Onko kellään tiedossa kyytiläisen kommenteja cb 1300;sta.
Oon aikeissa hakkia tuollaisen mutta kyytiläinen ratkaisee..
Kawasaki ZZR1400 -09
No ei nyt muita kommentteja kuin messuilta pari vuotta sitten, koeistuskeltiin emon kanssa kyseinen vekotin ja oli aikas ylhäällä ne takatapit kuulemma vrt. esim FJ. mutta nyttemmin samanlaista pyörää silloin tällöin pääsee silmäilemään niin ei se muutostyökään kovin hankala olisi. Jonkinlaista kustomipalikkaa siihen pitäisi veistellä,siirtokiinnikettä,tai sitten valitsee toisen pyörän esim XJR..
FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone
Tervehdys J.N,
Vastaus riippuu lähinnä siitä minkä kokoista ihmistä siellä takapulpetissa kuljetat. Tyttöystävä (170cm) valittaa että jalkatapit ovat turhan korkealla, mutta muuten iso-cebari antaa kuulemma huippumukavat kyydit.
AP
"Huii, tää on korkeella", "Pää tärisee", "Aja hiljempaa!!!", "pysähdytään pissalle"...
Lähde 170cm kyytiläinen.
Ei siis mitään isompaa, mutta takapalli on korkealla ja tapit silti - kuten jo sanottu - turhan lähellä persustaa. Veikkaisin, että gsx ja xjr keräävät kyytiläisten pisteet, puhumattakaan "oikeista" matkapyöristä. Kuskille CB on herkkua, ajaa sitä sitten soolona tai duettona.
J.N,
Multa löytyy muuten kuva takajalkatappien modifioinnista, jolla yksi englantilainen cb1300 kuski oli ratkaissut ongelman. Mielelläni sen laittaisin muidenkin nähtäväksi, mutta olen vaan aika tumpelo näiden tietokoneiden kanssa. Kuvan olen saanut s-postilla (JPG image). Jos haluat sen laita mulle s-postiosoitteesi org-boxiini, niin lähetän sulle kopion kuvasta.
AP
180 centtistä on ihan turha sitten koittaa sovittaa sinne kyytiin. Kiukuttelee niin per...eesti. Matka oli alle 50km. Toinen asia mikä saattoi tuohon narinaan vaikuttaa, oli se, että yleensä molemmat ajaa omilla pyörillä koska kumpikaan ei halua olla kyydissä. On se ajaminen vaan niin hauskaa.
Laukkutelineiden teon yhteydessä siirsin muutaman sentin alemmas ja edemmäs takajalkatappeja ja matkustusmukavuus kasvoi huomattavasti. Jalkatappi sijaitsee nyt aika tarkalleen samassa kohtaa kuin tuossa mielenkiintoisessa modifikaatiokuvassa.
Honda CB1300F-04, CB1100F-83, CB125T-78,