Dixi et animam levavi
Bongasin tällaisen taannoin:
Kuten kilvestäkin näkyy niin ihan suomalainen laitos, tosin sensuroin loput periaatesyistä. Paha sanoa mikä tuon tarina on, joistain syistä ei olisi mahdotonta vaikka virallisella jakeluketjullakin olisi jotain tekemistä tuon laitoksen kanssa.
Eikös tuo ole (lähes?) vakio F 650 Dakar varustettuna katurenkailla? Nehän näyttää sopivan oikein mainiosti.(ajf @ Loka. 27 2005,02:27) kirjoitti
Ruoskikaa jos olen väärässä.Tuossa ek@n kuvissa tietysti ihan eri peli. Joka sekin on oikein kivan näköinen.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Siltäpä se munkin silmiin näytti. Noilla main (ts. lähes samassa parkkiruudussa) vaan oli tiuhaan vaihtuva bmw-uutuuksien näyttely, mm. ekat k1200s:t ja k1200r:t mitä mä olen liikenteessä nähnyt, niin se tavallaan teki tuostakin kuvan arvoisen, vaikkei siinä mitään järin erikoista ollutkaan. Jos se olisi ollut erikoisempi niin olisin tuonkin kuvan paiskannut kiertoon jo tuoreeltaan. Ja noi taiteilijoiden piirrokset on lähes aina aika paljon villimpiä kuin mitä ne sitten todellisuudessa ovat.(tapjar @ Loka. 27 2005,08:11) kirjoitti
Juu, kyseessähän on saksalaisen matkaenskahilpevalmistaja Touratechin Oryx, joka pohjautuu F650GS:ään. Eri kittien hinnat löytyvät täältä.(ek@ @ Loka. 27 2005,01:00) kirjoitti
Touratechilta löytyy myös muita "rakennussarjoja" alkaen uudelleenvaatetetusta 1100/1150GS:stä aina Paris-Dakar-kelpoiseen aavikkokisaraaseriin (9073 eur + luonnollisesti F650GS siihen lisäksi).
Moi,
olis tällaiset F650 GS (ja Dakar) sopivat lähes ajamattomat vanteet: Wunderlich
ja Pirelli MT 60 R renkaat.
Tonnilla koko paketti, soita:040-5890528 / Jukka, Tampere
Linkin piti olla vissiin näin.(JKe @ Marras. 02 2005,13:51) kirjoitti
TL1000R
Jokuhan oli rakennuttanut "supermoton" HP2:sta. Tosin mielestäni yli 200 kiloinen vekotin on jo aika kaukana oikeasta supermotosta...
- Rajatonta Voimaa! -