoissa. Eli kaiken järjen mukaan tuon vaihdenäytön saa kaikkiin moottoripyöriin Mukana pitäis tulla selkeät asennusohjeet.
    Ooh... Täytyykin kahlata ne sivut tarkkaan, jos vaikka tilaiskin...!!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
    JOVAIN ON...

Vaihenäyttö hyvä olla, käyntiäänet tai tärinät ku ei aina kerro jotta milläs sitä kiihytellään ja laskea ei aina ennätä....

Mä en ymmärä mitä vaihde-näytöllä edes tekee,ainahan ne loppuu kesken oli näyttö tai ei.Voisiko joku valaista mitä konkreettista hyötyä tuosta vaihteen näytöstä on?
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Lainaa (bandit @ Loka. 29 2005,10:02) kirjoitti
    Voisiko joku valaista mitä konkreettista hyötyä tuosta vaihteen näytöstä on?
    Enpä taida vaivautua. Jos et ymmärtänyt mitä hyötyä tuosta on, niin antaa olla Mitä hyötyä on minivilkuista? Mitä hyötyä on tehdä pyörään kokonaan uusi kilpiteline? Mitä hyötyä on nopeusmittarista tai kierroslukumittarista?
    Lainaa (bandit @ Loka. 29 2005,10:02) kirjoitti
    Mä en ymmärä mitä vaihde-näytöllä edes tekee,ainahan ne loppuu kesken oli näyttö tai ei.Voisiko joku valaista mitä konkreettista hyötyä tuosta vaihteen näytöstä on?
    itsekkään en kaivannu vaihdenäyttöä aikasemmilla pyörillä. Nyt kun mopo vaihtu ja siin on vaihdenäyttö niin on se vaan kätevä peli, esim. ei tartte miettiä mikä vaihde on pesässä ku lähtee ohittamaan, vilkasee vaan mittaristoa ni tietää varmasti vaihteen. Mutta onko tosta konkreettistä hyötyä ni se on jokaisen oma asia päättää
    mä pidän moisesta laitteesta, joku toinen ei...

PS. ei ne vaihteet aina kesken lopu
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
  9.  
    Minä olen kaivannut jokaiseen pyörääni vaihdenäyttöä. Ja kun ymmärrän, mitä sillä tekee, todennäköisesti laitankin tuollaisen ensi kesäksi.