..Eli joka toinen on kaunis..(ZillaR1 @ Helmi. 19 2006,22:10) kirjoitti
![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
terv. Hippikommuunin puheenjohtaja(7ÄRRÄ @ Helmi. 20 2006,00:12) kirjoitti
![]()
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Vihdoinkin kotona, nukahdin lähijunassa, kondyktööri tuli herätelemään KIRKKONUMMELLA *
Kiitokset kaikille, nappi reissu. Oli kyllä yberkivaa! *![]()
Jöö..mitäköhän tässä sanoisi.....nyt väsyttää ja takki on tyhjä....kiitokset kaikille seurasta ..
on toi vaan rankkaa hommaa...tanssittu, laskettu, ryypätty, ryypätty, ryypätty, ryypätty.. se vaatii veronsa..
Petrille kiitokset kyydeistä!!
anteeks en pyytele eikä mikään hävetäkään,eli kaikki jees.. :
...soihdut sammuu....ja nyt sammu tää...![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Noniin.
Mistähän sitä alottas... No, en ehkä alota.
ERITTÄIN suuret kiitokset taas koko porukalle!!!! Oli kerrassaan loistava reissu kaikin puolin
Vaikka oon tällä hetkellä samaa kuosia kun dalmatialainen ja olo muutenki ku jyrän alle jäänyt (ai niin, niinhän mä kai tavallaan jäinki), ei ehkä haittaa...
Mut joo, iso kiitti kaikille!
*Äijät on äijii ja ämmät on ämmii, ku äijät on kännis ni ämmät on pää kii...*
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Meniköhän se sittenkään ihan noin..(ZillaR1 @ Helmi. 19 2006,22:18) kirjoitti
![]()
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Osasto Turku pääsi juuri kotiin. Jalat on laskemisesta kipeät, lompakossa rahat vaihtuneet kuitteihin, vatsalihakset nauramisesta kipeät.
Reissu oli juuri niin hauska kuin kuvittelin, tai oikeastaan paljon hauskempi.
Special-anteeksipyyntö lampunvarjostimelle ja lukuisille drinkeille mitkä menivät pisin pöytiä... *
Varmasti mukana ensi vuonna *
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Sulle ei sovi tuo Madonnan musiikki näköjään..(suzukai @ Helmi. 19 2006,23:53) kirjoitti
Ellei "Rutto turmele sun kasvoja"kirjoitti
![]()
Merlot toimii ensi vuonnakin..(7ÄRRÄ @ Helmi. 19 2006,23:58) kirjoitti
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Mut ei enää paria päivää "ilmaantuneena,krapulaisen helmeilevänä"..Kyllähän se sunnuntai-aamuna kuitenkin maistui tohon "helmeilevään" oloon..(suzukai @ Helmi. 20 2006,00:06) kirjoitti
![]()
k i i t o s *
järjestäjille vaivannäöstä, mökki oli kiva ja sopivasti lähellä kaikkea.
+Zillalle ja Grizzlylle kuljetuksesta.
Erityisesti tosi kivasta reissusta kaikille kiitos!*Siistii oli. *![]()
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *-TMB "Will Smith"-
aaaa mikä darra!!
kiitokset kaikille kaikesta tai jostain, oli ilmeisen kivaa koska kuitteja on taskut täynnä.![]()
haastaMut.fi
Joo meni, me käytiin paluumatkalla äänestys asian suhteen, mut itseään ei voi äänestää, ni sun ääni olis ollu kuitenki ihan turha.(7ÄRRÄ @ Helmi. 20 2006,00:50) kirjoitti
Sitäpaitsi sähän olit siinä puheenjohtajan paikalla - keskellä.
![]()
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Hei onks joku saanu jo jotain kuvasatoa aikaseks tuolt tahkon keikalt? Vaikka en oo yhtään varma, miten fiksua on edes haluta nähdä niitä...![]()
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Amen.(MadMan @ Helmi. 20 2006,17:55) kirjoitti
![]()
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Miettisin ihan samaa.. Tosin oma kamera oli repussa koko matkan ajan. Nolla kuvaa saldona..(ZillaR1 @ Helmi. 20 2006,15:04) kirjoitti
![]()
Pitää varmaan purkaa laukku ja katsoa onko sitä kameraa enää olemassakaan. Ja jos sellainen löytyy vielä, niin mitähän upeita lasketteluaiheisia kuvia sieltä mahtaakaan löytyä.(ZillaR1 @ Helmi. 20 2006,15:04) kirjoitti
![]()
©
mun kameralla sama kohtalo... ehkä onneks, ehkä ei.(suzukai @ Helmi. 20 2006,18:11) kirjoitti
![]()
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Joo´o....![]()
Olihan perinteinen laskettelureissu...
Uusi, hieno kylpyläkin tuli testattua, normiseurauksin.
Kaikki kamat näytäis olevan tallessa, kuviakin tuli otettua, koitan saada ne näkyville lähipäivinä jollain keinoin (ja videota a´la Kaitsu/Petteri *
), enkeleitä tehtyä lähi-, ja vähän kauempienkin mökkien kupeeseen, mustelmia hankittua ja kaikkea kivaa mikä kuuluu kunnon talvipäivän aktiviteetteihin, ehkä huomenna uskaltaa tilillekin kurkistaa. Kyllä se Pehku vaan on ykkösmesta. *
Ja olihan rinteet hyvässä kunnossa!
Kiitoksia TAAS kerran kaikille. *
Ps. Turun ihme, otetaanko pari "Suomalaista snapsia"...?
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Jos pari ei tarkoita prikallista, niin otetaan vaan(Ace @ Helmi. 20 2006,17:06) kirjoitti
![]()
Tyhjensin kameran, aika tylsiä kuvia... tällasia laskettelukuvia oli jotain parisataa joka päivältä. Mut mitäs muita kuvia sitä nyt tällasista intensiivisistä urheilulomista saiskaan...![]()
Katos vaan,missäs vaiheessa olet Palanderiin ja Tombaan törmännyt..(MadMan @ Helmi. 20 2006,20:03) kirjoitti
![]()
Nonnii! Elossa ollaan, ja sen kyllä huomaa. Jalat ovat kipeät, sormesta puuttuu edelleen pienehkö palanen, kummallinen olo vatsassa jne...perussettii.
Valioporukka ja valioreissu! Mahtava mökki, parempaa seuraa saa hakea! Tahkovuorta tuli kyykytettyä oikein kunnolla, ja on nyt kesytetty...
Anteeksi en pyydä, koska ei voi katua mitä ei muista, ja sen minkä muistan, en kadu. Eli toisin sanoen, onnistunut reissu.
Suomalaista snapsia en halua nähdä vähään aikaa, tuli sitten se mitta täyteen. Sitten tuli todettua että turkulaiset, Madonna ja rumia lamppuja eivät sovi yhteen. En halua enää IKINÄ (tai ainakaan kahteen päivään) kuulla Gwen Stefanie (tai mikä sen nimi onkaan), tuli sitten kuunneltua sitä levyä läpi 5 kertaa putkeen kotiinmenomatkalla.
Jokusen kuvakin löytyy, laitetaan tänne kun jaksan...Nyt tuo sisäinen Runeberg on sen verran väsy, ettei vaan kykene parempaan...![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Kieltämättä rupes se viides kerta "stefania" riittämään.. Joka tapauksessa todella hyvä reissu!![]()
Ehkä otin ehkä en!
KUVIA, kiitos!!!
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Malttia! *(ZillaR1 @ Helmi. 23 2006,20:36) kirjoitti
Katotaan jos saisin viikonlopun aikana laitettua jotain kuvia tännekin..
Ehkä otin ehkä en!
Tännekin?? Mihin muualle olet niitä jakanut? Päihdevalistustyön sivuille vai?(Jani @ Helmi. 24 2006,11:31) kirjoitti
![]()
Mä olin ottanu 6 kuvaa... kaikki mökin sisältä... ja ei tod. mitään, mitä ei olisi jo nähty.(ZillaR1 @ Helmi. 23 2006,20:36) kirjoitti
©