Linkki
Konseptipyörän nimikkeellä tuo vielä kulkee, mutta esittelystä ja sivustosta päätellen ei olla kaukana todellisesta tuotantomallista.
Omasta mielestäni yksi ainoa sana kuvaa mallia - ruma.
Löytyy melkein kaikki mahdolliset tyylisuunnat samasta paketista olkoon tekniikka sitten mitä tahansa. Näyttää vain siltä että ulkonäöllisesti moisia tulee tulevaisuudessa vastaan enemmänkin kun katsoo kilpailijan eli Yamaha Maxamin suuntaan. Kai tuossa on sitä todellista pappapotentiaalia.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
WOW. Koska näitä saa, mulle yksi.
Tuon keula näyttää siltä että sitä tekisi mieli lyödä. Aika karmea viritys tosiaan, mutta kai markkinointi osasto on jotain tutkimuksia tehnyt ja todennut että joku noitakin ostaisi. Anorektinen goldwing tuosta ensimmäiseksi tulee mieleen.
"Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
Keulaan on varmaankin haettu inspiraatiota kelailemalla vanhoja Katuhaukkoja läpi
Aika outo pyörä, ei oikein tiedä että mitä tuosta nyt ajattelee.![]()
Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
Aivan mahtava laite! Tahtoopi het!
![]()
OHO![]()
Mutta mutta ... <span style='font-size:17pt;line-height:100%'>Tuohan on ihan selvä SKOOTTERI!</span>Nappivaihteet = ei kytkintä, ei vaihdepoljinta => ex. kytkinkahva = takajarru => tappien tilalle kiinteät astinlaudat
- Pyörä myyty jo pois -
Nyt täytyy todeta kyllä että honda on luonut hirviön,on kyllä ruma![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
tuo vertaus katuhaukkaan oli osuva. se videon alku oli melkein kuin katuhaukasta.
Minun mielestä prätkä oli ihan makee jollakin oudolla tapaa. näytti siittiöktä jossa renkaat. Iso etupää ja sitten luiru takapää.
Mulle kans yks, kiitos! Taitaa itsessänikin olla pappapotentiaalia tms, mutta minusta tuo oli vaan tosi hienon näkönen laite. *(Köpi @ Loka. 20 2005,18:12) kirjoitti
*
![]()
Miks ihmeessä mopossa pitäisi olla automaattivaihteet??Ei mitään järkeä!
Pain is just weakness leaving the body
Nappivaihteet...melkein ku F1:ssä(mekanik @ Loka. 20 2005,21:21) kirjoitti
![]()
Hyi helvetti, miten mottoripyörä voi olla ruma! Anaaliraiskaus sanon minä![]()
Äh ei siltikään mitään järkee(Köpi @ Loka. 20 2005,21:24) kirjoitti
Ja toi ei oo F1
Pain is just weakness leaving the body
Olenkin jo pitkään odotellut automaattia. Kuka hitto niillä pykälillä tekee mitään..(mekanik @ Loka. 20 2005,21:21) kirjoitti
Ulkonäkökin on erilainen eli very good. Ihanan ärsyttävä laite. Pisteet Hondalle. Pois massasta ja uutta tekniikkaa peliin.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Nappivaihteethan itseasiassa on vain puoliautomaatti(Italowestern @ Loka. 20 2005,22:33) kirjoitti
Hondalla on ollut muutama malli Hondamatic-loodalla = ihan oikea, perinteinen automaatti, esim CB750A Hondamatic 1976-1978, Hawk Hondamatic 1978, CM400A Hondamatic 1979-1981 ja CM450A Hondamatic 1982-1983
![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Siisti ku mikä! Tommonen Katuhaukan ja Goldwingin sekasikiö, olis mahtava matkamopona *
En tiedä sitten että onko molemmista karsittu hyvät puolet pois: Katuhaukka -> aseistus ja hyppynappi (antigravitaatio tjms?) ja GoldWingistä tavaratila (peräkontti?) *
edit: 680cc?!? Mikä kruiseri se semmonen on? Mä luulin että kruiserit on semmosi isoja (1200 -> cc)?
-
Exät:
Ducati Monster 1000S DS '05
Yamaha V-max 1200
Suzuki XN85 Turbo
Olipa aika erikoinen mopeti![]()
Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Siis skootterihan toi on, sehän nyt on selvä. Toi nainen oli siinä vilmillä ihan loistava. Eli siis vähän siistimmin sanoivat että "ei tää oo mikää lälläripyörä, tällä saa p****a!"
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Onpas aika erikoinen härveli! Mäkään en oikeen osaa sanoa oliko ruma vai hieno... Mutta missä päin tommosia valmiiks nahka-asuisia ja kypärä kädessä odottavia hyvä kroppasia naisliftareita on?? ikäväkseni on todettava, että eipä oo mun kohdalle osunut...![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
olihan tuo jollain tapaa ihan näyttävä, mut ei kyllä kuulu mun vaihtoehtoihin.
haiskahtaa vähän keski-iän kriisiltä (siis toi kohderyhmä)![]()
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09