Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Iskipä taas tuo pyöräkuume,vanha myyty pois,mutta nyt tarvitsis saada tommonen honda stx1300,joku -.03...-.04 mallinen.Mistähän noita löytyisi kohtuu hinnalla,tuo jt-laite on itsellä mielessä.Antakaapa vinkkejä ja kertoilkaapa, mistä itse olette hankkineet.Uusi näyttäis olevan alle 20tonnin,tuolla ee-speedillä,mutta siihen ei rahkeet riitä.
    Ootko ikinä kuullut Nettimotosta? *
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Tuoltahan noita on tullut haettua,mutta aika suppealta vaikuttaa pannaritarjonta.
    Lainaa (TKA59 @ Huhti. 13 2007,09:38) kirjoitti
    Tuoltahan noita on tullut haettua,mutta aika suppealta vaikuttaa pannaritarjonta.
    Varmaan kätevää laittaa tuo hakuagentti töihin tuolla Nettimotossa. Lähettää sulle sähköpostiin tiedon, kun haluamasi laite tulee myyntiin.
    Katso myös Motopalstalta.
    Huonoa on pannareitten tarjonta. Suurin osa tuontipyöriä, vaikka väliäkö sillä. Tosin se kun niitä myydään vielä 12-22 tkm ajettuina hieman häiritsee. Eihän ko.pyörälle kilsat mitään tee, mutta pitää ottaa huomioon, että saksalainen ei osta pannaria talliin koristeeksi, koska se on saksassakin kallispyörä. Ajetaanhan sillä ja maileja tulee.
    Huonojahan ne ei ole, mutta jospa hieman pistäisi lisää niin saisi uuden.Kyse olisi tot.näk. alle viidestä tonnista!? Hintaahan noilla on vielä -04 mallisena.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 13 2007,14:22) kirjoitti
    Huonoa on pannareitten tarjonta Suurin osa tuontipyöriä, vaikka väliäkö sillä. Tosin se kun niitä myydään vielä 12-22 tkm ajettuina hieman häiritsee. Eihän ko.pyörälle kilsat mitään tee, mutta pitää ottaa huomioon, että saksalainen ei osta pannaria talliin *koristeeksi, koska se on saksassakin kallispyörä. Ajetaanhan sillä ja maileja tulee.
    Kyllä,tuohan se ihmetyttää,nuo vähäiset kilometrit tuontipyörissä.Kuitenkin kun lähempää kattelee,niin ihan muuta tulee mieleen.Putkien väreistä päätellen on ainakin päästelty pitkää syrjää ja lujaa,no mikäpä on saksanmaalla päästellessä.Fjr olis toinen vaihtoehto,mutta on jotenkin tusinatuotteen oloinen pannariin verrattuna.
    hmmm... onko sitt FJR ja tai "pannari" ainoa oikea motskari?
    hae itte keskieuroopasta sopeva kampe.
    Hölömö mutta Innokas
    No tämmöselle keski ikäselle äijälle noi olis ihan sopivia.Tota itse hakuakin on harkittu.Olihan mulla bläkkäri,mutta myin pois,ei sekään hullumpi ollut,mutta liian kyykky mulle.
  10.  
    Motopalstalta hain vaihdokeista äsken ==> tuli siinä nyt heti 8 ehdokasta. Hinnat on kovia, mutta nehän on pyyntejä ja sä kun rahalla ostat ilman vaihtopyörää niin varmaan tinkivaraa on.
    Sä olet näemmä samalla polulla kuin meikäläinen eli vanhuuttaan böördikin alkoi tuntumaan liian kyykyltä. Itse ostin paikallisesta liikkeestä viime keväänä -04:n. Juttua löytyy mun nettisivuilta, varsinkin lisävarusteista. Minulla oli ensin kova FJR-kuume, mutta koeajonlenkin jälkeen se laski aimo annoksen ja lopulta tuli ostettua tuo Pannari.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net