Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kenelläkään kokemuksia Throttlemeisteristä? Tuolla BMW K-forumilla jotkut kertoivat olevansa tyytyväisiä varsinkin noihin painavempiin pulikoihin.
    K1200R '06
    Mulla on se Wunderlichtin vastaava. Taitaa olla kevyempi painoltaan, mutta ei tärinä ole haitannut kyllä yhtään.
    Dixi et animam levavi
    Onko se niin, että painavemmilla kahvapainoilla pyritään vähentämään korkeataajuista ohjaustangon tärinää? Tuossa mainitsemassani pulikassahan on myös kaasunhirttämismahdollisuus, siis jonkinlainen cruisecontrol. Onko painavemmista kahvapainoista jotain haittaa?
    K1200R '06
    Kyllähän se massa aina hidastaa. En kyllä mitään eroa tärinässä originaaleihin ole huomannut näillä Wunderlichtin vastaavilla. Ehkä siinä eroa on, jos tarpeeksi painoa lisää. Kyllä tuo ihan kiva vekotin on, jos oikein pitkiä matkoja ajaa. Mukava välillä vähän lepuuttaa kaasukättäkin. Mopo pitää ihan hyvin vauhdin samana, jos ei isompia mäkiä ole. Käytännössä tulee kyllä laitettua päälle siten, että vasemmalla kädellä pitää kaasua ja oikealla pyöräyttää ruuvia kireämmälle. Jos on pisempää konetietä tiedossa, niin laittaa sen sopivasti nahistamaan, niin voi kaasua käyttää normaalisti tarvittaessa ja jättää sitten sopivaan asentoon.
    Dixi et animam levavi
    Saisikohan tuon asennettua ks:ään : Breakaway

Suht pätevältä näyttää ja lähtis pois päältä jarrulla yms.
    Ehkä toi 6CB03 on ainut minkä vois saada asennettua.
    K1200S
  6.  
    Lainattu Throttlemeisterin sivuilta:

Lainaa kirjoitti
    Do not use in traffic.

Do not use on race track or for stunt riding.

Do not use in a residential or urban area.
    Eli missäköhän tota sit saa käyttää?

Mulla ei toistaiseksi oo ollu ongelmia kaasun kääntämisessä ihan sillä normaalilla tavalla. Toisaalta oon myös nähny pari kalsaripyykin paikkaa noista lisälaitteista johtuen, joten mulle ei oo mokomia ihan heti tulossa.