Jaa-a, se Hondan laatu?!
Vein vaimokkeen pyörän 6000 km:n huoltoon ja kerroin myös pienillä kierroksilla ilmenevästä nykimisestä ja röpöttämisestä. Diagnoosi: koneen lämmetessä yksi sylinteri putoaa pois käytöstä.
Pyörä jäi huoltoon tarkempaa tutkimista varten. Katotaan mitä löytyy. Ei välttämättä vakavaa, tai sitten *
Onkos kellään muulla ollut vastaavanlaisia ongelmia ja mitä ovat olleet syyt moiseen käyttäytymiseen?
Saimpa pyörän huollosta. Kaasareissa jotakin "mähmää" puhdistettiin ja piti toimia. Toimi n. 100 km, jonka jälkeen alkoikin uudenlaiset ongelmat.Tasakaasulla vaihteella,kuin vaihteella nykii.Nykiminen pahenee, kun hidastat vauhtia maantienopeudesta taajamaan ja vaihdat pienemmälle.
Kiihdytyksessä pyörä kiihtyy verkkaisesti, kunnes yhtäkkiä hyökkää kuin hyeena eteenpäin. Hyökkäyskohta vaihtelee aina kiihdytyksestä toiseen, milloin 4500 rpm, milloin 5000 rpm tai 6500 rpm kohdalla.Mikä mättää?? Arvauksia ja tietoa otetaan vastaan..
No, onneksi ABS:t toimii, kymmenpiikkinen hirviän kokoinen hirvi hyppäs pusikosta tielle tänään. melkein meni kalsarit vaihtoon...
Mistäs se mähmä sinne kaasareihin oli ilmestyny?
Huoltomies meinas, että kohokammiossa on joku kumitiiviste silikonilla kiinni ja, että tuota silikonia se "mähmä" mahollisesti olis. Tiiä häntä?(karhu @ Syys. 27 2005,19:28) kirjoitti
 
			
			Törmäsin pari vuotta sitten samanlaiseen ongelmaan cbf 600:ssa, yks tulpan hattu oli vioittunut ja kipuna löi läpi.
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa
bladessa oli yksi sytytyspuola(suoraan tulpan päässä) pompannut pois paikoiltaan.
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050