.
Häijyn näkönen laite! tsiisus, nyt joudun prkl tunnustamaan, että toi K5 on kyllä hieno![]()
Kone näyttää kyllä numeroiden perusteella olevan todella hieno.. 250heppaa @ 8psi![]()
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Muistaakseni Tylyttäjä joskus muinoin mietiskeli mahtaako K5:n sisuskalut (titaanivenat lähinnä) kestää 50hp:n NOS-shotin mutta kaipa tuo sitten ainakin hetkisen kestää.
![]()
.
Tolla ei kyllä hirviis Motoparkissa vetää takasuoraa "torvi auki" taitaa olla sen verran häijjy peli...![]()
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
Kyllä ne venatkin pikkasen mietityttää, kun jotain huhua niistä on ollut, ettei kestäis mitään älyttömiä.. Varmistusta asialle en ole kyllä saanut, eli miten/missä olosuhteissa ja miksi ne "hajoaa"..(pr0gram @ Loka. 26 2005,18:43) kirjoitti
Lähinnä mietitytti, että miten K5:n männät ja veivit kestää tuon 50hp shotin, kun siinä on kuitenkin enemmän puristuksia kuin K3:ssa ja taitaa olla taas pikkasen kevyemmät liikkuvat.
Katotaan nyt, jos ensin lähtis sillä 30hp shotilla, sen nyt luulis kestävän hienosti. Myöhemmin sitten 50hp shotti, kunhan tulis ensin kokemuksia maailmalta (en halua olla eka kuka toteaa ettei kestänyt *).
Entisen K3:n swinginjatkot käy suoraan myös K5:een, eli niitäkään ei onneks tarvii hankkia uusia... Ja kun pyörä on vielä just saman värinen kuin tuo, niin aika samalta se tulee näyttämään ensi kesänä stripillä *
Ei ole muuten mikään älytön toi turbosarjan hinta... Ja Velocity tekee hyviä settejä... Ehkä jossain vaiheessa
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Halpahan toi satsi on/hp ,jos sisältää kaikki tarpeellisen.
Kyl kelta/musta sit sopii silmään![]()
Hienoja noi on. Ainoo mihin mun silmä ei totu, on toi svingin jatkaminen...![]()
![]()
Tuommonen maltilinen turbottaminen olis kyllä mukava kokeilla itekkin.
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Wauh!![]()
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
eikös velocityn sarjoilla ollut moottorinpoksauttamistaipumuksia? ainakin kilosissa, missä sarjoista puuttuu välijäähdytin.(Tylyttäjä @ Loka. 26 2005,21:54) kirjoitti
mutta velocityn bussiin tekemän sarjan onkin olleet hyviä, tehokkaita ja vielä kestäviäkin.
Joo, lähinnä oon lueskellut niiden Bussi-sarjoista!(jalkamaassa @ Marras. 03 2005,10:17) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Pitäiskö tuon sitten olla hieno? Ei kyl ymmärrä noita sporttipyörien pidennyksiä/madalluksia..(pr0gram @ Loka. 26 2005,18:15) kirjoitti
Onhan se nyt kiihdytysradalla parempi, mutta siihen se sitten jääkin.. ja todella dorkan näköinen.
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Kuinkahan kehnoksi menee rata-ajo tommosella takahaarukalla? Onko siis mitään järkeä tommosessa sarjassa myös satunnaiseen rata-ajoon vai meneekö vaan hyvät ominaisuudet pilalle?
huh huh, 8 psi eli 0,55 ahdoilla 250hp ilman sen isompia muutoksia, tuntus että on vähän mainosboonusta mukana. Tai sitten ympäristön ilmanpaine on ollu 1,5 bar![]()
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Ei kannata rata-ajoon. Se on kiihdyttelyyn tarkoitettu juttu; ei keuli. Sen takia ne onkin irroitettavat palat; laittaa kiinni kun lähtee stripille!(nipautus @ Marras. 05 2005,21:02) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Uskaltaako sitä ajaa normaalilla takaswingillä radalla?![]()
nam nam, kyllä on sokerisen näköinen peli.
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
ihan uteliaisuudesta kysyn, että mihin tuo arvauksesi/väittämäsi perustuu?(gixeri @ Marras. 05 2005,21:26) kirjoitti
paljonkin kokemusta ahdettujen kilosuzukien osalta?
Kuten kirjoitin, "tuntus" aika isolta teholta noilla ahtopaineilla ilman välijäähdytystä ja muuten vakiolla koneella, sen enempää tietämättä ahdetuista kilokiksuista. Tuossahan teho nousee melkeen samassa suhteessa kun imupaine.(jalkamaassa @ Marras. 07 2005,11:33) kirjoitti
Mutta ainahan voin olla väärässäkin...
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus