Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Nyt kun kävi niin että laitoin cebarini pörisemään ja yhtä äkkiä sammahti. Startti ei enää pyöritä ollenkaan. Olen noin 1,5 vkon välen pyörääni lämmitellyt ja rassannut sitä kesä kuntoon. Osasko kukaan kertoa et mistä johtuu. Ei ole "hätäkatkaisija" päällä tms. Luulisi että startti pyörii mutta kun ei inahdakkaan. Valot toimii kirkkaasti jne.
    Tere!

Jos luit mun viestin tarkkaan ni pyörä sammahti ja sen jälkeen ei oo lähteny käyntiin. Pyörä pörisi sivutuella normaalisti ja sammui siihen paikkaan eikä startannu ollenkaan. Eli ei oo vaihe päällä. Sulakkeita oon katellu ja nyt ens vkolla pitäs tarkemmin katella jos joltain löytyis jotain vinkkejä. Oisko joku johto murtunut tms, tiedä häntä. Käynti meinaan loppu ku seinään.
    Säkö et tehnyt mitään kun se vain sammui??
    Ekana mullakin tuli tuo vaihde mieleen. Koitas varuiks kuitenkin ottaa se jalalta pois ja kokeile.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Moi!

Joo en tehny mitää. Vieressä seisoin ku samahti kuin seinään. Mikä se jännitteensäädin tms on mikä cebareis menee yleensä paskaksi. Jotkut sano että se ei kestä kuumuutta kovin hyvin. Siellä oikealla puolella kuulemma majailee... Katon se jalan heti viikonloppuna ku on vapaata.
    Jännitteensäädin on penkin alla oikealla puolella semmonen tikkuaskin kokoinen palikka.

Tuntuu vaan että vika ei ole siinä jos sammuu kuin seinään.
    CBR 1000
    ObiVanKenobi
    Tankki tyhjä, hana kiinni??
    Lainaa (olsu @ Marras. 04 2005,07:52) kirjoitti
    Jännitteensäädin on penkin alla oikealla puolella semmonen tikkuaskin kokoinen palikka.

Tuntuu vaan että vika ei ole siinä jos sammuu kuin seinään.
    Cebarissa on vielä yksi sulake(20A) joka menee suoraan akusta moottorin sammutusrelelle. Puna/Keltainen johto. En ole katsonut omasta pyörästä mutta sellainen siellä kuitenkin pitäisi olla.

Tämä EI ole pääsulake joka on 30A sulake joka sijaitsee starttirelen lähellä. Kannattaa varmaan tarkistaa sekin samalla.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
    Minkä vuotinen cbr on kyseessä? 600?
    Busa -03
    Kattele tappokytkin, eikös se ole siinä kaasun puolen kahvassa
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
    Akusta paukut loppu... valot voi vielä palaa mutta starttaus onkin eri juttu... ehkä näin?
    lataa se akku ny kumminkii jos lyhkäsiä aikoja olet käytellyt
    ei taho patteri pysyä latingissa !
    Triumph Tiger 800 XRX

Joo akkua kannattaa kattoa! Mulla pc25:sessa (CBR 600f -91)valot palo mutta ei jaksanut startata vaan naksu vaan ja akkun oli edellinen omistaja vaihtanut viime kesänä johonkin kiinalaiseen 8voltin akkuun ja jännitteensäädin oli vaihdettu viime kesänä.Latailin akkua syksyn jälkeen n.kerrankuukaudessa mutta ladattaessa totesin yhden kennon olevan pimee. Uudet akut makso 85-16,90e ja ostin sen halvimman biltemasta kun oli vuoden takuulla kuin kuten muutkin akut. Ja nyt bisseä!
    Niin ja tarkista ny ettei se mennyt varatankille. Mulle kävi viimeviikolla just niin kun luulin, että bensaa on vielä jäljellä! Ja taas bisseä lisää!
  14.  
    Onkos selvinnyt mikä oli vikana?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>