Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 82:sta
    Kuinkas monella täällä on VTR 1000F?
    Allekirjoittaneella sellainen löytyy ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia.
    Tähän vois laittaa kokemuksia ja kuviaan omista VTR:ristä.

VTR 1000 F -99 (70tkm)
    Muutoksia:
    Tekniikkaa: Bos:sin titaani sliparit, BMC filtteri, Iridium tulpat, suutinsarja ja syttypyörä
    Ulkoista: Huggeri, sisälokari, vilkut, pleksi, takavalo ja jalkatapit

Pyörä on ollu mulla kesäkuusta 2004 lähtien jonka jälkeen olen sillä ajanut 10tkm. Mitään vikoja ei ole ollu ja kaikinpuolin olen ollu tyytyväinen. Jos haluaa vääntävää V-Twiniä hyvällä ajoasennolla ja sporttisella ulkonäöllä niin VTR on loistava vaihtoehto

Penkitetty: 107,1HP 99,37Nm (kävi laihalla)
    (alemmasta linkistä löytyy käyrät)

Kuvia:
    http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...r=JTD&gid=1089
    Täältä löytyy -05 vuosimalli!

KUVA

Pikku muutoksia tehty:

- Powerbronzen alakate
    - titaaniset Hi-Pipet
    - penkitetty ja säädetty (Moto-Seinäjoki teki hyvän työn, eräs toinen firma ei )
    - 6mm korotuspala takaiskarissa
    - piikkiä pienempi eturatas
    - seat Cowl (-05 mallissa ei ole vakiona)

Suunnitelmissa ensi kaudeksi:

- jäykemmät jouset+öljyt eteen
    - pari piikkiä isompi takaratas
    - tuplakupla
    - vakavassa harkinnassa TARRAT

Itse pyörästä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Parhaimmillaanhan tuo on sporttisessa ajossa mutkatiellä ja radalla. Radalla saattaa tuo löysähkö etupää tulla vastaan, mutta siihenkin löytyy lääkkeet kohtuu halvalla. Perän nosto teki pyörästä huomattavasti ketterämmän.

VTR:n kyydissäkin on kuulemma kohtalaisen mukava olla. Meikäläisellä yksi tärkeimpiä juttuja pyörää ostaessa.

Itsetuntoa hivelevä juttu on se, että todella monet tuntemattomat tulevat juttelemaan ja kehumaan pyörää hienoksi. Tätä ei tapahtunut koskaan ajaessani huomattavasti kalliimpaa Blackbirdiä!!
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    jpp:n avatar
    Liittyi Mar 2003
    Hämeenlinna, eli hampton
    Jos joku veturin omistaja haluaa takalaukkua pyöräänsä viritellä niin minulla on Givin teline myynnissä. Myynti-ilmo löytyy täältä.

Oma veturi meni lunastuksen myötä vaihtoon ja tilalle tuli vaihtelun vuoksi erilainen peli. Ikävä tuota V2:sen tunnelmaa kuitenkin jäi ja seuraava pyörä on luultavasti V2:lla varustettu *

** edit: teline ja laukku menivät kaupaksi **

- I am Jack's smirking revenge -
    Lainaa (J.T.D @ Loka. 27 2005,13:17) kirjoitti
    Allekirjoittaneella sellainen löytyy ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia.

VTR 1000 F -99 (70tkm)
    Muutoksia:
    Tekniikkaa: Bos:sin titaani sliparit, BMC filtteri, Iridium tulpat, suutinsarja ja syttypyörä

Pyörä on ollu mulla kesäkuusta 2004 lähtien jonka jälkeen olen sillä ajanut 10tkm. Mitään vikoja ei ole ollu ja kaikinpuolin olen ollu tyytyväinen. Jos haluaa vääntävää V-Twiniä hyvällä ajoasennolla ja sporttisella ulkonäöllä niin VTR on loistava vaihtoehto

Penkitetty: 107,1HP 99,37Nm (kävi laihalla)

Kuvia:
    Näinköhän tuo on minun entinen pyöräni? Mulla oli tuollainen, Bossin titaanivaimentimilla, bmc-filtterillä ja suutinsarjalla. Vaihdoin sen kesällä 2003 (tuolloin ajettu 58 tkm) Vantaan BW:ssä ZRX:ään. Kaikin puolin hyvä pyörä, mutta halusin enemmän jotain ZRX/XJR-linjalta. Kytkin oli vähän äkkinäinen ja bensa maistui.
    Meikäläisellä vuosimallia 2003 olevaa veturi. Täytyy sanoa, että ehdottomasti hauska laite

Itse olen tykästynyt "mopossani" erityisesti sopivaan ajoasentoon, vääntävään koneeseen ja oman yksilöni vähintäänkin huomiotaherättävän kauniiseen ääneen

Vehkeellä on ajettu tällä hetkellä n 24 tkm, varustuksesta löytyy Vance & Hines -putket, suuttimet, valkoiset vilkut ja Givi peräteline ja -laukku. Kuvaa ei tähän hätään ole laittaa...

Ainoat ongelmat on olleet voimakkaan jarrutuksen, siis lähinnä harjoitellessa nopeaa pysähtymistä, seurauksena tapahtuneet sammumiset... Muilla vastaavia kokemuksia?
    Lainaa (VeTuRikuski @ Joulu. 02 2005,23:05) kirjoitti
    Ainoat ongelmat on olleet voimakkaan jarrutuksen, siis lähinnä harjoitellessa nopeaa pysähtymistä, seurauksena tapahtuneet sammumiset... Muilla vastaavia kokemuksia?
    Kytkin täytyy kuulemma olla pohjassa, kun jarruttaa

Ei sentään. Ei ole kokemuksia tuollaisesta ainakaan meikäläisellä.

Harvinainen pyörä muuten tuntuu olevan, kun täälläkin on näin hiljaista.....
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Ihan passeli pyörähän se on, ajo sitten matkaa tai ei... Vähemmän kun söis vaan menovettä... tai sitten olis isompi tankki!? Tai taloudellisempi kaasuranne...
    -muista hanaa-
    Lainaa (VeTuRikuski @ Joulu. 02 2005,23:05) kirjoitti
    Meikäläisellä vuosimallia 2003 olevaa veturi. Täytyy sanoa, että ehdottomasti hauska laite

Itse olen tykästynyt "mopossani" erityisesti sopivaan ajoasentoon, vääntävään koneeseen ja oman yksilöni vähintäänkin huomiotaherättävän kauniiseen ääneen

Vehkeellä on ajettu tällä hetkellä n 24 tkm, varustuksesta löytyy Vance & Hines -putket, suuttimet, valkoiset vilkut ja Givi peräteline ja -laukku. Kuvaa ei tähän hätään ole laittaa...

Mulla on esiiintynyt sama ongelma ajoharjoitteluiden tiukoissa jarrutuksissa.

Löysinpä netistä mahdollisen ratkaisun:

http://webpages.charter.net/gnemish/index.html

Tsekkaa "VTR1000F" > Performance and mods" > VTR carb fix

Täytynee kokeilla...
    Kaikkea voi kokeilla, ainakin kerran...
    Lainaa (Raipe @ Joulu. 06 2005,17:23) kirjoitti
    http://webpages.charter.net/gnemish/index.html

Tsekkaa "VTR1000F" > Performance and mods" > VTR carb fix

Täytynee kokeilla...
    Juu, pitänee kokeilla tuota keinoa. Ongelma on tullut juurikin esim. tilanteessa jossa painaa kytkimen pohjaan ja päästää kierrokset kerralla "matkakierroksilta" tyhjäkäynnille. Jos laskee kierroksia hitaammin, kone pysyy kyllä käynnissä...
    Lainaa (Ande749 @ Marras. 03 2005,10:54) kirjoitti
    Lainaa (J.T.D @ Loka. 27 2005,13:17) kirjoitti

VTR 1000 F -99 (70tkm)
    Muutoksia:

Penkitetty: 107,1HP *99,37Nm (kävi laihalla)

Kuvia:
    Näinköhän tuo on minun entinen pyöräni? Mulla oli tuollainen, Bossin titaanivaimentimilla, bmc-filtterillä ja suutinsarjalla. Vaihdoin sen kesällä 2003 (tuolloin ajettu 58 tkm) Vantaan BW:ssä ZRX:ään. Kaikin puolin hyvä pyörä, mutta halusin enemmän jotain ZRX/XJR-linjalta. Kytkin oli vähän äkkinäinen ja bensa maistui.
    Eiköhän toi samainen yksilö ole
    Ei tossa tosin tullu mitään suutinsarjaa mukaan ja muutenkin penkityksessä kävi laihalla eli joko siellä on alkuperäset suuttimet tai sit vaihdettu liian pienet.
    Mutta muuten erittäin timmissä kunnossa ja h7yvällä pidolla ollut.
    Lainaa (teme77 @ Loka. 29 2005,11:34) kirjoitti
    Itsetuntoa hivelevä juttu on se, että todella monet tuntemattomat tulevat juttelemaan ja kehumaan pyörää hienoksi.
    Toi on kyllä kivan näköinen prätkä. Viime kesänä ajoin yhtenä sunnuntaiaamuna muutaman kilsan tuommosen vierellä ja nätti vehjes kyllä oli!
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    joops
    mullakin on tollanen -03 veturi mig:in hi pipet ja suuttimet laitettu edellisen omistajan piikiin olen sen reilun kympin vetäny tosi hauska vanhan miehen peli
    alko itteeni ottaa viime kesänä pattiin se etu pään pohjaaminen hommasin etu päähän öhlarin jouset pyörä parani kerrasta tosi paljon
    <p>Joopa Joo</p>
    Lainaa (Jopo @ Joulu. 09 2005,22:35) kirjoitti
    joops
    mullakin on tollanen -03 veturi mig:in hi pipet ja suuttimet laitettu edellisen omistajan piikiin olen sen reilun kympin vetäny tosi hauska vanhan miehen peli
    alko itteeni ottaa viime kesänä pattiin se etu pään pohjaaminen hommasin etu päähän öhlarin jouset pyörä parani kerrasta tosi paljon
    Mistäs hommasit jouset ja paljonko tuli maksamaan?
    Oon itekin ajatellu kiristää turhan velttoa etupäätä.
    Satasen pintaan taitavat kaikki jouset olla. Merkistä riippumatta. RedRacingilta saa Öhlinsiä 103,39€ + öljyt. Sitten tietenkin asennukset päälle, jos ei itse osaa.

Itsellä tulossa kesäksi myös jäykemmät jouset. Hinta-laatu -suhteeltaan pitäisi parhaat löytää.

Onkos jollain kokemuksia Race Tech:in tuotteista? Entäs Wilbers?
    Kaveri päätyi viimeviikolla tuollaiseen peliin, hieno valinta. *

*edit* kauheasti typoja

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (terä1krr @ Joulu. 10 2005,11:49) kirjoitti
    Kaveri päätyi viimeviikolla tuollaisen pelin, *hieno valinta.
    On kyllä. Itsekkin aikanaan ku pyörää pähkäilin ni veturikin oli kuvioissa mukana vähän aikaa. On vaan vähän liian vanhanaikainen, pientä päivitystä mun mielestä ko. malli jo kaipaa!!! Toisaalta, pitääkö aina liikkua kehityksen kärjessä?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 10 2005,11:58) kirjoitti
    Lainaa (terä1krr @ Joulu. 10 2005,11:49) kirjoitti
    Kaveri päätyi viimeviikolla tuollaisen pelin, *hieno valinta.
    On kyllä. Itsekkin aikanaan ku pyörää pähkäilin ni veturikin oli kuvioissa mukana vähän aikaa. On vaan vähän liian vanhanaikainen, pientä päivitystä mun mielestä ko. malli jo kaipaa!!! Toisaalta, pitääkö aina liikkua kehityksen kärjessä? *
    Juu pientä päivitystä saisi vehkeeseen kyllä tulla. Jotain TÄLLAISIA huhujahan on toki liikkunut jo ties kuinka kauan...

Itse päädyin Veturiin pitkän harkinnan jälkeen. Kävin kuolailemassa eri foorumeilla hienosti rakenneltuja VTR:iä ja sieltä se kipinä sitten pikku hiljaa tuli. Lisäksi alhainen hankitahinta painoi vaakakupissa. Käytetty Blade jäi hankkimatta ja alle tuli tuliterä VTR. Jäi vielä vähän rahaa noihin slipareihn sun muihin.

Itsekin olen 02 vm veturin onnellinen omistaja, hankinta ei ollut pitkän harkinnan vaan yhden koeajon * ja sopivan välirahan sekä yhden nukutun yön jälkeen tehty. Suurin syy ostaa oli sopiva sporttisuus, vääntö ja ne ÄÄNET *. Mopoon vaihdettu yoshin koko putkisto RC-3 slipareilla v-2 rules

Lisään kuvan jahka ehdin....
    No siinä se sitten on....->
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...ics/veturi.jpg

K1600GTL
    On tuo kauniimpi osapuoli tuollaista VTR:ää itselleen katellut viime aikoina. Joskus olen kuullut "ominaisuudesta"/ongelmasta nokkaketjujen ääntämisessä. Onko tuo vakavakin asia vai ominaisuus? Onko pelkästä kiristäjän väsymisestä kysymys?
    Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
    Taitaapi se nokkakettingin rallatus kieliä vaan, että kiristimien vaihto olisi ajankohtanen... Tai jos on mu
    miljoonia ajettu vehje niin on se kettinkikin varmaan jo finaalissa.

Mulla meni kristimet vaihtoon 32tkm jälkeen, oli onnee matkassa ettei muutakin losahtanut!
    -muista hanaa-
    27tkm ajettu on, joten kiristimet saa varmaan vaihtaa. Alustavasti tuossa niitä kyselin ja hinta-arvio osui jonnekkin 60€ paikkeille per kappale.
    Onko jotakin suosituksia kiristimien suhteen? Eli ihan vakio mallit paikoilleen vai jotakin "semi-automaattista"?

Ilmeisesti vaihto onnistuu ihan helposti, kunhan vain irroittaa pultit ja vaihtaa uuden tilalle?

Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
    Lainaa (tallukka @ Tammi. 17 2006,12:46) kirjoitti
    27tkm ajettu on, joten kiristimet saa varmaan vaihtaa. Alustavasti tuossa niitä kyselin ja hinta-arvio osui jonnekkin 60€ paikkeille per kappale.
    Onko jotakin suosituksia kiristimien suhteen? Eli ihan vakio mallit paikoilleen vai jotakin "semi-automaattista"?

Ilmeisesti vaihto onnistuu ihan helposti, kunhan vain irroittaa pultit ja vaihtaa uuden tilalle?
    Siinä on muistaakseni kiristysruuvi josta pitää säätää esikiristys, tai jotain... Siihen tarvitan jonkunnäköinen erikoismeisseli mutta se ei ollut kovin kummallisen näköinen. Muuten pitäisi kyllä onnistua aika helposti... Täältä löytyy manuska josta voi tarkistaa.
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
    Ittellä 02 vuosimallin vtr.
    Viimekesänä vaihdoin cebarista tähän eikä ole tarvinnut päätöstä katua.

Talven aikana pitäisi vaihtaa sliparit orkkiksista vähän äänekkäimpiin.

Jos jollakulla myynnissä / tiedossa käytetyt sliparit veturiin niin ystävällisesti otan tiedot ja tarjoukset vastaan (mielellään suoraan sähköpostiin).

Ajokelejä odotellessa...
    Asenne ratkaisee AINA!!
    Lainaa (Terhakka @ Tammi. 22 2006,16:19) kirjoitti
    Jos jollakulla myynnissä / tiedossa käytetyt sliparit veturiin niin ystävällisesti otan tiedot ja tarjoukset vastaan (mielellään suoraan sähköpostiin).
    Oletko miettinyt uusia slipareita? Niitäkin saa kohtuu halvalla (riippuen tietysti budjetista). Itse tilasin Red Racingilta G&G:n titaaniset hi-pipet ja hintakaan ei päätä huimannut. Vieläkin halvemmalla saattaa päästä. Motovelhoilla oli esim. Leo Vincen alumiinisia ovaali vaimentimia 499€/pari. E-merkillä vielä.
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 22 2006,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Terhakka @ Tammi. 22 2006,16:19) kirjoitti
    Oletko miettinyt uusia slipareita? Niitäkin saa kohtuu halvalla (riippuen tietysti budjetista). Itse tilasin Red Racingilta G&G:n titaaniset hi-pipet ja hintakaan ei päätä huimannut. Vieläkin halvemmalla saattaa päästä. Motovelhoilla oli esim. Leo Vincen alumiinisia ovaali vaimentimia 499€/pari. E-merkillä vielä.
    Juu.. kiitos linkistä.
    Onhan niitä uusiakin änkkäreitä tullut mietittyä mut 500 eurooa äänistä tuntuu aika suolaiselta hinnalta.

Noh... elämä on.

Äänet on joka tapauksessa saatava kesäksi.
    Asenne ratkaisee AINA!!
    Jos halvalla ääntä haluaa, niin TÄSSÄ oikea osoite.

Sieltä klikkaa VTR 1000 F -> Performance and Mods -> Exhaust Bafflectomy. Halpaa ja helppoa. Tosin en tiedä kannattaako tuo.....
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 22 2006,20:52) kirjoitti

Sieltä klikkaa VTR 1000 F -> Performance and Mods -> Exhaust Bafflectomy. Halpaa ja helppoa. Tosin en tiedä kannattaako tuo.....
    No joo... Toinen vaihtoehto ois jos ottais pakoputket pois kokonaan

Taidan kuitenkin taipua noihin Leo Vinceihin.

Käytetytkin kyllä edelleen kelpaa jos jollain sattuis olemaan myynnissä.

Kiitoksen vaivannäöstä teme77:lle
    Asenne ratkaisee AINA!!
    Punainen veturi vuodelta 1999 pienillä mausteilla (117.3hv/106.6Nm takarenkaalta) 33500tkm... *Viime kaudella 9500km ja elämä on ihanaa!

Lainaa (santeriv @ Tammi. 30 2006,15:20) kirjoitti
    Punainen veturi vuodelta 1999 pienillä mausteilla (117.3hv/106.6Nm takarenkaalta) 33500tkm... *Viime kaudella 9500km ja elämä on ihanaa!

Mitä kaikkea on tehty? Aika mukavat on lukemat.
  30.  
    Lainaa kirjoitti

Minä modasin oman veturini äänenvaimentimia tuolla sivuilla esitettyyn tapaan. Tosin poran sijasta käytin lenoxia äänenvaimentimen päädyn poistamiseen, tulee siistimpi.

Äänet on mun mielestä hyvät, ihan kuin missä tahansa slipareilla varustetussa veturissa. Eikä maksa mitään.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen