Olen kyllä varma että täällä on ollut keskusteluja tosta rasvarista mut en haullakaan löytänyt... eli kysymys, myykö suomessa mikään liike ja jos ei niin varmaan pro-oilerille päin faxailessa englanti toimivin kieli...??? (kun sitäkään ei osaa kunnolla, perrrrr!!!!)![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
Moi. Seurailen oman pöyrämallin saksalaista palstaa. Sielläkin kyseltiin kokemuksia pro-oilerista, mutta vastausta ei tullut. Saksassa oilereilla on oltava TÜV-katsastusviranomaisen hyväksyntä ja se monelta oilerilta puuttuu. Eniten sikäläisillä mun pyörämallissa tuntuu olevan Scottoilereita ja CLS200:a. "Saukki" on asentanut pyöräänsä pro-oilerin, hänen dokumentaationsa on hieno. Häneltä saa varmaankin hankintaohjeita, ks. http://www.kotinet.com/saukki/kulkupelit/pro-oiler.htm
Juu, mä lueskelin jo tossa yx päivä ton ja jonkun muun, olikohan johonkin crossipyörään asennettu... olis se vaan fiksu vekotin tälläiselle laiskalle ihmiselle niinkuin minäkin olen...(lasse849 @ Loka. 30 2005,10:55) kirjoitti
![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....