Omassa vehkeessä kunnon moottorijarrutus oli varmin tapa stumpata kone liikennevaloihin. Pienellä kaasulla pysyi käynnissä. Kokeilin ensin tyhjäkäynnin säätöä, mutta ei juurikaan auttanut. Laskin sitten neuloja prikoilla puoli pykälää ja se oli siinä. Ei enää stumppeja.kirjoitti
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Mig:n kokoputkisto suodatin, suuttimet ja kansi.(teme77 @ Tammi. 30 2006,16:07) kirjoitti
Ketju- ja ratassarjat (kevyemmät ja esdestä -1 ja taakse +2)
Duunit on tehny bikeFox.
Ulkonäköön on sitten minivilkkua ja tuplakupulaa.
Keväällä pitäis hiukan herkistellä tulpilla ja syttypyörällä.
Ajokautta odotellessa.
Mites noi välitykset vaikuttaa maantieajon kierroksiin? Nouseeko häiritsevästi? Entäs mittarivirhe?(santeriv @ Helmi. 01 2006,16:15) kirjoitti
Itellä piikkiä pienempi edessä ja ajatuksena olis taakse laittaa kans pari piikkiä lisää.
Onko Bikefox tehnyt myös kannen? Minkä verran suurin piirtein tuli työ maksamaan?
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Mittari virhettä on jonkin verran, mutta ei sitä ole juurikaan ehtinyt katselemaan. Kierrokset ei suinkaan ole häiritsevän isot, sen sijaan kaupungissa (Hki) ajelu on mukavampaa, kun ei tarvi ykkösellä körötellä. Bikefox tosiaan teki kannenkin ja hinta oli melkosen linjassa. Suosittelen ja niin suosittelevat useat pelästyneet jalankulkijatkin.(teme77 @ Helmi. 02 2006,13:27) kirjoitti
No täytyypä kokeilla tota isompaa ratasta taakse. Eipä se paljoa maksa. Jo -1 piikki edestä vaikutti paljon. Siihen vielä tuo +2 taakse, niin veikkaan, että lopputulos on varsin mukava![]()
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Mulla punainen veturi vm -03. Todella hieno peli! *![]()
Miksi olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton.
Meillä veturi vm.-99, remuksen ovaaliputkilla ja factoryn suutinsatsilla, pärisee ihan kivasti *
Ensi kesänä lähtee toinen ajokesä. Vähän jännittää nuo säädöt kesäkelillä, ovatko kohdallaan kun syksyllä vaikutti että "kössähteli" tavallista herkemmin risteyksissä(hmm, minulla...). Ukko koittanut rauhoitella että pitää kokeilla ensin.
Tammikuussa lähti ihan hyvin kuitenkin käyntiin talvisäilytyksessä oltuansa *
Tykännyt olen mopottimesta.
Edit: Yrittäen editoida: Miten ihmeessä mä saan liitettyä tähän kuvan mopottimesta? Se kuva olisi täällä minun omalla koneella. HELP!
CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
"Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
"Rakasta, kärsi ja kaadu"
"Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
Tallissa makoilee keltainen veturi mallia -98.Varustettuna Pyramid huggerilla, Goodridgen teräspunosletkuilla, MRA:n spoileri pleksillä sekä minivilkuilla. Tilattuna LeoVincen sliparit Motovelhoilta juurikin siihen 499 hintaan...kevättä odotellessa!!
edit: sliparit ja Dynojet Stage 1 suuttimet asennettu sekä säädetty BikeDoctorilla...
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
mulla -04 mallin veturi Leovincen ylös vedetyilla mökäpöntöillä ja dynojetin suuttimilla.
erittäin tyytyväinen oon ollu hankintaan
http://www.bikepics.com/pictures/351455/
nyt työn alla vanteiden reunat,kohta kiiltää kuin piispan pallit![]()
GPZ 750->FZS 600->VTR f -> RSV factory ->KTM950SM
Mulla on jo viides honda menossaa cb 250 - 750 -900, vfr750 ja nyt VTR1000 97. Siukolan säätämänä Yoshimuran putkilla ja factoryn suutinsarjalla takarenkaasta 110,37hv ja vääntöö 104.12Nm. Keulaan vaihdettu Öhlinsin jouset. Tää pyörä on kaunis ja ne äääääänet !
B1200S hopee
Auttakee...
Paljonko on veturin vakio takaiskarin yläpään kiinnitys kierretangon tms. halkaisija? Siis sen tapin siellä mikä menee rungon läpi ja millä iskari yleensä on kiinni rungossa...
En nyt muista menikö se nyt ihan nuin, mutta kun en omasta mopostakaan pääse kattomaan.
-muista hanaa-
(BMC @ Helmi. 13 2006,15:42) kirjoitti
10mm on halkaisija.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Nostetaanpas tätäkin ylöspäin...
Minkäslaisia kilpitelineitä/undertaileja on porukka laittanut Vetureihin?
Kattelin tossa tallilla sitä alkuperäistä roiskeläppää ja onhan se aivan kauhean näköinen!!! Jotain tarttis tehdä!
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Undertaili on ohjelmassa ensi talvena ja samalla kilpiteline. Tällähetkellä vaan "sahattu" orkkis muovi. Sai sentään vähän ilmaa perään.
Otetaanpa samaan thrediin veturi miesten vakuutusmaksut ja vakuutusfirmat?? Se on kuitenkin nyt ajankohtaista!!
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Laitoin powerbronzen undertailin ja ilme muuttui ihan kiitettävästi.
Tais maksaa tokimotolla 135.- Ps joutuu vähän sorvaan orkkis perämuovia palasiksi.![]()
Taitaapi olla mulla mopottimessa Ermaxin taili... tais maksaa jatain 50e.
Talven aikan maalailin pyörään käypäseksi! Silti siinä ahistaa se patti siinä takavalon alla... Kun entinen sisälokatteri piti säilyttää ja siitä sahata vanha lokari veks ja sitten istuttaa se uusi siihen päälle! Pitäs syttyboksit, yms. siirtää jonnekin muualle, että sen patin sais sahattua poikkeen... kunhan jaksaa... eli ei ihan heti...
Mulla ainakin vakuutusmaksut tippui jotain 300e vuodessa sen uuden systeemin mukaan eli nyt tais olla jotain 650e/v kaskon kanssa,liikennevakuutuksen 35% bonuksilla ja kaskon 70% bonuksilla. Ja yhtiöhän on Pohjola.
-muista hanaa-
No niin, nyt on vakuutus vaihdettu sitten siihen teho/paino vakuutukseen jossa ei ole seisonta-aikaa ollenkaan.Firma pysyi samana kun on kaikki muutkin vakuutukset siellä eli
Tapiolassa. Hintaa liikennevakuutukselle tuli noin 380 ee/vuosi...Vanha oli 515 ee/kesä...
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Ei sulla sattuis olemaan kuvaa ko. tailista?(BMC @ Huhti. 08 2006,23:56) kirjoitti
Hintakin kuulostaa lupaavalta.
Muna rikkaat pääsiäiset kaikille veturin kuljettajille!!
Asenne ratkaisee AINA!!
Voinhan minä kuvan napsauttaa jahka ajeluilta ennättää...(Terhakka @ Huhti. 12 2006,23:49) kirjoitti
Ostin muuten tailin käytettynä, mutta käyttämättömänä, siksi maksoi 50e. Muuten maksaa vissiin jotain 120e?! On kyllä törkeen hintasia tuommoisiksi muovin kappaleiksi.... Elämä on...
-muista hanaa-
Löytyipä ajankohtanen keskustelu..
Minulla on veturi vm-97.
Pyörällä on päästelty vähän reilu 30tkm, ja talvea ennen oli ihan originaali varustuksissa, paitsi että pyörässä tuli mukana koko alakerrran peittävä alakate (merkistä ei tietoa). Talven aikana vaihdoin leovincen sliparit ja nyt virittelen perään sisälokaria..
Lokarin ostin duelilta ja merkki tais olla ermax. Kyseisiä lokareita ei ole enää duelin luettelossa, mutta niillä on vielä jäljellä muutamia varastossa.. Hintaa oli 100€
ALumiinista pitäis väsätä vielä kilpiteline ja sit ledivilkut jos siihen laittais..
Pyörään olen kyllä ollut todella tyytyväinen vaikkei kauheesti kilometrejä kertyny viime kesänä..
Hyvä että tulee lisää veturikuskeja.
Mulla ois ajatuksena kansa laittaa jonkun mallinen alakate mun vtr:ään.
Jos joku haluaa luopua omastaan niin ottakaa ihmeessä yhteyttä.
Asenne ratkaisee AINA!!
Nostetaanpas 300:n viestin kunniaksi Veturi-keskustelua ylöspäin...VTR-kuskejakin on foorumille ilmeisesti tullut jonkin verran lisää.
Onkos porukalla suunnitteilla minkäänlaisia modeja/päivityksiä kalustoon talven aikana? Ite olen mopoa vaihtamassa, mutta jos ei mene kaupaksi, niin sitten muokkaillaan nykyistä. Ajatuksissa on tarroja, lamppuja, undertaileja ja erilaista belly pania.
TÄÄLLÄ oli pirusti hienoja etulamppusysteemeitä sun muita juttuja suht halvalla. Onko jollain kokemuksia kyseisestä puljusta?
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Jos oot Teme tuolta jotain jossain vaiheessa tilaamassa niin ota yhteyttä. Olisin kiinnostunut SP-2:eeni SuperRacing pleksistä...nättiä palikkaa oli FireStormiinkin![]()
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Juu otan yhteyttä. Yritän nyt ensin myydä tota pyörää hetken. Katotaan sitten talvemmalla, jos on pyörä vielä tallissa (tai pyörä on kyllä, mutta vielä ei tiedä, että mikä).(Vito78 @ Elo. 31 2006,17:21) kirjoitti
Ja eihän sitä tiedä, vaikka mustakin tulis SP:n omistaja, niin voihan tuolta tosiaan siihenkin tilailla *
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
2002 Veturissa: dynojet, devil sb2, goodridge, tail riser, powerbronzen, pyramidin ja buigin muovia...
n.30tkm takana ja tyytyväinen olen ollut, mutta nyt on kyl taas odotus päällä joko sieltä tehtaalta tulis uusi V-2 Model. Huhuja ja photoshopia...
Jäi pitkien valonvaihdin vahaussessiossa pohjaan! Pika-apua?
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Pieni suihkaus CRC:tä sinne kahvan sisälle ja taas toimii.(Kälähän @ Tammi. 29 2007,21:51) kirjoitti
Niin ja -97 pyörä, Sharkin hiilari sliparit, Dynojetit ja sytkypyörä vaihdettu.
minkälaisia kumeja olette Veturissa käyttäny, pitäis tilata kumet pyörään, mutta mitkä? Radalla tulen piipahtelemaan ja mutkateistä nautitaan takuulla, eli pitoja sais olla kohtuudella, mutta en välttämättä ihan ratakumeja olis valmis laittamaan.
Pitpro Prolite
VTR kilo F
Niinpä lähtikin toimimaan. Kiitos.(Tuoma5 @ Tammi. 30 2007,00:32) kirjoitti
Mikähän, kun silikoni ei tehonnut?
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
Tohon käyttöön varmasti menis Dunlopin Qualifierit. Mulla oli yksi pari niitä alla viime kesänä. Hyvin palvelivat Norjan reissun ja kaksi ratakeikkaa. Pitoa riitti mukavasti radallakin. Sittemmin olen käyttänyt SuperCorsia.(Tuoma5 @ Tammi. 30 2007,00:32) kirjoitti
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72