Eipä taida kovin paljoa olla yhteistä. Tuon Varaosaluettelo 900SS perusteella kyllä näyttäisi, että vanhemmassakin on tuollainen iso ryhmäliitin. Tosin näyttää olevan kahta versiota, toisessa ei tällaista liitintä ole.
Liittimet on AMP:n tekemiä. Niitä voi ostaa yksitellen elektroniikkaliikkeistä.
Juma että oli komee 888 myynnis tuolla assun linkissä,oikeen alko vähä himottaan kakkospyöräksi.........![]()
Katos julli ittelles Saksasta peli...(ducati851 @ Loka. 18 2005,22:59) kirjoitti
888
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
juuuu...oli siä pelejä!!!!ja 851.siä viä piree rivi.Sieltäkö omaski oot bongannu???(Fabio T. @ Loka. 26 2005,10:23) kirjoitti
sähköt on aika hyvät.....851.sen jännittensäädin on ollu heikko,kaks ostin omaa mut sitte kolmannen ostin käytettynä espanjalaisen gileran säätimen eikä sen koommin oo tarvinnu vaihtaa.sit satulan alla oleva ruiskunreleiltä tuleva liitin vähä vittuili mut voitelulla tokeni,yllättävän hyvin kestäny italianpoikain sähkötyö,jo 14vuotta. :mitäänottanu:se liitin on juur niiden käyntihäiriöiden syy mitä joillain on ollu 851/888.sihan vahingos sen vian hoksasin.
2000 ja uudemmat suoraan ducatin sivuilta, esim.(FuturaRST @ Marras. 29 2005,19:33) kirjoitti
http://www.ducati.com/doc/manuals/MY...RSPORT_eng.pdf
Tuonhan varmaan jo tiesitkin (viimeisellä sivulla sähkökaavio). Vanhemmista ei mulla ole tietoa.
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
Vanhempia manuaaleja löytyy sivuilta(jjm @ Marras. 30 2005,12:34) kirjoitti
http://www.duc.nu/
Ainakin ss-900-95 löytyy
MiMe