Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuollaista peliä pitäisi mennä katsomaan tässä lähipäivinä mutta seuraava yhtälö hieman mietityttää :

    Käyttöönotto : 05/2003
    Omistajien määrä: 2
    Mittarilukema: 3600 km

    3 kautta, 2 omistajaa ja 3600 km siis - ihmetyttää. Pyörä ostettu aikoinaan CW:ltä.

    Mieleeni tulikin että mistä tuota voisi vaania pitääkö lukemat edes jotenkin paikkaansa, pähkäilyn tuloksena paperille tuli seuraavaa :

    - Onko vanteissa jälkiä renkaanvaihdosta
    - Onko jarruissa jälkiä palojen vaihdoista
    - Eturenkaan pinta

    ... tuleeko muuta mieleen ?

    Lisäksi kiiinnostaisi tietää mitkä kiekot ovat olleet alkup busassa 2003.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Iahn yleisesti ottaen kannattaa katsella katteiden kunto (naarmuja) plexin kunto (naarmuja). Alkuperäiset renkaat oli jotkin BT 5X mallit... Hyvällä tuurilla voi olla noinkin vähän ajettu, mutta silti kyllä hieman epäilyttää tuollaiset kilometrilukemat... Ettei vaan olis joku koeajo mopo... Noo ihan yleisellä kunnon tarkistuksella siitä selviää... Jos ei pahemmin naarmuja tai ns. polvi jälkiä tankissa niin voipi pitääkkin paikaansa mittari...
  3. #3
    En nyt mee vannomaan, mutta vakiovälitykset on muistaakseni 17-41.

    Muttamutta, kannattaa tosiaan tsekata etukate ja etulokari --> onko kiven hakkaumia. Myös sieltä eturenkaan takaa, syylärin alta olevasta lärpäkkeestä kannataa tsekata, onko paljonki jälkiä. Kato myös nipsut ja napsut ja ne kuusiokolo-pultit, niistä nipsukoista ainaki näkee jos katteita on auottu. Tosin saahan niitäkin uusia, ja toisaalta kaikki ei ole yhtä peukalokeskelläkämmentä ku meikäläinen niitten nipsujen kans nimim. melkeinjokanipsurikki

    Semmosta. Käy tuolta meidän foorumilta vielä kyseleen, toisaalta taitaa aika moni Busanisti täälläki kyllä pyöriä
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  4. #4
    Ainakin mulle sanottu joskus että hieman epäilyttävissä tapauksissa kannattaa zekkailla jalkatapit seisontatuki ym. jalkapöydän ympäristössä olevat osat ja pinnat. Niistä huomaa helposti jos on joko tai vaihdettu ihan äsken tai käytetty ihan sikakauan.

    Yks mikä mulla tuli mieleen on että vaikkei oltais kilsoja ruuvailtu niin voihan se olla että kun on noin vähän ajettu niin että se on joku maanantai-kappale josta molemmat omistajat halunnu päästä eroon nopeesti?!

    Tai sitten ollaan vaan yleisesti liian skeptisiä eikä haluta uskoa tosiasiaa että kahdella hepulla peräkkäin kiinnostus/rahat loppunu ja harrastus sen myötä..

    Siinä minun, kokemattoman motoristin mietteitä asiasta..

    IOM: onhan se busa aika hieno. tosin ilman sitä hiton takamöhkylää.
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  5. #5
    Kannattaa ottaa selville molempien omistajien yhteystiedot ja soittaa heille. Niin minä teen aina kun ostan käytettyä ajopeliä. Edellisillä omistajillahan ei ole enää jeniäkään kiinni mopossa, niin voivat kertoa mahdollisista ongelmista ja pyörän historiasta tarkemmin.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  6. #6
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Julle @ Loka. 19 2005,09:34) kirjoitti
    Kannattaa ottaa selville molempien omistajien yhteystiedot ja soittaa heille. Niin minä teen aina kun ostan käytettyä ajopeliä. Edellisillä omistajillahan ei ole enää jeniäkään kiinni mopossa, niin voivat kertoa mahdollisista ongelmista ja pyörän historiasta tarkemmin.
    Autorekisterikeskukseltahan saa nykyisen omistajan tiedot, mutta mistä edellisten ?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #7
    Lainaa (Jassu @ Loka. 19 2005,09:36) kirjoitti
    Lainaa (Julle @ Loka. 19 2005,09:34) kirjoitti
    Kannattaa ottaa selville molempien omistajien yhteystiedot ja soittaa heille. Niin minä teen aina kun ostan käytettyä ajopeliä. Edellisillä omistajillahan ei ole enää jeniäkään kiinni mopossa, niin voivat kertoa mahdollisista ongelmista ja pyörän historiasta tarkemmin.
    Autorekisterikeskukseltahan saa nykyisen omistajan tiedot, mutta mistä edellisten ?
    saahan sieltä ne edellisetkin tyypit selville..
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  8. #8
    Jarrulevyjen pitäisi noilla kilsoilla vielä melkein kiiltää uutuuttaan. Renkaiden luulisi olevan alkuperäiset. Eturengas uudenveroinen, takanen jos on BT56 korkeintaan 1/2 kulunut ja renkaiden valmistusaika leimat vuodelta 2003 ennen mopon rekisteröintiä..
    Gold, ne vakiovälitykset ovat 17/40



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  9. #9
    Lainaa (Jassu @ Loka. 19 2005,09:36) kirjoitti
    Lainaa (Julle @ Loka. 19 2005,09:34) kirjoitti
    Kannattaa ottaa selville molempien omistajien yhteystiedot ja soittaa heille. Niin minä teen aina kun ostan käytettyä ajopeliä. Edellisillä omistajillahan ei ole enää jeniäkään kiinni mopossa, niin voivat kertoa mahdollisista ongelmista ja pyörän historiasta tarkemmin.
    Autorekisterikeskukseltahan saa nykyisen omistajan tiedot, mutta mistä edellisten ?
    Minä olen ainakin kysynyt nykyiseltä omistajalta edellisen tiedot ja soittanut sille. Edelliseltä voi taas kysellä seuraavaa....
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  10. #10
    Lainaa (Holtsu @ Loka. 19 2005,09:49) kirjoitti
    Jarrulevyjen pitäisi noilla kilsoilla vielä melkein kiiltää uutuuttaan. Renkaiden luulisi olevan alkuperäiset. Eturengas uudenveroinen, takanen jos on BT56 korkeintaan 1/2 kulunut ja renkaiden valmistusaika leimat vuodelta 2003 ennen mopon rekisteröintiä..
    Gold, ne vakiovälitykset ovat 17/40 *
    tänk juu! Ihminen on erehtyväinen
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  11. #11
    Kävitkö Jassu kattomassa ko. mopoa ollenkaan vai ostitko sen 2005 suoraan? Nimimerk. "jäi vaivaamaan"..
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  12. #12
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 24 2005,15:53) kirjoitti
    Kävitkö Jassu kattomassa ko. mopoa ollenkaan vai ostitko sen 2005 suoraan? Nimimerk. "jäi vaivaamaan"..
    Kävin ihan paikanpäällä sitä katsomassa - jäi liikkeeseen...



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #13
    Vaikka asia ei ole enää ajankohtainen, niin mistä tiedät että oli kaksi aiempaa omistajaa? Rekisteotteesta?

    Esimerkiksi itselläni on auto, joka on uudesta asti ollut minun käytössä ja rekisteriotteessa on jo numero 3. Ensimmäinen on ilmeisesti, kun autoliike on rekisteröinyt kamppeen, toinen sitten kun omistajaksi vaihtui rahoitusyhtiö ja kolmas tuli, kun lunastin auton omiin nimiin. Eli aina ei rekisteriote kerro omistajien määrää. *
    Huono tie, parempi mieli
  14. #14
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (R@gdoll @ Marras. 24 2005,20:15) kirjoitti
    Vaikka asia ei ole enää ajankohtainen, niin mistä tiedät että oli kaksi aiempaa omistajaa? Rekisteotteesta?
    Kysyin myyjältä.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #15
    Lainaa (Jassu @ Marras. 24 2005,17:31) kirjoitti
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 24 2005,15:53) kirjoitti
    Kävitkö Jassu kattomassa ko. mopoa ollenkaan vai ostitko sen 2005 suoraan? Nimimerk. "jäi vaivaamaan"..
    Kävin ihan paikanpäällä sitä katsomassa - jäi liikkeeseen...
    Jokin ei siis miellyttänyt.. Taitaa olla täl'hetkel myynnissä se sama busa nettimotossa?
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  16.  
  17. #16
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (pikkupeka @ Marras. 24 2005,22:19) kirjoitti
    Taitaa olla täl'hetkel myynnissä se sama busa nettimotossa?
    Juuh, siellähän se on ollut jokusen kuukauden jo

    Voihan se olla ihan kelpo peli mutta muutama juttu haiskahti tuossa omaan nenääni, ei siitä tässä sen enempiä. Jokainen tehkööt omat arvionsa
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat