Oon suunnittelemassa ensipyörän ostoa ensi kesälle, joka näillä näkymin ois CBR 600F. Asiaa tutkittuani selvisi, että kaasarikone vaihtui ruiskuun 2001-mallista lähtien. Nyt kiinnostaakin se, että onko toi ruiskukone merkittävästi parempi, luotettavampi ja toimivampi kuin vanhemmat kaasarikoneet?
Ei välttämättä nimittäin rahat riitä noihin >01-malleihin, joten siksi asiaa kyselen..
Honda CBR 1000 RR -06
Honda CBR 600 F -96
Parempi ulkonäkö, vahvistettu runko, digimittari ja ruisku ovat uudistuksia 2001-malliin. Ruisku on huoleton ja mukava käyttää, ei esim. erillistä ryyppyä. Osta mopo joka miellyttää eniten.
Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88
Onko toi ruiskuversio taloudellisempi kuin kaasari? Entä suoritusarvot? Yritin ettiä teknisiä tiedoja vuoden 2000 ja 2001 malleista, mutten löytäny.
Honda CBR 1000 RR -06
Honda CBR 600 F -96
Ainakin kaverin -03, täysin sama peli vielä kuin -01, syö yllättävän paljon 600:ksi. Olisko ollut vähän päälle 6l/100km. Oma -99 vie sen 5.1 - 5.3 litraa ajossa kuin ajossa. Suoritusarvot taitaa olla aivan samat noissa vehkeissä, koska tehoakin ruiskupelissä taisi olla joku +2hp kaasaripeliin verrattuna.
Jos haluat hyvän -99 CBR:n Devilin putkella niin ota yhteyttä...![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Vakiona ruisku on hieman kaasaria janoisempi, mutta tilanne korjaantuu Powercommanderilla. Ruiskussa 109 hp ja kaasarissa 106 hp.
Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88