Alakate/bellypan -jutut kiinnostaa tälläkertaa.....minkälaisia olette laitelleet omiinne?
Omassa oli aiemmin Powerbronzen valmistama alakate. Maksoi muistaakseni n.240€ aikanaan. Huono puoli oli se, että radalla tuo osui helposti maahan ja kului. Myin sen siksi pois samalla, kun laitoin pyörän myyntiin. Pyörää ei ole vielä kukaan halunnut ostaa ja jos ei osta, niin uusi alakate tulee ehdottomasti hankintalistalle. Omaa silmää hivelee tuollainen Moriwaki-tyyppinen bellypan. (huono kuva) Noitahan saa suht edullisesti TÄÄLTÄ.
Eihän tuo tietysti aito hiilikuituinen Moriwaki oli, mutta mustaksi maalattuna sopii pirun hienosti punaiseen Veturiin. Kellään kokemuksia tuollaisista? Istuuko hyvin paikoilleen ja kuinka käy maavaran?
Entäs sitten MotoHell:in kauppaama bellypan? Näyttää aika hyvältä ja hinta on kyllä edullinen. Kiinnikkeitä ei tule mukana, mutta itse askarteleminen on hauskaa sekin. Joko joku on tuollaisen itselleen hankkinut? Kokemuksia?
Sitten hiukan viritysasiaa. Jos siis tuota omaani en saa kaupattua, niin hyvinhän sitä voisi säästyneillä varoilla hiukan piristää. Sliparit ja suuttimet luonnollisesti laitettiin heti sisäänajon jälkeen kiinni, mutta nyt tekis mieli vielä lisää löylyä.
Ajatuksena siis teettää kansityöt ja jotain muuta mukavaa. Kertokaahan kokemuksia hyvistä pajoista ja suuntaa-antavaa hinta-arviointia (selviää tietysti soittelemallakin).
Sitten....olen kuullut, että ainakin joku suomenmaalla on rakentanut Veturistaan ruiskupelin. Jos kyseinen henkilö löytyy täältä Org.asmista, niin laitteleppa ihmeessä kokemuksia. Muutkin voivat kertoa mielipiteitään asiasta.
Niin ja TÄSSÄ ketjussa on aika pirun hieno Firestorm. Aika kaukana vakiosta. Tuollaisella ajais mielellään. Siinä on parempi kuvakin siitä Moriwakin bellypanista. Kaunis pyörä
Muokkaillaanpas vielä sen verran, että mites tuo muualla niin yleinen modi, eli VFR:n yksipuolinen takahaarukka? Onko joku moisen työn tehnyt?
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Ihan uteliaisuudesta, ostitko ton veturin pirkkalan ruttutukusta? Jos kyllä, niin on mulle tuttu laite ;)(Tuoma5 @ Tammi. 30 2007,00:32) kirjoitti
DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
Jep sieltähän se. Kertoileppa lisää vaikka yksityisviestillä.
Pitpro Prolite
VTR kilo F
Ekaa pyörää ostamassa ja pakkohan sitä on V2:nen saada.. TL:iä, monstereita ja muita oon miettiny mut VTR varmastikkin on sellanen minkä tulee hankittua.
Suomessa noita pyöriä näyttää olevan koht vähän, joten varmastikkin tuonne saksanmaalle on suunnattava.
Vaihtoehtoja
Putket pitäis saada tonne ylös, oli se sit mikänoista tahansa. Onko jollain valmistajalla suoraan niitä nostoputkia, tehoputkethan noissa on kaikissa. Sitten tos yhes*putket on nostettu ihan tonne ylös ja noi takajalkatapit on tollaset isommat yli ton putken, eli kuva. mistä sellaset sais?
Sit muutenkin kaikkia stylinkiosa paikkoja ja kuvia olis kiva nähä, jos jollain on tiedossa.
toi 72KW on vissin kuristettu teho, vissiin saa helposti irrotettua.
Miten muuten noi saksan pyörät, onko jo loppuja vai löytyykö hyviä pelejä?
Teemu
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Termos vaan!(FarOs @ Helmi. 03 2007,09:36) kirjoitti
Hienoa pyörää olet itsellesi katselemassa. Tohon pyörään löytyy kaikenmaailman bolt on -osaa (alakatteita, sisälokareita yms.)vaikka kuinka paljon. Tätäkin ketjua kun selailet ylöspäin, niin johan löytyy linkkejä. Lisäksi alustaosia on helposti saatavilla lähes joka paikasta. Alustaa kun tuossa päivittää, niin Veturista saa kohtuu kilpailukykyisen värkin myös ratapäiville.
Sliparivalikoima Veturiin on myös varsin kattava. Löytyy tavallisia ja sitten just noita hi-pipejä. Noissa Hi-pipeissä taitaa kaikissa tulla mukana tuollainen takajalkatappien siirtosarja, jolla noi tapit siirretään putkien ulkopuolelle. Jos ei tule, niin sellaiset on kyllä helppo teettääkin. Mulla on itellä just tollaset G&G:nvalmistamat hi-pipet. Tilasin ne Italiasta ja kesti n.1,5 viikkoa tulla kotiovelle. Kuvan noista vaimentimista näät kun klikkaat tuota allekirjoituksen myyntilinkkiä. Ja että ei tarvi Saksaan asti mennä, niin tule hakemaan toi mun pyörä pois. Saat halvalla
Niin ja noista Saksanpyöristä, mitkä linkitit....kaikki ainakin näyttivät siisteiltä. Ei varmasti huonoja vaihtoehtoja nekään. Tuo metallinharmaa pyörä on varmaan maalattu jälkeenpäin, sillä en ainakaan muista, että tuollaista alkuperäissävyä olisi missään? Korjatkaa jos olen väärässä....
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Oon tuota sun pyörää kyl kattonukki, eikä olisi niin pitkämatka hakiakkaan. Budjetti vain on sellainen, et toi ei siihen mahdu.
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Kuinkas "etukeno" Veturi on, kun kuski on pauttiarallaa 173cm?
Ei oikeen iskis makoilu.
Nettimotossa muutamakin myynnissä..
Ei tuo pahan etukenoinen ole. Varsinkaan -01 eteenpäin. Itse olen 191cm ja ei mitään ongelmia ole ollut tuon asennon suhteen.
edittiä sen verran, että jopa tuplaX tuntuu "kyykymmältä".
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
No kun olet lähes 20 senttii meikkua pidempi niin...eikait se kyykyltä tunnukkaan, pidemmät kädet kun on sulla![]()
:vihainen:No niin veturin omistajat apuja! (honda vtr 1000f)
eka oma pyörä, ekat kilsat huollosta himaan (vantaa- lohja) täyttä helvettiä. Pyörä sammuili, ei vastaa kaasuun pätkii. Huollossa vaihdettiin öljyt,tulpat,suodattimet, tarkastettiin kaasari ja valutettin bensaa, oli kuulemma kunnossa. Mut ei TOIMI! pyörä tuli saksasta viime su, 27t ajettu, Missä vika?
No juu...toki niinkin, mutta kaikenlaisia pyöriä kun on tullut ajeltua, niin voisin väittää, että melko pysty asento tuossa kyllä on. Ainakin tuossa uudemmassa mallissa.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Vanhaa bensaa veikkaa hän.(potti35 @ Huhti. 05 2007,15:27) kirjoitti
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Ja noin hel**tin kylmä, mulla ainakin vaikuttaa käyntiin jos lämpötila on alle +10 c.(Kälähän @ Huhti. 05 2007,17:09) kirjoitti
Varmasti oli alle 10 c. kun kävin äsken pikku lenkillä. Yhtään ei kakistellut.
![]()
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Alkoi jostain kumman syystä VTR kiinnostamaan. Aikaisemmin en ole "isoa" pyörää omistanut, joten tietotaito on vielä hieman hakusessa.
Mitä asioita käytettyä VTR:ää ostettaessa tulisi katsoa? Tohtiiko yli 60tkm ajettua ostaa eli onko ko. kamppeessa jotain noilla main lähes varmasti ja kalliisti hajoavaa?
HAKUA käyttämällä selvisi, että ketjut/rattaat kuluvat loppuun noin 30tkm aikana, joten hyvällä tuurilla ne ovat vaihdetut noin 60tkm ajetussa. Tai sitten ei. Mistä tyhmempikin tietää missä kunnossa ne ketjut/rattaat ovat?
Olenko tekemässä elämäni suurinta virhettä vai onko elämää olemassa myös VTR:n hankinnan jälkeen?
Kiittäen.
Jees...miksikä ei tohtisi ostaa yli 60 tkm ajettuakin. Ei niissä varmasti suurempia vikoja ole. Tosin kun katsoo Nettimoton hinnoittelua, niin samaan hintaan saa myös 40 tkm ajettujakin. Eli kantsii kierrellä ja katsella.(Freak @ Huhti. 09 2007,13:43) kirjoitti
Hyvä pyörä toi on kaikenlaiseen ajoon. Eikä tule joka kulmalla vastaan. Suosittelen!
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
itselläni 97 veturi. MIG:in high levelit, k&n putsari ja syttypyörä, jalkatapit ja ermaxin undertray. hyvin paukkuu ja rätiseepyörällä ajettu pyöreet 66 tuhatta. Viime kesänä baisic punainen väritys.
talven aikana maalautin ja teippasin pyörästä racing replican.
Mallina toimi colin edwardsin 2002 superbiken laguna secan osa kilpailussa ohjastama castrol RC51...
tuolla muutama kuva.
http://www.bikepics.com/members/kantrijyri/personal/
Tiesitkö että on olemassa 1600mg Buranaa.
särkyä varten?? Otat yhden, kaadut
naamallesi, etkä tunne mitään...Helppoa!!
-Dr Wolf-
Tää on hieno eikä taida tulla toista vastaan näillä leveyksillä?(Iskuri @ Huhti. 11 2007,13:46) kirjoitti
Missäs vilkut mahtaa olla piilossa?
katteessa ne on alkuperäisten reikien paikalla. tosin reijät on kuidutettu umpeen. vilkut on bike worldin hyllystä. sellaset sentin paksuiset 3M teipillä kiinnitettävät ledivilkut..
Tiesitkö että on olemassa 1600mg Buranaa.
särkyä varten?? Otat yhden, kaadut
naamallesi, etkä tunne mitään...Helppoa!!
-Dr Wolf-
Riittääkö muuten ketjuissa mitta, jos vaihtaa Varaderon 47-piikkisen takarattaan VeTuRiin? Tai onko tiedossa jokku muu välitys vaihtoehto mikä helpottaa kaupunki ajoa.
Pitpro Prolite
VTR kilo F
Piikkiä pienempi eteen. Nopeampi vaihtaakin.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72