Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 252:sta
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 09 2006,00:53) kirjoitti
    Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,00:37) kirjoitti
    No se ärähtää johon kolahtaa, eli varmaan siten Sinä voit selittää, mitä se salonkikelpoisuus tarkoittaa?? Ja jos et, niin odotellaan..
    Rauhoitu hyvä mies... Aiheeseen kuulumattomia viestejä tässä on poistettu. Eli ns. paskan jauhamista mikä ei liity tähän keikkaan...
    Salonkikelpoisuudella ymmärrämme kuitenkin varmasti kaikki samaa, eli normaalit käytöstavat kunniaan. *

Olet erittäin tervetullut moikkaamaan ja vaikka liittymään seuraamme illanviettoon
    Kiitos vastauksesta ja ymmärrän normaalit käytöstavat, ja ne tosiaan kunniaan! Mutta silti tämmöistä useampi vuotta orgkkia seurannutta "jäsentä" pisti silmään tämä ketjusta vastaus poisto, vaikka ei kuulu tähän "keikkaan". Siitä jäi silti arvellus, mikä on se salonkikelpoisuus= Ei humaltumista yli eurooppalaisen normin ORG:n tapahtumissa?
    -Heikki-
    FXDB -07
    Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,01:15) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 09 2006,00:53) kirjoitti
    Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,00:37) kirjoitti
    No se ärähtää johon kolahtaa, eli varmaan siten Sinä voit selittää, mitä se salonkikelpoisuus tarkoittaa?? Ja jos et, niin odotellaan..
    Rauhoitu hyvä mies... Aiheeseen kuulumattomia viestejä tässä on poistettu. Eli ns. paskan jauhamista mikä ei liity tähän keikkaan...
    Salonkikelpoisuudella ymmärrämme kuitenkin varmasti kaikki samaa, eli normaalit käytöstavat kunniaan.

Olet erittäin tervetullut moikkaamaan ja vaikka liittymään seuraamme illanviettoon
    Kiitos vastauksesta ja ymmärrän normaalit käytöstavat, ja ne tosiaan kunniaan! Mutta silti tämmöistä useampi vuotta orgkkia seurannutta "jäsentä" pisti silmään tämä ketjusta vastaus poisto, vaikka ei kuulu tähän "keikkaan". Siitä jäi silti arvellus, mikä on se salonkikelpoisuus= Ei humaltumista yli eurooppalaisen normin ORG:n tapahtumissa?
    Kännissä saa olla kuin käki (joskus jopa suotavaa) kunhan osaa käyttäytyä. Tai no, ei välttämättä tarvi sitäkään osata, mutta tiettyjä rajoja on org!illakin ...Siinä se salaisuus piilee ...kai...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,00:15) kirjoitti
    Ajattelin tulla käymään kelkalla päiväsellään Tahkolla Kuopiosta tarkoituksena tutustua siellä oleviin orgilaisiin, mutta mikä on toilaillun ja viestien poistamisen suhde?? Toisaalta vitu###a lukea ketjua joka on vajaa!?? Poistakaa ennemmin kaikki kommentit, mitkä ei ole asiallisia! Kiitos!!
    Tolla asenteella on hyvä lähtee liikenteeseen Tervetuloo...
    Lainaa (GriZzLy @ Helmi. 09 2006,01:03) kirjoitti
    Onpas sitä nyt hyvällä tuulella...Onko mielessäsi pienessä käynyt semmoinen ajatus että salonkikelpoisuudesta ensimmäisenä puhuneena on itse poistanut kirjoituksensa...

Mutta, salonkikelpoinen...miten sen nyt selittäisi...
    Enemmistön hyväksymä (hienoimmissa piireissä) tai tietyissä piireissä, esittelykelpoinen yksilö. Sanahan sen itse sanoo...
    Ärähtämisestä mitään tiedä...kaamea aukominen mokomasta...
    Mitäs jos nyt menisit nukkumaan, ehkä nouset oikalla jalalla huomenna *
    Kiitos;olen nyt tosi hyvällä tuulella !! Ja on ISOSSA mielessä käynyt ajatus salonkikelpoisuudesta, ja mitä se tarkoittaa, mutta silti se harmitti viestiketujun katkeaminen.! !!Toivottavasti ymmärrät, mitä yritän minä tarkoittaa?? Kaikkea en voi tietää (hienoimmissakaan piireissä), eikä minulla ole sitä kristallipalloakaan, josta voisin katsoa, mitä on tapahtunut ja mitä ei...
    Ja taidan kohta lähteä nukkumaan, eikä sillä jalalla ole niin väliä, kun on vapaapäivä....

Ja hyvää/hauskaa matkaa sinne Tahkolle kaikesta huolimatta...
    itse taidan kuitenkin uskaltautua sinne isompiin piireihin tulevaan tasariin.. jos olen mahdollisesti tervetullut.. kyykyllä tai kustomilla..?
    -Heikki-
    FXDB -07
    Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,01:52) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Helmi. 09 2006,01:03) kirjoitti
    Onpas sitä nyt hyvällä tuulella...Onko mielessäsi pienessä käynyt semmoinen ajatus että salonkikelpoisuudesta ensimmäisenä puhuneena on itse poistanut kirjoituksensa...

Mutta, salonkikelpoinen...miten sen nyt selittäisi...
    Enemmistön hyväksymä (hienoimmissa piireissä) tai tietyissä piireissä, esittelykelpoinen yksilö. Sanahan sen itse sanoo...
    Ärähtämisestä mitään tiedä...kaamea aukominen mokomasta...
    Mitäs jos nyt menisit nukkumaan, ehkä nouset oikalla jalalla huomenna
    Kiitos;olen nyt tosi hyvällä tuulella !! Ja on ISOSSA mielessä käynyt ajatus salonkikelpoisuudesta, ja mitä se tarkoittaa, mutta silti se harmitti viestiketujun katkeaminen.! !!Toivottavasti ymmärrät, mitä yritän minä tarkoittaa?? Kaikkea en voi tietää (hienoimmissakaan piireissä), eikä minulla ole sitä kristallipalloakaan, josta voisin katsoa, mitä on tapahtunut ja mitä ei...
    Ja taidan kohta lähteä nukkumaan, eikä sillä jalalla ole niin väliä, kun on vapaapäivä....

Ja hyvää/hauskaa matkaa sinne Tahkolle kaikesta huolimatta...
    itse taidan kuitenkin uskaltautua sinne isompiin piireihin tulevaan tasariin.. jos olen mahdollisesti tervetullut.. kyykyllä tai kustomilla..?
    Hyvä Hyvä Muuten, jos löydät sen kristallipallon, niin ilmoittele...ois tarvetta...
    Ja meidän seurueeseen uskaltaa kyllä tulla millo vaan, täytyy olla aika väärinohjelmoitu radikaali jästipää jotta sais ongelmia aikaseksi, ja mikä pyörä alta löytyy...aivan samaa! Jos siltä tuntuu, niin Tahkolle vaan katsomaan minkälaisia "taukkeja" sieltä löytyy (pakollinen hymiö jotta kukaan ei suutu mulle koska sanoin heitä/meitä taukeiksi, ja mut muilataan kelkan perässä mäkeä ylös, tai alas)
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

Lainaa (GriZzLy @ Helmi. 09 2006,10:32) kirjoitti
    Jos siltä tuntuu, niin Tahkolle vaan katsomaan minkälaisia "taukkeja" sieltä löytyy (pakollinen hymiö jotta kukaan ei suutu mulle koska sanoin heitä/meitä taukeiksi, ja mut muilataan kelkan perässä mäkeä ylös, tai alas)
    Perästä kuuluu,"Taukki"...

t."Pikkuoravat"

"Tämä kelkkamme hetkessä käynnistyy ja sen määränpää on puu.."

"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Helmi. 09 2006,10:55) kirjoitti
    Jos siltä tuntuu, niin Tahkolle vaan katsomaan minkälaisia "taukkeja" sieltä löytyy (pakollinen hymiö jotta kukaan ei suutu mulle koska sanoin heitä/meitä taukeiksi, ja mut muilataan kelkan perässä mäkeä ylös, tai alas)

t."Pikkuoravat"

Huomaa hymiö! Hei, nyt tarkkana!!! Etsä huomaa hymiötä!?!?!
    Eli taitaa tulla reipas reissu mun puolesta, heti kun näkyy "tuttuja" liikenteessä, niin meikä ottaa suuntana metsikkö, ja täysillä...
    Onko seurassa muuten ensiapua osaavia?

Lainaa (heo @ Helmi. 09 2006,01:15) kirjoitti
    Siitä jäi silti arvellus, mikä on se salonkikelpoisuus= Ei humaltumista yli eurooppalaisen normin ORG:n tapahtumissa?
    Jep jep... Ei ikinä yli itäisen naapurimme normin, kunhan se on ensin korotettu huvikertoimella. *

No, asiathan ovat aina kiinnostaneet ihmisiä, kaikki, kaikkien.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (GriZzLy @ Helmi. 09 2006,11:06) kirjoitti
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Helmi. 09 2006,10:55) kirjoitti

t."Pikkuoravat"

Huomaa hymiö! Hei, nyt tarkkana!!! Etsä huomaa hymiötä!?!?!
    Eli taitaa tulla reipas reissu mun puolesta, heti kun näkyy "tuttuja" liikenteessä, niin meikä ottaa suuntana metsikkö, ja täysillä...
    Onko seurassa muuten ensiapua osaavia?
    Hei!!Et sä huomannu hyyymiöitä??
    Joo,mä oon käyny ensiapu- ja teippauskurssin,joten nou hätä
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Mulle kävi niin ikävästi että joudun lähtemään keskiviikkona Thaimaahan , eli Yksi paikka Tahkolle vapaana. Yhteyksiä tänne tai allekirjoittaneeseen.
    Edellisestä viestistä johtuen

TeamVålvåsta vapautunut yksi paikka...
    Lähtöpaikka: Helsinki.

1. Petri 12år
    2. -- VAPAA PAIKKA --
    3. Janloppi
    4. Ace

Saa ilmoittautua.

Edit: å

©
    Team Citroën starttaa sitten n. klo 13.00 Keravalta.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Team Vålvå startaa about klo 12... stadista ja kieputtaa pårvoon kautta, joten Acen hakumatkalla mahtuisi kyllä Grizzlykin kyytiin, mikäli Zillari ei halua kiertää sitä kautta.
    ©
    Huom! Ottakaa lakanat mukaan.

©
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 14 2006,11:01) kirjoitti
    Ööö, meinaaks joku nukkuakki?
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 14 2006,13:03) kirjoitti
    Ööö, meinaaks joku nukkuakki?
    Toogabileet!!!

Makuupussissa ne bileet näyttää aika urpolta.

©
    Onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa mukaan? Siis tiedän kyllä perustarpeeni, mutta lakanat puuttui mun listasta. Nyt nekin on lisätty
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 14 2006,13:07) kirjoitti
    Onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa mukaan? Siis tiedän kyllä perustarpeeni, mutta lakanat puuttui mun listasta. Nyt nekin on lisätty
    Aivot voi jättää kotiin... ja muista viedä roskat, kastella kukat ja ruoki hamsteri.
    Ai niin ja meinas unohtua: Siirrä kuukautiset.

©
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 14 2006,13:10) kirjoitti
    Aivot voi jättää kotiin... ja muista viedä roskat, kastella kukat ja ruoki hamsteri.
    *REPS*
    Lähtekää nyt prkl joku noiden hullujen mukaan! Mun lento taikkuihin lähtee kolmen tunnin päästä
    Ai höyrystetty smurffi sentään!!! Toi meinas unohtua

Kiitos Petri, olet tosi ystävä

Aivot jää viimeistään baarin narikkaan, joten kai nekin voi kotiin jättää suosiolla.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 14 2006,13:17) kirjoitti
    Onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa mukaan? Siis tiedän kyllä perustarpeeni, mutta lakanat puuttui mun listasta. Nyt nekin on lisätty *
    *REPS*
    Tämä listahan löytyy suoraan tuolta, myös viimeinen kohta, *Matkatavaraluettelo, vaikka mopoiluun tehtykin, sitä voi soveltaa kaikenlaisiin reissuihin...

V**tu, mä en löydä mun skimbahousuja mistään, tais joku pölliä muutossa... Enkä kyllä yhtä päivää varten osta, täytynee kattoa josko ajohousut kaivais, pysyis polvet ehjinä Pehkubaarissa....

Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Ajohousut on aina hyvä valinta!
    Ehkä otin ehkä en!
    Lainaa (Ace @ Helmi. 15 2006,10:21) kirjoitti
    V**tu, mä en löydä mun skimbahousuja mistään, tais joku pölliä muutossa... Enkä kyllä yhtä päivää varten osta, täytynee kattoa josko ajohousut kaivais, pysyis polvet ehjinä Pehkubaarissa....
    Sama probleema täällä.. Ajohousut tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.

Lainaa (suzukai @ Helmi. 15 2006,13:46) kirjoitti
    Mitä te pojat sinne turhaan mitään housuja edes raahaatte??
    Ex hippi!
    Lainaa (Legolas @ Helmi. 15 2006,14:01) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Helmi. 15 2006,13:46) kirjoitti
    Mitä te pojat sinne turhaan mitään housuja edes raahaatte??
    Meidän muiden viihtyvyyden vuoksi on kuitenkin suotavaa käyttää housuja.
    Mä otan kans ajohousut, eihän mulla muita ole.

Ja toki pitää käyttää housuja, siellä on niin kylmä, ettei voi esiintyä edukseen ilmankaan... ja kaiken lisäksi taidan polttaa ceereellisen loistavaa matkamusiikkia aivan uskomattoman hienolta orkesterilta nimeltä "käytänhousuja"
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 15 2006,14:17) kirjoitti
    Tarvitko lainaksi? Lasketteluasu Peak Performance sponsored by Lapin Kulta?
  30.  
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 15 2006,14:17) kirjoitti

Ja toki pitää käyttää housuja, siellä on niin kylmä, ettei voi esiintyä edukseen ilmankaan... ja kaiken lisäksi taidan polttaa ceereellisen loistavaa matkamusiikkia aivan uskomattoman hienolta orkesterilta nimeltä "käytänhousuja"
    Tota... Öööö.....
    Voi olla että se cd linkoutuu kyl matkalla jonnekki ehkä vahingossa vaikka ikkunasta tms...
Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen